Mulla on neljä undulaattia ja mieleeni tuli pari kysymystä.
1.Kuinka usein unduille kannattaa/voi antaa voimaruokaa?
2. Minkä iläisinä undulaatit ovat ns. "sukukypsiä"?
3.Kuinka usein unduille olisi hyvä antaa kananmuna korppujauho seosta? Tykkäävätkö undut siitä?
4.Entäs vitamiinien anto? Mulla on sellaista undujen juoma veteen sekoitettavaa vitamiinia. Kuinka usein sitä pitäisi antaa?
Pari kysymystä undulaateista
4
223
Vastaukset
- Henna
En kyllä ole mikään undulaattiexpertti kun itelläkin undulaatit ollu vasta jotain puolisen vuotta. Mutta mitä nyt lukenut jostain niin voimaruokaa voi olla koko ajan tarjolla, syövät sitä jos tarvivat ja sama juttu taitaa olla muissakin vitamiineissa. En kyllä tiedä miten tuo juomaveteen sekoitettava.
Ja sukukypsiä taitavat olla tossa parin vuoden ikäisinä, tai sitä ennen ei sais pesittää.
Meidän undulaatit ei ainakaan kananmunia taida edes maistaa, ovat muutenkin niin nirsoja. Mikään uusi ei tunnu maistuvan, vanhat tutut herkut kelpaavat vain.- Tanja
vastauksestasi. Mun vanhimmat,n. 1-vuotiaat tyttelit on ollut mulla vasta n.3kk ja pienemmät vasta reilun kuukauden.mullakin nää vanhimmat linnut ovat tosi nirsoja ruokansa suhteen. Kipinä unduihin lähti jo lapsena, kun meillä kotona oli kaksi undulaattia ja kaksi seeprapeippoa. Lisääkin tekisi mieli ottaa,mutta tällä hetkellä keskityn noihin neljään. Pienemmät kaksi ovat kauniita pastellin sävyisiä ja ajattelin, että joskus myöhemmin olisi kiva pesittää... Onkos sulla monta undua? minkä ikäisiä? olisi kiva saada täältä kavereita muista undulaattien omistajista. Jos sua kiinnostaa mun sähköposti osoite on [email protected]
- Henna
Tanja kirjoitti:
vastauksestasi. Mun vanhimmat,n. 1-vuotiaat tyttelit on ollut mulla vasta n.3kk ja pienemmät vasta reilun kuukauden.mullakin nää vanhimmat linnut ovat tosi nirsoja ruokansa suhteen. Kipinä unduihin lähti jo lapsena, kun meillä kotona oli kaksi undulaattia ja kaksi seeprapeippoa. Lisääkin tekisi mieli ottaa,mutta tällä hetkellä keskityn noihin neljään. Pienemmät kaksi ovat kauniita pastellin sävyisiä ja ajattelin, että joskus myöhemmin olisi kiva pesittää... Onkos sulla monta undua? minkä ikäisiä? olisi kiva saada täältä kavereita muista undulaattien omistajista. Jos sua kiinnostaa mun sähköposti osoite on [email protected]
...eli niitä siis on kaksi, tyttö ja poika ainakin pitäisi olla. Tyttö on varmaankin jotain vuoden puolitoista vanha, en tarkalleen tiedä ja poika on jotain puolen vuoden ja vuoden välillä. Mulla ne on aika tavallisen värisiä, poika on sellanen keltavihreä ja taitaa pyrstössä olla vähän sinertävääkin ja tyttö on sininen. No mulla taas toi kiinnostus alkoi kun olin eläinkaupassa työharjottelussa, tai yleensäkin kaikki eläimet kiinnostaa ainakin melkein. Mutta onhan noist linnuista kokemusta sen verran, tosin luonnonlinnuista kyllä enemmän kun olin lintuhoitolassa hommissa. Mutta joo, siinä tais olla asiaa jo jonkun verran. Mä en kyl hirveemmin sähköpostei jaksa kirjotella mut voin kyllä ottaa korvan taakse ton sun osotteen. =)
- SuZzZu
Minulla undulaatteja ollut jo 6 vuotta...
1. Kannattaa pitää koko ajan tarjolla
2. noin vuoden
3. ainakin n. kerran viikossa, kai ne tykkäävät..
4. kannattaa antaa ainakin 3x viikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648