Onko Petja tytön vai pojan nimi? Olen kuullut että se on pojan, mutta mielestäni sopii tytölle enemmän.
Tytön vai pojan nimi?
13
2127
Vastaukset
- 7+1
Petja on pojan nimi. Ainakin kouluaikana oli samassa koulussa Petja- niminen poika...ihan hauska nimi.
- 38+2
Pojan nimi Petja kyllä on.
- bioloogikko
Petja on pojan nimi. Alunperin venäläinen. Siellä miesten hellittelynimet ovat usein a-loppuisia. Venäläisistä nimistä on vakiintunut hellittelymuoto esim. Nikolai -> Kolja, Pjotr -> Petja, Aleksandr -> Sasa, jne...
- niksu9
Petja on miehen nimi, ainakin minun ystäväni Petja on mies... :)
naapusissani asuu PETJA ja hän on kyllä nainen!
- vääryyksiä
Sitten hänellä on väärä nimi ei sille mitään voi
- bombardiina
http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1
Katso tuolta etunimihausta. Pojilla/miehillä sitä enemmän on, tytöillä/naisilla vain muutama kappale. Voi olla, ettei sitä tytön nimeksi hyväksyttäisikään. - Seppo Taalasmaa
Eunukin nimi
- zzzzzzzz5
Laita tytön nimeksi Patja...
- talvikki2
Satuin törmäämään ketjuun, itsekin tyttölapselle nimeä suunnittelen. Minä tunnen yhden Petjan ja hän on nainen. Nimi sopii hänelle mielestäni hyvin. Ja eikös ole joku puolijulkkis nainen nimeltään Petja, joku Tv-tyyppi muistaakseni.
- 16+19
Miksi tytölle pojan nimi? Miksei sitten vaikka Kalevi?
Patja siitä tytöstä kuitenkin isona tulee, joten annettakoon nimekseen Patja. Asia on nyt lyöty lukkoon. - Anonyymi
Entä Lotja?
- Anonyymi
itse olen petja ja olen mies puolinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267