Vielä Turusta?

Hyvät kokemukset Ryanair

Olisi todella hienoa, jos Ryanair jatkaisi tai alkaisi Turusta.
Minulla on hyviä kokemuksia Ryanairista.

8

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TKU T2

Kyllähän Ryanair on luvannut jatkaa lentoja Turusta, mutta esteenä on Finavian korkeat lentokenttämaksut. Joten pistäppä viestiä suoraan Finavialle, se Turun lennoista viime kädessä päättää!

• pari tarkennusta

Ryanairin mukaan liikenne lopetettiin lentoliikenteen valvontamaksun korotuksen johdosta, ei korkeiden lentokenttämaksujen johdosta. Se korotus oli muuten 20c/henkilö.

Korotukset taas määräsi Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi, ei Finavia.

Muuten kirjoituksesi faktat olivat oikein.

• Niinpä niin

Haluatko Turulle saman kohtalon kuin Skavstalle? Yksityiseksi ja sitten loppuu halppisten myötä kunnossapitorahat ja kenttä sulkeutuu ilman yhteiskunnan tukea?!?

• fdgretert

Turku oli liian lähellä Tamperetta ja Tampereen matkustajamäärät laskivat sen verran, että Turun ei olla nähty tuovan tarpeeksi lisäarvoa Ryanairille, tämä oli Turku Touringin kanta, ja he ovat kyllä kokeilleet kaikki kompensaatio mahdollisuudet saadakseen Ryanairin muuttamaan mielensä.

Gironan avaaminen Pirkkalassa ja Lappeenrannassa on todiste siitä, että Ryanair kusi turkulaisten kinttuille, eikä tule takaisin.

Toivoa ei hirveästi uusista lentoyhtiöistä ole, Wizzair on Turun ainut kortti tällä hetkellä ja sekin on kaventanut Budapestin reittiä vuosi vuodelta.

• 13+4

• 6456456456
        13+4 kirjoitti:

Tuskinpa kyse oli siitä, että Turku vei matkustajia Tampereelta. Ryanairilla on useita kenttiä 150 km:n säteellä toisistaan Keski-Euroopassa ja hyvin toimivat toisistaan huolimatta: http://www.ryanair.com/fi/cheap-flight-destinations

Tampereen miinus ei varmaan suurelta osin johtunut siitä, mutta Ryanair on sen voinut silti niin tulkita.

• Varissuo

Ja kaikki turkulaiset voisi ostaa pelkän menolipun!

• 7nbm.,

Eivät voi! Seuraa uutisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe