Tärkeä kysymys

Kysyn

Onko panasonic lumix fz10 hyvä kamera,kannattaako hankkia.

6

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mape

Eikös se panasonic tee telkkareita, videoita , porakoneita ja pölynimureita jopa ihan kohtalaisen hyviäkin, mutta itse ostaisin kumminkin kameran merkkisen kameran Olympus, Nikon, Canon.

• Mike
    • pana löytyy

Vaikka tää palsta onkin canonien ja nikon aparaattien kohtaamispaikka niin ei niitä aina kannata kuunnella. Mulla on ollut FZ10 jo hyvän aikaa eikä siitä ole mitään pahaa sanottavaa.

• Kysyn

Paikkakunnalla jossa asun sitä myy vain mustapörssi,siellä olisivat mieluummin tuputtaneet canonin joku s1 is varmaan hyvä sekin.Jos kuitenkin uskaltaisin ostaa panasonicin he kuulemma tilaavat sen.Kovasti rupesi mietityttään uskallanko.Onhan se suht kallis kamera,mutta jos on hyvä olen valmis maksamaankin.

• pana löytyy
        Kysyn kirjoitti:

Paikkakunnalla jossa asun sitä myy vain mustapörssi,siellä olisivat mieluummin tuputtaneet canonin joku s1 is varmaan hyvä sekin.Jos kuitenkin uskaltaisin ostaa panasonicin he kuulemma tilaavat sen.Kovasti rupesi mietityttään uskallanko.Onhan se suht kallis kamera,mutta jos on hyvä olen valmis maksamaankin.

Itse ostin panani Rajala pro shop:ista, mutta voit tilata esimerkiksi tuolta niin jää varmaan vielä halvemmaksi kuin pörssi.

http://www.topshot.fi/product_info.php?pid=613&sid=d68512e178cee3cc05c7a13971b39e6f

Jos maltat odottaa jonkun aikaa niin kohta tulee uusi malli Panasonic FZ20 5mp

http://www.panasonic.fi/index.asp?id=8269E8430A91438B9D0EFD4AA22F2C1E

• Kysyn
        pana löytyy kirjoitti:

Itse ostin panani Rajala pro shop:ista, mutta voit tilata esimerkiksi tuolta niin jää varmaan vielä halvemmaksi kuin pörssi.

http://www.topshot.fi/product_info.php?pid=613&sid=d68512e178cee3cc05c7a13971b39e6f

Jos maltat odottaa jonkun aikaa niin kohta tulee uusi malli Panasonic FZ20 5mp

http://www.panasonic.fi/index.asp?id=8269E8430A91438B9D0EFD4AA22F2C1E

Taidankin hankkia sen tuolta sen verran huono palvelu oli mielestäni mustassa pörssissä.Vähän laisesti panoja tuntuu olevan ihmisillä liekö hinta syynä,vai sen saatavuus ainakin täältä sitä ei saa hyllystä.Kuitenkin ne harvat jotka sen omistavat eivät ainankaan moiti sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      101
      1165
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      870
    3. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      858
    4. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      844
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      688
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      687
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      53
      579
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      570
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      60
      553
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      51
      511
    Aihe