Olen monesti nähnyt niitä pienempiä lentokoneen matkustamoon otettavia lentolaukkuja, jotka saa kuulemma kätevästi kiinnitettyä isomman laukun päälle, siihen vetokahvaan. Onko näillä joku nimi? Vai onko "lentolaukussa" tollanen ominaisuus vakiona, vai mitä?
Vastaukset 3
- travelbag
Luulen etta kyseessa on vain tavallinen kasimatkatavara laukku, jonka katevasti saa pujautettua ruumaan menevan laukun paalle, kun sita raahaa ympari lentokenttaa.
- 222
Olen nähnyt vedettäviä lentolaukun kokoisia laukkuja, joissa on päällä pienempi "toilettilaukku". Niitä löytää netistä sanoilla "luggage set", voi olla, että myös sinä löydät samalla haulla etsimäsi.
Pienet lentolaukkuyhdistelmät eivät ole kyllä kovin käteviä, koska joskus - esim kerran Lontoossa - koneeseen ei saa viedä kuin yhden laukun.- 1 bag
Niin se 1 laukku matkustamoon on normaali käytäntö, ellei ole bisnesluokassa tms.
Mutta näkeehän sitä vaikka mitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4202111- 2111795
- 1521562
- 1231406
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291246Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2571062- 114958
- 18912
- 75868
- 26725