Hei olisin kysynyt tuleeko siitä jonkinlaista harmia ja minlälaista , jos poistaa koneeltaan Microsoft Works ohjelman?
Minä kun en ole kertaakaan sitä mihinkään ainakaan tietoisesti tarvinnut tai käyttänyt ja huomasin sen vaan vievän koneella aika paljon turhaa tilaa.Meinasin sen sen tuossa jo välillä poistaakin,mutta se herjasi heti siihen, että se poistaminen vaikuttaisi jotenkin epäedullisesti,jota en vaan nyt valitettavasti enää muista ,että millä lailla se epäedullisesti vaikutti.Joten miten mahtaa olla,käykö huonosti jos sen menisi poistamaan?
Voiko Microsoft Works ohjelman poistaa?
11
230
Vastaukset
- kyllä voi
Kaikki nuo 60:n päivän kokeiluohjelmat voi ja kannattaa poistaa koneelta.
Ja kannattaa myös poistaa sen jättämät kansiot. Niihin voi jäädä suuriakin tiedostoja.
- Tietämätön edelleen?
Kiitos paljon neuvoista!! Ja mukava oli kuulla,että sen ohjelman poistamisesta ei ole mitään haittaa ,joten nyt vaan sitten poistamaan se turhaa tilaa viemästä.Ja se pitää vielä kyllä varmistaa,että eikö se sieltä Lisää ja Poista ohjelmasta kuulu myös poistaa vai tehdäänkö se jotenkin muuten.
Mutta Vapunen puhui sitten niistä sen ohjelman jättämistä kansioista,jotka kannattaa poistaa myös.Ja siitä pitääkin vielä kyllä sitten kysyä myös,että mistä ne sitten löytyvät, että pääsen nekin poistamaan myös. Ja nyt vaan sitten monet kiitokset teille kummallekin vastauksestanne!!! Ohjelman poisto onnistuu lisää ja poista kohdasta.
Ne kansiot löytää, kun laittaa resurssihallinnan hakuun "Microsoft Works".- Tietämätön kiittää!
Voi kiitos,olipa ihanaa, että sain täältä apua pulmaani,joten oikein monet lämpimät kiitokset vaan tosiaan vielä kerran,sillä nyt alkoi aurinko paistaa meikäläiselle,joten oikein hyvää Joulun odotusta vaan ja oikein hyviä jatkoja muutenkin!!!
- mätön..
"Minä kun en ole kertaakaan sitä mihinkään ainakaan tietoisesti tarvinnut..."
Tähän voisi sanoa "..et vielä.." :)))
Melko varmasti tulet joskus tarvitsemaan jotain tekstinkäsittelyä, tästä ilmainen ja jopa suomenkielinen;
http://www.openoffice.org/fi/lataa.html mätön.. kirjoitti:
"Minä kun en ole kertaakaan sitä mihinkään ainakaan tietoisesti tarvinnut..."
Tähän voisi sanoa "..et vielä.." :)))
Melko varmasti tulet joskus tarvitsemaan jotain tekstinkäsittelyä, tästä ilmainen ja jopa suomenkielinen;
http://www.openoffice.org/fi/lataa.htmlTai vielä parempi ja kehittyneempi Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/
Jos siis tarvitset joskus kirjoitusohjelmaa.- Namnam Style
vapunen kirjoitti:
Tai vielä parempi ja kehittyneempi Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/
Jos siis tarvitset joskus kirjoitusohjelmaa.No jo on pärkkele jos pitää kirjoittelua varten asentaa toimisto-ohjelma, ei sitten mitään järkeä. Kyllä se wordpad ja notepad sieltä koneelta löytyy Worksin poistonkin jälkeen :D. Opettelisit vähän asioita niin et huitois summanmutikassa noita vastauksias
Ole hyvä ja hyvää joulua sinullekin!
- Tietämätön kiittää
Kävin tässä pikaisesti vielä ennen punkkaan menemistä kurkkaamassa ja huomasin nuo teidän viimeiset neuvot noista ohjelmista,joten kiitos paljon niistä teille molemmille vielä myös!! Joten pannaanpa ne ylös muistiin molemmat vaihtoehdot,jos niistä jossain vaiheessa vaikka tarvetta tosiaan tulisikin.Ja nyt vaan öitä hyviä ja antoisaa Joulua teille kaikille neuvojilleni ja toivon, että se monin kivoin lahjayllätyksin palkitsisi teidät ystävällisyydestänne!!!
Voi, ja ehkä pitääkin poistaa kun on vanhenemassa tai jopa vanhentunut niin, ettei turvapäivityksiä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307