Onko Petja tytön vai pojan nimi? Olen kuullut että se on pojan, mutta mielestäni sopii tytölle enemmän.
Vastaukset 13
- 7+1
Petja on pojan nimi. Ainakin kouluaikana oli samassa koulussa Petja- niminen poika...ihan hauska nimi.
- 38+2
Pojan nimi Petja kyllä on.
- bioloogikko
Petja on pojan nimi. Alunperin venäläinen. Siellä miesten hellittelynimet ovat usein a-loppuisia. Venäläisistä nimistä on vakiintunut hellittelymuoto esim. Nikolai -> Kolja, Pjotr -> Petja, Aleksandr -> Sasa, jne...
- niksu9
Petja on miehen nimi, ainakin minun ystäväni Petja on mies... :)
naapusissani asuu PETJA ja hän on kyllä nainen!
- vääryyksiä
Sitten hänellä on väärä nimi ei sille mitään voi
- bombardiina
http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1
Katso tuolta etunimihausta. Pojilla/miehillä sitä enemmän on, tytöillä/naisilla vain muutama kappale. Voi olla, ettei sitä tytön nimeksi hyväksyttäisikään. - Seppo Taalasmaa
Eunukin nimi
- zzzzzzzz5
Laita tytön nimeksi Patja...
- talvikki2
Satuin törmäämään ketjuun, itsekin tyttölapselle nimeä suunnittelen. Minä tunnen yhden Petjan ja hän on nainen. Nimi sopii hänelle mielestäni hyvin. Ja eikös ole joku puolijulkkis nainen nimeltään Petja, joku Tv-tyyppi muistaakseni.
- 16+19
Miksi tytölle pojan nimi? Miksei sitten vaikka Kalevi?
Patja siitä tytöstä kuitenkin isona tulee, joten annettakoon nimekseen Patja. Asia on nyt lyöty lukkoon. - Anonyymi
Entä Lotja?
- Anonyymi
itse olen petja ja olen mies puolinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3432748
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782164- 361774
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791567- 531095
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 63719
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571