Ainakin niissä on se vika, että kumpikaan ei lämpene.
Miksi sakut eivät saa aikaan toimivaa autonlämmitystä?
Niin ja myös Polon ovia on hyvin hankala saada talvella auki.
Keu keu! =)
Miten Golf ja Polo eroavat toisistaan?
5
451
Vastaukset
- Pernon pakkaset
Nyt meni vm-98 polosta lämmityslaite,ei puhalla kuin max. asennossa perkele.Ja sulake paloi numero 29(puhaltimen säätömoottori) sulake vaihdettu.
- vaginisti
Siitä on menny lämppärin moottori. Se on varoittanu vikaantumisestaan jo aiemmin kytkimen kääntämisen aikana kuuluvasta ulinalla.
Ei riitä pelkkä vastuksen vaihto. Uusi moottori maksaa varmaa nykyään reilun satasen ja vaihto. - asasdasd
vaginisti kirjoitti:
Siitä on menny lämppärin moottori. Se on varoittanu vikaantumisestaan jo aiemmin kytkimen kääntämisen aikana kuuluvasta ulinalla.
Ei riitä pelkkä vastuksen vaihto. Uusi moottori maksaa varmaa nykyään reilun satasen ja vaihto.Itselläni oli samat oireen viimevuoden talvena ja siitä selvittin puhaltimen vastuksella joka kustansi motonetissä 23 eur. Kokeile!
- polopolo99
Lämpöä riittää kyllä ja aseöljyn sumuttaminen oven sivusta muovitulppien taakse auttanut oviin toistaiseksi.
- Pernon pakkaset
Kiitokset tiedoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966