V-ittu kun v-ituttaa

v-ituttaa

Ei sitten tullut sitä maailmanloppua.

Myönnän että odottelin sitä tulevaksi vaikken siihen ihan täysilä uskonutkaan. Eniten ketuttaa se että olen uskonut näihin mayakalenterijuttuihin, on aika nolo olotila ja tottakai helpottunutkin. Myönnän että olin aika hölmö.

Nyt kun olen aivan varma siitä, ettei mitään maailmanloppua tulekaan, on alkannut v-ituttamaan. Se että miten typerä olenkaan ollut. Samoin kyllä lähtivät rähmät uforähmäisistä silmistäni, v-ittu niitäkään ei ole ainakaan mitään ulkoavaruudesta tulleita humiksia.

Noh,, hyvää joulua vaan kaikille.

9

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusiperson

Ei ollut tarkoituskaan tulla mtn maailmanloppua.

Oli vain tarkoitus olla tietyn ajanjakson loppu.
      Uusi aika pitäisi tarkoittaa sitä,että
      olemme henkisempiä ihmisiä,aistimme empaattisemmin ja olemme ylipäätänsä
      henkisempiä kaikin tavoin.
      Opimme lukemaan toisiamme ja auttamaan lähimmäisiämme.

Uusi aika tarkoittaa,että ihmiset oppivat herkemmiksi ennustajille,oppivat itse ennustamaan ja oppivat itse mm tulkitsemaan uniaan.

Siis ihminen kehittyy uudelle tasolle henkisesti.

• vvjhjhvjhvc

Älä jauha hevosen paskaa!

Vuodesta 2003 olette huudelleet kilpaa että maailma tuhoutuu kun Annunakit saapuvat Nibirunsa kanssa aiheuttaen napasiirtymän ja Galaktisen ääliöiden saapumisen ja että tämän kaiken vielä Mayatkin ovat osanneet ennustaa, kun heidän kalenterinsa loppuu tähän päivään.

Vasta vuosi sitten kun mitään Nibirua ei taivaalla teidän vakuutteluistanne huolimatta näkynytkään, vaikka olisi jo pitänyt, te aloitte selittelemään että "eihän me tässä mitään maailman lopusta olla oltu puhumassa, vaan olette ymmärtäneet ihan väärin, että kanavakeijot kertovat että "entinen" maailma loppuu ja kehitymme uudelle henkiselle tasolle."

Kysyn nyt teiltä jotka kuvittelette päässeenne uudelle kehitystasolle...

Miksi minä, joka teidän mielestänne olen ihan siellä alimmalla kehitystasolla skepojen joukossa osasin ENNUSTAA, miten tässä teidän selittelyssänne oikein tulee käymään, eli että kun sitä Nibirua ei taivaalta löydy joulukuun 21 päivään mennessä, ja että ainoa merkittävä ilmiö taivaalla on Jupiter ja aamuisin Venus, niin te vaihdatte selitystänne ja alatte puhumaan uusista henkisistä tasoista?

Kerro ja perustele kunnolla että mistä MINÄ sen tiesin jo vuosia sitten kertoa, kun te vielä paasasitte Nibirusta, napasiirtymistä ja Galaktisen neuvoston saapumisesta?

Kerro se meille, koska kaikki me haluamme sen tietää.

Älä takerru epäolennaisuuksiin, älä vetäydy piiloon kuin pelkuri, tai väitä että en ymmärtäisi, tai että osa teistä on ollut nibiru-uskovista ovat olleet disinformaation levittäjiä tai muuta sellaista huuhaapaskaa, vaan kerro mistä minä osasin tämän tapahtumien kulun ennustaa.

• kyllästetty
        vvjhjhvjhvc kirjoitti:

Älä jauha hevosen paskaa!

Vuodesta 2003 olette huudelleet kilpaa että maailma tuhoutuu kun Annunakit saapuvat Nibirunsa kanssa aiheuttaen napasiirtymän ja Galaktisen ääliöiden saapumisen ja että tämän kaiken vielä Mayatkin ovat osanneet ennustaa, kun heidän kalenterinsa loppuu tähän päivään.

Vasta vuosi sitten kun mitään Nibirua ei taivaalla teidän vakuutteluistanne huolimatta näkynytkään, vaikka olisi jo pitänyt, te aloitte selittelemään että "eihän me tässä mitään maailman lopusta olla oltu puhumassa, vaan olette ymmärtäneet ihan väärin, että kanavakeijot kertovat että "entinen" maailma loppuu ja kehitymme uudelle henkiselle tasolle."

Kysyn nyt teiltä jotka kuvittelette päässeenne uudelle kehitystasolle...

Miksi minä, joka teidän mielestänne olen ihan siellä alimmalla kehitystasolla skepojen joukossa osasin ENNUSTAA, miten tässä teidän selittelyssänne oikein tulee käymään, eli että kun sitä Nibirua ei taivaalta löydy joulukuun 21 päivään mennessä, ja että ainoa merkittävä ilmiö taivaalla on Jupiter ja aamuisin Venus, niin te vaihdatte selitystänne ja alatte puhumaan uusista henkisistä tasoista?

Kerro ja perustele kunnolla että mistä MINÄ sen tiesin jo vuosia sitten kertoa, kun te vielä paasasitte Nibirusta, napasiirtymistä ja Galaktisen neuvoston saapumisesta?

Kerro se meille, koska kaikki me haluamme sen tietää.

Älä takerru epäolennaisuuksiin, älä vetäydy piiloon kuin pelkuri, tai väitä että en ymmärtäisi, tai että osa teistä on ollut nibiru-uskovista ovat olleet disinformaation levittäjiä tai muuta sellaista huuhaapaskaa, vaan kerro mistä minä osasin tämän tapahtumien kulun ennustaa.

vvjhjhvjhvc, sinun pitäisi kirjoitella tänne ufofoorumille enemmän näitä totuuksia.

Kiitoksia erittäin hyvästä kirjoituksestasi!

Hyvää joulua ja menestyksekästä uutta vuotta!

• aikultanen

Kun et alun alkaen ottanut selvää,mistä on kyse,niin sait hetken kärsiä Hölmöydestäsi.
      Seuraavaksi voitkin opiskella empaattisuuta ja henkisyyttä,sillä se on seuraavan
      inkakalenterijakson johtava teema.
      Inkat ja monet muutkin alkuperäiskansat uskovat että seuraava asia maailmassa on usko toisiin ihmisiin ja rakkaus,kaiken kattava rakkaus.

Koska se on ainoa keino pelastaa maailma.

• :->

Hymylaatikko taisi olla ainoa joka tätä oikeasti odotti?

• aijamonni

No,juurikin näin.
        Hymy on arvokkain omaisuus joka sinulla ja minulla on.

Tyly pettyy aina.

Hymyilevä ihminen voittaa AINA kaiken. Ainakin pitäisi...

• khbvkhgc

Kyllä niitä tälläkin palstalla oli useitakin. Nyt ei vaan ole kanttia myöntää.

• Mahdollisesti..
        khbvkhgc kirjoitti:

Kyllä niitä tälläkin palstalla oli useitakin. Nyt ei vaan ole kanttia myöntää.

Olen ollut alueella vasta noin vuoden. Sinä aikana oletin että nämä Nipiruilijat olivat lähinnä melko epäonnistuneita trolleja. Ehkä alueella oli aikaisemmin jotain hörhöilyä josta en päässyt osalliseksi.

• Ihan vain pari. heh

Aika mennä pojun nukkuu.. "muutama liikaa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2318
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      29
      1626
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      173
      1588
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1438
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      185
      1243
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      124
      1200
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1146
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      962
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe