olenko outo hullu vai en yhtään mitään :S

kirjoita nimi tähän

ajattelin kirjoittaa kuullakseni muiden ihmisten mielipiteitä kun tunnen itseni transsukupuoliseksi olen 17v poika ja olen tiedostanut tämän jo noin 9-10v mutta en vielä oikein osannut yhdistää sitä tähän viimeisen kahden vuoden aikana tunne on vain vahvistunut ja mukaan on tullut inho ja viha omaa vartaloa kohtaan olen jo kertonut vanhemmilleni ja he ottivat sen ihmeen hyvin mutta arvelen että he eivät usko sitä vielä täysin olen aivan "paniikissa" jos niin voi sanoa haluaisin olla mitä olen mutta samalla pelottaa miten mm suku reagoi että mietin mitä mielipiteitä vinkkejä tai muuta kerrottavaa teillä on ja kiitos asiallissia kommenteja :)

13

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgjgrei

      Mitä tarkoitit pojalla oletko juridisesti poika vai identiteetiltäsi minä olen eläkkeellä ja syntynyt 40-luvulla en tiedä olenko tiitti vai ts muttei sen niin väliä kun vodkaa riittää

      • joku ihme nimimerkki

        olen siis syntynyt pojaksi :/ :ap


      • gjejgergj
        joku ihme nimimerkki kirjoitti:

        olen siis syntynyt pojaksi :/ :ap

        Transpalstalla tuo vastaus ei välttämättä kerro mitään... mutta ilmeisesti olet "munallinen" henkilö. MInäkin olen munallinen hautaan saakka, koska minun älylläni ei päästä leikkaukseen.


      • jfggjhsgs
        joku ihme nimimerkki kirjoitti:

        olen siis syntynyt pojaksi :/ :ap

        Ensimmäiseksi varaudu tuollasiin hölmöihin vastauksiin joita sinulle tyrkytettiin vaikka pyysitkin asiallisia kommetteja. Yritä poimia huuhaan seasta ne helmet, parempi olisi että hakeutuisit heti paremmille keskustelupalstoille jossa pitää kirjautua siään. Tällainen anonyymipalsta vetää puoleensa kaikenlaista joukkoa.

        Noilla kevyillä tiedoilla voisi ajatella että olet todellakin transsukupuolinen nainen, onneksi nykyisin pääsee transtutkimuksiin jo alle 18 vuotiaanakin. Koska kokemuksesi on jo noinkin pitkältä ajalta, kannattaisi hakea lähete tutkimuksiin (yleislääkäri riittää). Jos vielä epäilet kokemaasi, vertaistuki voisi auttaa eteenpäin.

        Vanhemmistasi ja muusta suvusta ei voi koskaan tietää ennakkoon. Positiivista on että vanhempasi eivät heti tyrmännyt asiaa ja että uskalsit kertoa asian heille. Ehkäpä he olivat huomanneet jo vuosien kuluessa että sukupuolen kokemisessasi on jotain poikkeuksellista. Suku ei saa tulla esteeksi omalle myönteiselle elämällesi. Jos lykkäät päätöstä pidemmälle vain siksi että pelkäät mitä suku sanoo, harmittelet sitä loppuelämäsi. Nyt nuorena tutkimuksiin ja hoitoihin lähtö antaa paremman pohjan kuin vaikkapa 10-20 vuoden kuluttua.

        Ajattele asiaa positiivisesti eteenpäin ja nimenomaan omalta kannaltasi. Miksi sinun pitäisi kärsiä että suvulla menisi kivasti.


      • asdasdfasdf
        jfggjhsgs kirjoitti:

        Ensimmäiseksi varaudu tuollasiin hölmöihin vastauksiin joita sinulle tyrkytettiin vaikka pyysitkin asiallisia kommetteja. Yritä poimia huuhaan seasta ne helmet, parempi olisi että hakeutuisit heti paremmille keskustelupalstoille jossa pitää kirjautua siään. Tällainen anonyymipalsta vetää puoleensa kaikenlaista joukkoa.

        Noilla kevyillä tiedoilla voisi ajatella että olet todellakin transsukupuolinen nainen, onneksi nykyisin pääsee transtutkimuksiin jo alle 18 vuotiaanakin. Koska kokemuksesi on jo noinkin pitkältä ajalta, kannattaisi hakea lähete tutkimuksiin (yleislääkäri riittää). Jos vielä epäilet kokemaasi, vertaistuki voisi auttaa eteenpäin.

        Vanhemmistasi ja muusta suvusta ei voi koskaan tietää ennakkoon. Positiivista on että vanhempasi eivät heti tyrmännyt asiaa ja että uskalsit kertoa asian heille. Ehkäpä he olivat huomanneet jo vuosien kuluessa että sukupuolen kokemisessasi on jotain poikkeuksellista. Suku ei saa tulla esteeksi omalle myönteiselle elämällesi. Jos lykkäät päätöstä pidemmälle vain siksi että pelkäät mitä suku sanoo, harmittelet sitä loppuelämäsi. Nyt nuorena tutkimuksiin ja hoitoihin lähtö antaa paremman pohjan kuin vaikkapa 10-20 vuoden kuluttua.

        Ajattele asiaa positiivisesti eteenpäin ja nimenomaan omalta kannaltasi. Miksi sinun pitäisi kärsiä että suvulla menisi kivasti.

        kiitos tästä vastauksesta olisiko sinulla ehdottaa mitään sivustoa jossa voisi tavata muita asian kanssa painiskelevia ihmisiä :::AP2


      • asdasdfasdf kirjoitti:

        kiitos tästä vastauksesta olisiko sinulla ehdottaa mitään sivustoa jossa voisi tavata muita asian kanssa painiskelevia ihmisiä :::AP2

        Esimerkiksi sivustolla Puuteri.org on paikka, jossa näitä hankalimpiakin asioita voi käsitellä muilta suljetussa osiossa. Käytöoikeudet kyseiseen osioon saa anomuksesta ylläpidolta.


      • Miksi ihmeessä
        gjejgergj kirjoitti:

        Transpalstalla tuo vastaus ei välttämättä kerro mitään... mutta ilmeisesti olet "munallinen" henkilö. MInäkin olen munallinen hautaan saakka, koska minun älylläni ei päästä leikkaukseen.

        et pääse leikkaukseen?


      • 2+2
        Miksi ihmeessä kirjoitti:

        et pääse leikkaukseen?

        Lääkäri on todennut penikseni tarpeelliseksi fetissieni toteuttamiseen.


    • Mulla kävi sukulaisten kohdalla silleen et hiljaista on nyt kuin huopatossutehtaassa. Alkuun oli sotaa ja kaikkea sen tapaista. Mutta minkäs teet kun on niin vanhoillisesti kasvatettua sakkia.

      Mul on ollu oma tilanne jo pitkään. 4vuotiaana ekat muistikuvat asiasta että kuulun toiseen kroppaan. Nyt olen 31 vuotias ja vajaa vuosi sitten hain lähetteen kun ei enää jaksanut elää "roolissa" jossa pakotettiin olemaan. Miksi elää elämä muille kun voi elää sen itselleen.

      Jos tosiaan tiedät mitä olet ja tiedät mikä on sinulle parasta, hae lähete koska olet vielä nuori :)

      Vaikkei minusta enää tällä iällä tulekkaan mitään miss kaunotarta niin se mitä sydämessä on niin se on tärkein asia. Viis minä ulkonäöstä (paitsi tää kroppa pitää saada ees vähä naisellisemmaks) kun saan olla vihdoin nainen.

      • asdasdasddsadasdasd

        kiitos sinulle tästä kommentista ollette aivan oikeassa :) :AP


    • Pjärsoonja

      Tulin todenneeksi, että naisen tulisi olla persoonaltaan mies jotta se miehelle kelpaa. Tästä tulin päätelleeksi, että useimiten miehet ovat homoja ja itse asiassa he etsivät shemalea taikka f2m personaa jota on äärettämän vaikeaa löytää.

    • tass

      Sinulta on, niin kuin, välimerkit unohtuneet tuosta.

      • dfsagfgsdf

        jos minua tarkotat ni siin on sulle väli merkkejä ...,,,,,,-----/()=?=(==&(/)E¤&/"%#%

        :AP


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe