Saudiarabiaan miehen luo

Emilia810

Hei, Mies on komennuksella saudeissa, ajattelin yllättää hänet ja viedä pekonia tuliaisiksi, kun menemme lasten kanssa sinne. Saakohan sinne viedä pekonia tai mitään sikatuotteita?

4

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeamielinen

Ehkä ei kannata viedä, jää luultavasti tulliin ja saatte ainakin isot sakot jos teitä ei jopa pidätetä. On sen verran ahdasmielinen se paikallinen suhtautuminen ns. länsimaisiin eli oikeisiin elämäntapoihin. Mutta saudeistakin saa salamia ja alkoholia ja mitä muuta vain haluatte kun tietää oikeat paikat, suurelle osaa paikallisistakin kelpaa varsin hyvin länsimainen turmeltunut ja moraaliton tavara. Periatehan on, et mitä vaan saa tehdä sisälä kun iso aa ei näe.

• Emilia18

Saakohan sieltä kondomeja? Vai pitääkö nekin viedä mennessä? Vai tutkivatkohan niin tarkasti?

• en mä lähde sinne

Omaan käyttöön voit viedä kondomeja, mut mihin sä niitä tarvitset kun menet miestäs kattomaan ?

Älä vie sitä sianlihaa, sen kuskaaminen saudeihin on kielletty. Sinne ei myöskään saa viedä mitään kristillistä kirjallisuutta eikä kristinuskoa tai sen symboleita saa harjoittaa/näyttää julkisesti.
      Alkoholi on ehdottomasti kiellettyä, ja myös monet kolmiolääkkeet; niitä jos tarvitsee pitää reseptin lisäks olla mukana lääkäriltä englanninkielinen todistus lääkkeen tarpeellisuudesta ja mahdollisesti vielä vahvistus ulkoministeriöstä, kts. sivustot.

Naisen tulee pukeutua abayaan, ne jaetaan jo lentokoneessa.
      Saudeihin ei saa viedä mitä tahansa kirjallisuutta, lehtiä tai elokuvia - varmaan terve järki sanoo mitä ei.

• UoleviYrjänkallio

Durran rajanylityspaikka on tuossa vieressä. Suomalaisen sikaniskan lienee turha yrittää Hagliin, 20 JD:llä pääsisi, jos vain viisumin saisi rajalta.

Maailman 'epäloogisin paikka", jos ei huomioitaisi politiikkaa. Mutta nythän jenkit puhuvat liuskekivestä saatavan öljyn nimeen ja sitä seuraavaan omavaraisuuteen.

S-A:n pitäisi vaikka aidoin rajaten saattaa Euroopan turistit rannoilleen, joita rittää.
      Mielettömästi ranta-alueita 5h päässä Suomesta puhumattakaan muusta euroopasta, juuri helmi-maalis, jolloin muu lämmin on 13 tunnin päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4550
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      268
      2299
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2162
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      160
      2024
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1259
    Aihe