Ei mikään kovin iso ongelma, mutta mulla on ladattuna tekstuuri paketti joka heittää yöllä taivaalle revontulet ja päivällä on joskus sateenkaari.
On toiminut tosi upeasti(tosin nyt ilotulitukset yms ei näy koska se ei ole päivittänyt tätä pakettiaan vielä).
Nyt sitten yks kaks onkin alkanut päivällä näkymään tähdet ja revontulet(tooosi vaaleesti), ja öisin ei ole tähtiä ja sateenkaari tulee josain vaiheessa.
Ja tää tapahtuu vaan yhdessä mun kartoista, kaikissa muissa viidessa kartassa taivas toimii niin kuin pitääkin, mutta tässä ei.
Ja on toiminut tässäkin kartassa tosi upeasti ennen kuin nyt O.o
Osaisko joku antaa osviittaa että mikä mahtaa mätätä.
Olen poistanut sen tekstuuripaketin ja laittanut uusiksi yms, mutta ei korjaa ongelmaa, yhdessä kartoista taivas on yhä outo.
Jaa nii, ja se on siis Loafcraft se paketti joka on kyseessä.
Minecraft probleema
Ihmetystä aiheuttaa
3
105
Vastaukset
- jaskajasga
ota yhteyttä tekstuuripaketin tekijään. ei täällä kukaan voi sanoa vastausta. lontoon kieltä pitää osata sen verran että
In one of my Minecraft worlds, using your texture pack in makes stars and northern lights appear during day. They are hardly visible but they still bother me. At night there are no stars and sometimes rainbow appears. In my other MC worlds it works fine.
eipä siinä muuta.- jaskajasga
^^ oletan että tekijä osaa/puhuu englantia eikä suomee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181836
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561794- 821433
- 1761418
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3081380- 211359
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62984Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34965- 349874