Ihmissuhteiden saralla tämä ja viime vuosi ovat olleet minulle pettymysten aikaa. Elämässäni oli molempina vuosina kaksi eri miestä, ja nämä molemmat ihastukset menivät samalla kaavalla: aluksi innostuin valtavasti ja haaveilin vaikka mistä, sitten välissä oli monen kuukauden odottelua ja epävarmuutta. Myöhemmin juttu jatkui, mutta lopulta lopetin sen.
Ensimmäisen miehen jätin tämän toisen henkilön takia ja luulin, että olisin onnistunut paremmin hänen kanssaan, sillä hän vaikutti olleen aidosti kiinnostunut minusta jo kauan aikaa ja tunsin hänet paremmin. Tällä viikolla kuitenkin paljastui, että hän ei ota ihmissuhteitaan vakavasti ja että hän on varsinainen naisten mies. Tiesin kyllä, että hän harrasti irtosuhteita aiemmin, mutta järkytyin siitä, että ne ovat osa hänen elämääänsä nykyäänkin - hänen käytöksensä minua kohtaan vaikutti niin aidolta.
Tunnen oloni petetyksi. Aiemmin, vuosia sitten, en ollut kiinnostunut tästä toisesta miehestä lainkaan, vaikka moni niin luulikin. En olisi uskonut ikinä ihastuneeni häneen, ja nyt kun se tapahtuikin, koin karvaan tappion. Vaikka olenkin nuori, otan ihmissuhteet vakavasti.
Näetkö minulle valoisampaa tulevaisuutta rakkausrintamalla? Juuri nyt minulla ei ole kovin hyvä joulutunnelma, ja tieto paremmasta huomisesta olisi paikallaan...
Kiitos.
Keskiyö
6
56
Vastaukset
Hei
tiedätkös, se joulumieli on perinteissä ja sydämessä, ei siihen tarvita miehiä.
sinä olet jouluihminen ja suo toki se rauha ja oma onni itsellesi. sinun sielusi on kuin pieni vauva, joka odottaa joulupukkia ja iloa. anna se hänelle!
sinä voit vaikka jutella rakkaan sielusi kanssa, sillä se on kokenut jo satoja jouluja ennen tätä vuotta. pidä siitä huolta, sillä se on kovin herkkä.
tarkoitan tämän tosissani.
molemmat kuvailemasi miehet olivat yksi pieni episodi rakkauden etsimisessä. he tulivat ja menivät. ei maailma tähän kaadu.
sinä opit paljon uutta, niin hekin.
onko äitisi huolissaan isäsi puolesta? teidän kodissanne on pientä pelkoa, mikä menee ohitse joulun jälkeen. sinun elämäsi lähtee vielä kulkemaan toista junarataa, mikä on pidemmällä kuin nyt. se on siis geograafisesti kauempana. uskoisin, että itään päin. siellä on tuleva kotisi, missä elät hyvää elämää.
äitisi olisi nyt mielissään, jos sinulla olisi enemmän aikaa. voisitteko tehdä jotakin kivaa yhdessä?
olet miessuhteissasi aivan liian vaatimaton. sitä miehet eivät kestä, he tarvitsevat haasteita. se kiihottaa ja pistää innon hyrräämään. ota tuosta vaari tulevalle vuodellesi, kiinnitä huomiota omaan naisellisuuteesi entistä enemmän. se kannattaa.
kirjoitan myös pitkiä sähköposti katsantoja, jos sinua joskus kiinnostaa.
hyvää joulua ja iloista mieltä uudelle haastavalle vuodelle 2013!
t. Keskiyö- evening star
Kiitos vastauksestasi, mielialani koheni. :)
Isä on aina ollut hieman sairas ja tänään meidän perheessä oli hieman eripuraa. En tiedä voisiko kuvailemasi huoli johtua näistä seikoista...
Luulin olevani haastava tapaus miehille, mutta näin ei sitten asianlaita taidakaan olla. Kiitoa vinkistä!
Sijoittumiseni itään mietityttää hieman. Elän jo tällä hetkellä melko idässä ja toiveissani olisi päästä hieman etelämpään. Mutta aika näyttää minne päädyn. :) Hei
laitoitko sinäkin kynttilän palamaan hyvän asian puolesta?
niinpä, millaista sulhasta sinä toivot itsellesi? koskaan ei voi tehdä sen eteen liikaa. paitsi silloin, kun on jo parhaimmassa kukinnassaan.
mutta leikki leikkinä. minä näkisin sinulle miehen, jonka suvussa on luettu paljon kirjallisuutta. ja juuri se tulee idästä!!
sinä voit valita fyysisesti vahvan miehen, joka tyydyttää mielihalujasi ja antaa sinulle hyvän tuntemuksen. mutta voit aivan yhtä hyvin löytää älykön, jolla on erinäisiä kykyjä, joista ei toki myöskään fyysisyys puutu.
siksikin, voisit kannustaa naisellisuuttasi jatkossakin, eikä ole huono ajatus vaikka lukea jane austinia. vanhaa englantilaista kirjallisuutta, mutta siitä on ilo väitellä, kun on tietoa.......
jouluisin mielin ja välähtelevin terveisin
Keskiyö- evening star
Kiitos vielä lisätulkinnasta, hymy nousi varmaan korviin asti viestiäsi lukiessani! :D
Jaa-a, tarkemmin en ole unelmamiestäni määritellyt, mitä nyt joitakin pieniä toiveita on. Harvemmin olen itse ollut miessuhteissani se aloitteen tekijä: olen aina ruvennut vain kiinnittämään enemmän huomiota sellaisiin miehiin, jotka antavat merkkejä kiinnostuksestaan ja sitten ilmaissut oman kiinnostukseni, jos sellaista on ollut.
Mitä naisellisuuteeni tulee, meikkaan ja pukeudun mielestäni hyvin. Olisikohan käytöksessäni hieman parantamisen varaa? Olen ainakin pienenä ollut hieman poikatyttömäinen ja saatan olla sitä vieläkin. Voi myös olla, että ujostelen vielä miesten kanssa, enkä uskalla hyödentää naisen valttikorttejani.
Hyvää joulua ja iloista uutta vuotta sinulle! :) Hei
minä jo päästin kynteni esille, kun huomasin sinun kirjoittaneen...
se taso, se taso..... onko se meikistä, vaiko tiedosta värähtelevää? tarvitaan molempia!
voin kertoa tulevan miehesi suvusta sivukaupalla, mutta nyt en jaksa. saat tietoni sähköpostitse, kun en ole väsynyt. se ei ole kuitenkaan ilmainen, koska joudun keskittymään pohjanmaan kautta. aivan kuin haluat.
iloista joulua sinulle ja antoisaa 2013:tta!
t. Keskiyö- evening star
Hei vielä!
Ainakin tällä hetkellä olen jo todella tyytyväinen kaikkeen siihen, mitä kerroit. Mietin vielä tarjoustasi. Haluan kyllä tietää lisää, mutta toisaalta haluan jättää asioita vielä "hämärän peittoon". Otan yhteyttä, jos muutan mieleni! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906