Milloin lämpöä

vilua pukkaa

Pakkasta on. Missä asteessa panette ajokoiran koppiin lämmön päälle vai onko patteria ollenkaan

5

955

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajokoiranainen

Isälläni on ajokoira ulkokoirana, heti laittavat kun pakkaset alkavat, tosin koira viettää päivät sisällä ja yöt ulkona.

Omat ajokoirani ovat sisäkoirina. :)

• suski6

meillä myös pannaan patteri päälle kun pakkaset alkaa. kannattaa tarkailla kopin lämpötilaa, jotkin lämmittimet ei ole tarpeeksi tehokkaita kovilla pakkasilla, vaikka koppi olisi visu! siispä meillä ajokki on kovilla pakkasilla koko ajan sisällä. Hyviä mittareita on langattomat niin voi sisältä käsin tarkkailla kopin lämpötilaa. muista myös panna kopin menoluukkuun jokin läppä/heiluri ovi. ja kopin sisälle pehmyt alunen.

• kainuun ukko

Lain mukaan oltava vähintään 5 astetta. Koiratalo tai koppi kannattaa tehdä tuulikaapilla ja sellaisilla luukuilla, ettei veto käy, lämpötila 8 - 10 astetta ja sopiva ilmanvaihto. Koirankoppi ei ole enää ajokoirille nykyaikaa. Kannatta tehdä leikkimökin kokoinen koiratalo hyvällä eristyksellä, niin juomavedet sun muut säilyvät sulana.

• vilua pukkaa

en kysynyt, mitä mun pitäisi tehdä. Ei ole ajokoiraa, vaan seurakoira joka asuu sisällä ja kulkee takki päällä pihalla. Kyselin vaan, kun nökee noita ajureita talojen takapihoilla kun kulkee maaseudulla.

• Xxxxx

Jos näet koiran ulkona kovalla pakkasella paleltumassa, sidottuna tai häkissä jossa ei ole asianmukaista lämmintä koppia niin eläinsuojelulaki vaatii tekemään siitä ilmoituksen viranomaisille!
      Yksinkertaista.
      Olen tehnyt, koirat olivat lyhyessä narussa kiinni, pakkasta 30c. Hakivat pois ja eivät ole takaisin tulleet, saivat ilmeisesti hyvän kodin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4662
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1967
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1640
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      138
      1230
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1151
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe