tehdasasetuksien palautus

jaahas ongelmia

Hei haluaisin siis palauttaa nokia lumia 900 puhelimeen oletusasetukset (tehdas asetukset). Mitä tuo poistaa puhelimesta ? eikai liittymä, netti lähde ? HELP ME

18

6763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cugff

se ei vaikuta sim korttiin

• jaahas ongelmia

okei eli siis vain kuvat,numerot lähtee? ja kai sähköpostikin lähtee että kun puhelin on valmis niin se vanha ei siellä enää ole? ja kauan tämä palautus kestää?

• jaahas ongelmia

mutta siis teen tämän koska haluan sähköpostini sieltä pois ja se siis poistuu kun teen tämän? ja eikai tämä vaikuta nettiin ja liittymään?

• hfddgjk
        jaahas ongelmia kirjoitti:

mutta siis teen tämän koska haluan sähköpostini sieltä pois ja se siis poistuu kun teen tämän? ja eikai tämä vaikuta nettiin ja liittymään?

sp poistuu kun poistaa sp laatikon puhelimesta

• jaahas ongelmia
        hfddgjk kirjoitti:

sp poistuu kun poistaa sp laatikon puhelimesta

voisitko neuvoa kun ei sitä mun mielestä voi poistaa...

• fulhffuoj

ei oo lumiaa

• Aksu

Jos oikein ymmärsin, niin sähköpostin voi poistaa asetukset>sähköposti tilit ja sieltä.
        Jos et osaa poistaa niin pidät sormea hetken sen tilin päällä, jonka haluat poistaa, ja sitten poistat sen.

• jaahas ongelmia
        Aksu kirjoitti:

Jos oikein ymmärsin, niin sähköpostin voi poistaa asetukset>sähköposti tilit ja sieltä.
        Jos et osaa poistaa niin pidät sormea hetken sen tilin päällä, jonka haluat poistaa, ja sitten poistat sen.

ongelma on siinä ettei lumiassa voi sähköpostia poistaa. Kysymykseni onkin se että poistuuko sähköposti jos palautan puhelimen tehdasasetuksiin ja kauan tämä kestää.. siis se tehdasasetuksiin palautus?

• Poistuu, jos teet tuon minun linkkaamani ohjeen mukaan. ( Eli näppäinkomennot)

Se kestää yleensä 1-5 minuuttia.

• jaahas ongelmia

ai menen vain asetuksista painamaan palauta oletusasetukset? vai pitääkö tehdä myös tuo juttu missä painetaan volyymi ja kamera näppäintä samaa aikaa??? en ymmärrä kun tuo on englanniksi? sori tyhmyyteni mutta haluan vastauksen.. ja vapunen tuo ei siis vaikuta sim-korttiin? Kiitos jo etukäteen.

• Tuo hard reset kannattaa tehdä, sillä minun tietääkseni normaali palautus ei poista kaikkia tiedostoja.

• minunkin tuo pitäis

ai siis painaa kaikkia volyymi,kamera ja käynnistys nappeja samaa aikaa pohjaan ja sit puhelin värähtää ja sitten vapauttaa käynnistys nappi ???? JA EIHÄN TUO VAIKUTA SIM-KORTTIIN?!?!?!?!?!?

• Eli painat sitä äänenvoimakkuuden pienennys nappia. ( Ei siis kaikkia).

ja ei vaikuta sim-korttiin.

• aatu6

ai siis pelkästään sitä kun tossa sun ohjeessa sanottiin että kaikkia?? :D

• Ei vaan väänenvoimakkuus alas, virtanäppäin ja kamera näppäin yhtäaikaa.

• aatu6

Ahaaa okei kiitos avusta:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2989
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2807
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2443
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2111
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2024
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1790
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      44
      1697
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1550
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1473
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26