olenko outo hullu vai en yhtään mitään :S

kirjoita nimi tähän

ajattelin kirjoittaa kuullakseni muiden ihmisten mielipiteitä kun tunnen itseni transsukupuoliseksi olen 17v poika ja olen tiedostanut tämän jo noin 9-10v mutta en vielä oikein osannut yhdistää sitä tähän viimeisen kahden vuoden aikana tunne on vain vahvistunut ja mukaan on tullut inho ja viha omaa vartaloa kohtaan olen jo kertonut vanhemmilleni ja he ottivat sen ihmeen hyvin mutta arvelen että he eivät usko sitä vielä täysin olen aivan "paniikissa" jos niin voi sanoa haluaisin olla mitä olen mutta samalla pelottaa miten mm suku reagoi että mietin mitä mielipiteitä vinkkejä tai muuta kerrottavaa teillä on ja kiitos asiallissia kommenteja :)

13

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgjgrei

      Mitä tarkoitit pojalla oletko juridisesti poika vai identiteetiltäsi minä olen eläkkeellä ja syntynyt 40-luvulla en tiedä olenko tiitti vai ts muttei sen niin väliä kun vodkaa riittää

      • joku ihme nimimerkki

        olen siis syntynyt pojaksi :/ :ap


      • gjejgergj
        joku ihme nimimerkki kirjoitti:

        olen siis syntynyt pojaksi :/ :ap

        Transpalstalla tuo vastaus ei välttämättä kerro mitään... mutta ilmeisesti olet "munallinen" henkilö. MInäkin olen munallinen hautaan saakka, koska minun älylläni ei päästä leikkaukseen.


      • jfggjhsgs
        joku ihme nimimerkki kirjoitti:

        olen siis syntynyt pojaksi :/ :ap

        Ensimmäiseksi varaudu tuollasiin hölmöihin vastauksiin joita sinulle tyrkytettiin vaikka pyysitkin asiallisia kommetteja. Yritä poimia huuhaan seasta ne helmet, parempi olisi että hakeutuisit heti paremmille keskustelupalstoille jossa pitää kirjautua siään. Tällainen anonyymipalsta vetää puoleensa kaikenlaista joukkoa.

        Noilla kevyillä tiedoilla voisi ajatella että olet todellakin transsukupuolinen nainen, onneksi nykyisin pääsee transtutkimuksiin jo alle 18 vuotiaanakin. Koska kokemuksesi on jo noinkin pitkältä ajalta, kannattaisi hakea lähete tutkimuksiin (yleislääkäri riittää). Jos vielä epäilet kokemaasi, vertaistuki voisi auttaa eteenpäin.

        Vanhemmistasi ja muusta suvusta ei voi koskaan tietää ennakkoon. Positiivista on että vanhempasi eivät heti tyrmännyt asiaa ja että uskalsit kertoa asian heille. Ehkäpä he olivat huomanneet jo vuosien kuluessa että sukupuolen kokemisessasi on jotain poikkeuksellista. Suku ei saa tulla esteeksi omalle myönteiselle elämällesi. Jos lykkäät päätöstä pidemmälle vain siksi että pelkäät mitä suku sanoo, harmittelet sitä loppuelämäsi. Nyt nuorena tutkimuksiin ja hoitoihin lähtö antaa paremman pohjan kuin vaikkapa 10-20 vuoden kuluttua.

        Ajattele asiaa positiivisesti eteenpäin ja nimenomaan omalta kannaltasi. Miksi sinun pitäisi kärsiä että suvulla menisi kivasti.


      • asdasdfasdf
        jfggjhsgs kirjoitti:

        Ensimmäiseksi varaudu tuollasiin hölmöihin vastauksiin joita sinulle tyrkytettiin vaikka pyysitkin asiallisia kommetteja. Yritä poimia huuhaan seasta ne helmet, parempi olisi että hakeutuisit heti paremmille keskustelupalstoille jossa pitää kirjautua siään. Tällainen anonyymipalsta vetää puoleensa kaikenlaista joukkoa.

        Noilla kevyillä tiedoilla voisi ajatella että olet todellakin transsukupuolinen nainen, onneksi nykyisin pääsee transtutkimuksiin jo alle 18 vuotiaanakin. Koska kokemuksesi on jo noinkin pitkältä ajalta, kannattaisi hakea lähete tutkimuksiin (yleislääkäri riittää). Jos vielä epäilet kokemaasi, vertaistuki voisi auttaa eteenpäin.

        Vanhemmistasi ja muusta suvusta ei voi koskaan tietää ennakkoon. Positiivista on että vanhempasi eivät heti tyrmännyt asiaa ja että uskalsit kertoa asian heille. Ehkäpä he olivat huomanneet jo vuosien kuluessa että sukupuolen kokemisessasi on jotain poikkeuksellista. Suku ei saa tulla esteeksi omalle myönteiselle elämällesi. Jos lykkäät päätöstä pidemmälle vain siksi että pelkäät mitä suku sanoo, harmittelet sitä loppuelämäsi. Nyt nuorena tutkimuksiin ja hoitoihin lähtö antaa paremman pohjan kuin vaikkapa 10-20 vuoden kuluttua.

        Ajattele asiaa positiivisesti eteenpäin ja nimenomaan omalta kannaltasi. Miksi sinun pitäisi kärsiä että suvulla menisi kivasti.

        kiitos tästä vastauksesta olisiko sinulla ehdottaa mitään sivustoa jossa voisi tavata muita asian kanssa painiskelevia ihmisiä :::AP2


      • asdasdfasdf kirjoitti:

        kiitos tästä vastauksesta olisiko sinulla ehdottaa mitään sivustoa jossa voisi tavata muita asian kanssa painiskelevia ihmisiä :::AP2

        Esimerkiksi sivustolla Puuteri.org on paikka, jossa näitä hankalimpiakin asioita voi käsitellä muilta suljetussa osiossa. Käytöoikeudet kyseiseen osioon saa anomuksesta ylläpidolta.


      • Miksi ihmeessä
        gjejgergj kirjoitti:

        Transpalstalla tuo vastaus ei välttämättä kerro mitään... mutta ilmeisesti olet "munallinen" henkilö. MInäkin olen munallinen hautaan saakka, koska minun älylläni ei päästä leikkaukseen.

        et pääse leikkaukseen?


      • 2+2
        Miksi ihmeessä kirjoitti:

        et pääse leikkaukseen?

        Lääkäri on todennut penikseni tarpeelliseksi fetissieni toteuttamiseen.


    • Mulla kävi sukulaisten kohdalla silleen et hiljaista on nyt kuin huopatossutehtaassa. Alkuun oli sotaa ja kaikkea sen tapaista. Mutta minkäs teet kun on niin vanhoillisesti kasvatettua sakkia.

      Mul on ollu oma tilanne jo pitkään. 4vuotiaana ekat muistikuvat asiasta että kuulun toiseen kroppaan. Nyt olen 31 vuotias ja vajaa vuosi sitten hain lähetteen kun ei enää jaksanut elää "roolissa" jossa pakotettiin olemaan. Miksi elää elämä muille kun voi elää sen itselleen.

      Jos tosiaan tiedät mitä olet ja tiedät mikä on sinulle parasta, hae lähete koska olet vielä nuori :)

      Vaikkei minusta enää tällä iällä tulekkaan mitään miss kaunotarta niin se mitä sydämessä on niin se on tärkein asia. Viis minä ulkonäöstä (paitsi tää kroppa pitää saada ees vähä naisellisemmaks) kun saan olla vihdoin nainen.

      • asdasdasddsadasdasd

        kiitos sinulle tästä kommentista ollette aivan oikeassa :) :AP


    • Pjärsoonja

      Tulin todenneeksi, että naisen tulisi olla persoonaltaan mies jotta se miehelle kelpaa. Tästä tulin päätelleeksi, että useimiten miehet ovat homoja ja itse asiassa he etsivät shemalea taikka f2m personaa jota on äärettämän vaikeaa löytää.

    • tass

      Sinulta on, niin kuin, välimerkit unohtuneet tuosta.

      • dfsagfgsdf

        jos minua tarkotat ni siin on sulle väli merkkejä ...,,,,,,-----/()=?=(==&(/)E¤&/"%#%

        :AP


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe