Pakkasta on. Missä asteessa panette ajokoiran koppiin lämmön päälle vai onko patteria ollenkaan
Milloin lämpöä
5
1038
Vastaukset
- ajokoiranainen
Isälläni on ajokoira ulkokoirana, heti laittavat kun pakkaset alkavat, tosin koira viettää päivät sisällä ja yöt ulkona.
Omat ajokoirani ovat sisäkoirina. :) - suski6
meillä myös pannaan patteri päälle kun pakkaset alkaa. kannattaa tarkailla kopin lämpötilaa, jotkin lämmittimet ei ole tarpeeksi tehokkaita kovilla pakkasilla, vaikka koppi olisi visu! siispä meillä ajokki on kovilla pakkasilla koko ajan sisällä. Hyviä mittareita on langattomat niin voi sisältä käsin tarkkailla kopin lämpötilaa. muista myös panna kopin menoluukkuun jokin läppä/heiluri ovi. ja kopin sisälle pehmyt alunen.
- kainuun ukko
Lain mukaan oltava vähintään 5 astetta. Koiratalo tai koppi kannattaa tehdä tuulikaapilla ja sellaisilla luukuilla, ettei veto käy, lämpötila 8 - 10 astetta ja sopiva ilmanvaihto. Koirankoppi ei ole enää ajokoirille nykyaikaa. Kannatta tehdä leikkimökin kokoinen koiratalo hyvällä eristyksellä, niin juomavedet sun muut säilyvät sulana.
- vilua pukkaa
en kysynyt, mitä mun pitäisi tehdä. Ei ole ajokoiraa, vaan seurakoira joka asuu sisällä ja kulkee takki päällä pihalla. Kyselin vaan, kun nökee noita ajureita talojen takapihoilla kun kulkee maaseudulla.
- Xxxxx
Jos näet koiran ulkona kovalla pakkasella paleltumassa, sidottuna tai häkissä jossa ei ole asianmukaista lämmintä koppia niin eläinsuojelulaki vaatii tekemään siitä ilmoituksen viranomaisille!
Yksinkertaista.
Olen tehnyt, koirat olivat lyhyessä narussa kiinni, pakkasta 30c. Hakivat pois ja eivät ole takaisin tulleet, saivat ilmeisesti hyvän kodin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait963567Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51929Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71710- 341445
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es57973Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36930Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47840Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4807Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60794