mulla ois tuommone aprilia mikä mainitaan otsikossa alukjaan ei ole viritetty mutta ajon aikana silti tapahtuu kummia. jonku 3-7tuhannen kierroksen kohalla mopo alkaa pätkimään ja joskus mopo hyytyy ajaessa kokonaan mutta alkaa taas toimimaan kun katkaisen tappokatkaisijasta virran ja heti uudelleen päälle ni toimii taas sen 2km ja tapahtuu sama uudelleen ja kone kuumenee 1'dessä minuutissa nii että vesi höyrystyy heti koskeassa putkeen. APUA pliis!
Aprilia sr 50 racing 2010 apua tarvitaan pahasti!!
12
627
Vastaukset
- räxä
Onko jäähytysnestetettä koneessa?
- anonyymi4
on tietty
- anonyymi4
ja se myös syö tulppia noin 5 30min sisällä.
- rx123
seokset ovat pielessä kenties?
- anonyymi4
nääh on voitelu käytössä ei savuta
- rx123
No minkä värinen on tulppa ja kyllä sulla on seokset pielessä, kerta ei savuta ollenkaan.
- anonyymi4
savuttaa se aina vähän ja tulppa on musta karstottuu heti piikkiä ei kummiskaan ole kerran on räjähtäny tulpanhattu.
- rx123
Seokset on pielessä, kun ton värinen tulppa. Tulpan väri pitäis olla maitokahvin ruskea. Itse laittaisin seokset kuntoon. Sun kone saa liikaa öljyä jolloin se ei polta kunnolla ja siitä tulee mustatulppa. Kysyin viellä myös, että onko sulla mitään kuria putkessa vai onko vakio?
- anonyymi41
joo uusi bensa ja öljypumppu ostettu. putkessa ei ole mitään kuria mutta silti vakio kulkee 55-65 kmh ku ottaa prikan ni 80-100kmh ja edelleen mustaa tulppia onko mahollista että että tulpan laatu on väärä?=
- Kokeiles
Mulla oli ainakin tappokytkin paskana, ongelma korjattu pikaisesti ohittamalla se kytkin niin johan toimii.
- Apikka sr 50r factory
Mulla kyllä tulee alku surinat ja starttaa mutta ei käynnisty, mikä voisi olla vikana? HUOM. Mittaristoon ei tuu virtaa ?
- koviss1
mikä mättäää ku vikakoodiii näyttäää noin 9500 ajetussa sr:ssä racing malli....:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278