Jos sinulle on annettu kyky nähdä tulevaan, niin kysyisin miksi olen yksin, miksi en löydä rinnalleni ketään jonka kanssa voisin jakaa elämäni? Haluaisin, että olisi joku rakas jonka kanssa voisin jakaa elämäni, mutta kaikki aiemmat suhteeni ovat päättyneet pettymykseen.Olen paljon elämäni aikana kokenut suuria tunteita ja vieläkin toivoisin jonkun tulevan,joka toisi rakkauden elämääni.Mutta ,minne mennä, mistä etsiä,että hänet löytäisin ?
Joku joka näkee oikeasti
3
104
Vastaukset
Rakas pernilla
sinäkin olet saanut paljon kykyjä ja lahjoja elämääsi. ympärilläsi on höyheniä, vaikket vielä osaakaan lentää.
sinulla on paljon rakkautta, mitä haluat antaa ja kokea. mutta unelmoit myös matkustelusta, joskus olet epätietoinen kaikesta siitä, mihin sinun tulisi mennä.
olet sydämestäsi koti-ihminen. uskoisin, että sinulla on hyvät välit äitiisi.
onko sinulla leuassa jokin merkki tai kohouma tai vako? se vain tulee mieleeni. näen sinut epävarmana, koska et ole varma suunnastasi. mutta toki jokainen vakka löytää kantensa. sinun kohdallasi se oikea rakkaus on vaikea kohtaaminen, koska tässä miehessä roikkuu myös toinen tyttönen.
et sinä kumppania kioskilta löydäkään, vaan tarvitaan enemmän mielikuvitusta. leikki leikkinä. minun on hieman hankala keskittyä sinuun, kerropa mitä sinä itse teet kumppanin löytymiseksi?
yksi mies pääsee vankilasta ja on hyvittänyt tekonsa. mutta et taida hänestä huolia. kuule, minä näen sinut kahdenikäisenä. sekä nuorena tyttönä, että keski-iän ylittäneenä naisena. kumpikin on hieman epävarma toiveistaan.
jos et äkkiä mieti ja paljasta mitä etsit, sinä menetät liikaa aikaa!!!
kukaan ei hae sinua kotoa. etkä ole sellainen nainen, jonka tulisi vain tyytyä saamaansa kohtaloon. mutta mikä ihme sinua aina jarruttaa? miksi pidät käsijarrua päällä suhteissasi?
auta minua ja minä kerron sitten lisää kykyjeni mukaan.
t. Keskiyö- pernilla5
En ole enään nuori tyttö vaan elämää nähnyt aikuinen nainen.Äitiä ei ole ollut enään moniin moniin vuosiin, mutta toki minulla oli häneen hyvät välit.Rakkaus asiat ovat menneet niin kuin ovat,kaksi avioliittoa takan ja muut suhteet päälle.Lapaset ja heidän lapsensa ovat suuri suuri rikkauteni elämässä.
Mutta mies suhteissa olen kuulunut epäonninen koko elämäni.Viimeisin romassi päättyi aivan odottamatta hänen taholtaa ja mitään tietoa ei ole miksi?Suuri mykkyys vain.Ehkäpä hänellä oli joku toinen.Olisin ,pitkästä aikaa voinut kiintyä mieheen ihan oikeasti.Tällä hetkellä eräs jota ajattelin ,että voisi tullakin jotain, mutta tunteet ei vain riitä,enkä halua mitään puolinaista.Mieluummin olen yksin.ja väärinhän se olisi miestäkin kohtaan,antaa toiveita jota ei kuitenkaan pysty täyttämään.
Varmasti näitä asioita vaikeuttaa se, että minun on vaikea nykyisten luottaa ja uskoa ,että jostain suhteesta voisi kestävyyttä löytyä.Se on kyllä totta, että kukaan ei tule kotoa hakemaan,pitäisi kai lähteä tapanintansseihin!
Tätä vankilasta vapautuvaa en kyllä osaa hahmottaa kuka olisi. - pernilla5
kerro mitä näet, sillä luotan sinuun.Olet saanut luottamukseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906