Olen monesti nähnyt niitä pienempiä lentokoneen matkustamoon otettavia lentolaukkuja, jotka saa kuulemma kätevästi kiinnitettyä isomman laukun päälle, siihen vetokahvaan. Onko näillä joku nimi? Vai onko "lentolaukussa" tollanen ominaisuus vakiona, vai mitä?
Vastaukset 3
- travelbag
Luulen etta kyseessa on vain tavallinen kasimatkatavara laukku, jonka katevasti saa pujautettua ruumaan menevan laukun paalle, kun sita raahaa ympari lentokenttaa.
- 222
Olen nähnyt vedettäviä lentolaukun kokoisia laukkuja, joissa on päällä pienempi "toilettilaukku". Niitä löytää netistä sanoilla "luggage set", voi olla, että myös sinä löydät samalla haulla etsimäsi.
Pienet lentolaukkuyhdistelmät eivät ole kyllä kovin käteviä, koska joskus - esim kerran Lontoossa - koneeseen ei saa viedä kuin yhden laukun.- 1 bag
Niin se 1 laukku matkustamoon on normaali käytäntö, ellei ole bisnesluokassa tms.
Mutta näkeehän sitä vaikka mitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3451276- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56586
- 43550