Joo eli otsikosta näätte kaiken ja sitten vielä toinen kysymys: Onko ikäräjat tarpeellisia näissä paikoissa?
FACOBOOK, INSTAGRAM VAI TWITTER??!!
12
622
Vastaukset
- Ikävöin 2000-lukua
INSTAGRAM!!!!!!!!!!!!! KAIKKIIN K-21 ikäraja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hjdskipådsdf
Facebook !
On se hyvä et siel on ikäraja joku 13- tunnensut
oletko sattumoisin Lempäälästä?
- jennasii
Ja MIX googlessahan voi jakaa vaikka yksityisen makuuhuoneen ???
https://plus.google.com/.../posts/dZdQbkAzD2E
- party all night <3
Facebook
- cr4zy_p3nguin
Instagram
- haglabagla
Ei vittu mikään näistä!
- pöiggggjoggg
Facebook. Instagram on paskaa ja Twitteriä en ole edes kokeillut.
- Kysyykö teiltä@
Mikä tos instangramissa on ikäraja?!??
- 44544
Toivottavasti ainakin 15.
- ededed
Face ja Insta on parhaimmat! Ei niissä periaatteessa mitään ikärajaa tarvittais, koska moni on siellä ihan ilman sääntöjäkin.. :)
- melkein kohta pian 13
Insta k-13, Face k-13 ja twitter suositellaan yli 13v. :( No ymmärrän kyllä että hyvästä syytstähän nämä ikärajat ovat, mutta välillä tuppaa ärsyttämään kun jotkut kolmosluokkalaisetki o siel Faces jne.. Ja ite on kuitekki 12 ja enää kahdeksan kuukautta et täyttäs 13, maailma avautuu ku täyttää 13 tulee "uusia elokuvia" joita saa kahtoo, ja sit kaikki instat ja faset... :@ sori et puran turhautumistani tänne mut kuitenkin ottakaa kantaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275