collegehousut

oOox

mitä mieltä olette collegehousuista?

144

6792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo vain

      Hot, hot, hot!

    • RomanceBoy

      Sexyt ja rennot!

    • Tyrmistynyt

      Olet sitä mieltä, että college housut ovat mukavat pitää kotona. En tosin voi ymmärtää heitä, jotka kulkevat college housuissa kaupassa ja muualla "asioilla". Sen verran voisi nähdä vaivaa, että hieman laittautuu.

      • Tyrmistynyt

        siis olen*


      • RomanceBoy
        Tyrmistynyt kirjoitti:

        siis olen*

        Mitä vikaa siinä on? Eihän college housuissa ole mitään epäsiistiä.


      • jepjep
        RomanceBoy kirjoitti:

        Mitä vikaa siinä on? Eihän college housuissa ole mitään epäsiistiä.

        Ei niin. En minäkään niitä töihin laittaisi, tai muualle ihmistenilmoille. Mutta kyllä ne jalassa kehtaa hyvin lähikauppaan ja salille lähteä.


      • möhköööööö
        jepjep kirjoitti:

        Ei niin. En minäkään niitä töihin laittaisi, tai muualle ihmistenilmoille. Mutta kyllä ne jalassa kehtaa hyvin lähikauppaan ja salille lähteä.

        Kuka nyt farkuissa lenkille lähtee?Ja monesti saattaa lenkin jälkeen piipahtaa kaupassa samalla..


      • Hegof
        Tyrmistynyt kirjoitti:

        siis olen*

        Itse ei häpeä college housujen käyttöä töihin ja vähän hienompiin kutsuihin mutta muualle voin pistää aivan hyvin


      • Anonyymi

        Joillekin ne sopivat todella hienosti Useille ei


      • Anonyymi
        Hegof kirjoitti:

        Itse ei häpeä college housujen käyttöä töihin ja vähän hienompiin kutsuihin mutta muualle voin pistää aivan hyvin

        Ei ole oikein työhousut, jos nyt ei sitten työpaikka ole salilla


    • gay!

      Mmm, mie tyccään siit mitä siel alla on. Oihhh...

      • kovettuuuuuu

        farkuis näkyy paremmin pullotus ja munat
        se on makeeta vai mitä kundit tv yks kova kundi


    • Seksikkäät

      jos on iso pullotus ja kun ajattelee miten helppo ne on laskea alas tai pistää käsi housuihin, mutta tuntuu, ettei ne oikein kauppaan tms paikkoihin sovi, ei silti haittakaan. Töihin ja vapaa-aikaan ok.

      • tiukkaaaa

        juu kyllä tosin käsi housuihin ja runkkaamaan se on kyll kätevempä
        kun tiukat farkut on jalassa


      • tv yks kundi
        tiukkaaaa kirjoitti:

        juu kyllä tosin käsi housuihin ja runkkaamaan se on kyll kätevempä
        kun tiukat farkut on jalassa

        onko sullllla usei käsi housuissa ja vetelet spermat ulos
        mulla täs tosi kiimasta nyt just


      • mitä tehtäs
        tv yks kundi kirjoitti:

        onko sullllla usei käsi housuissa ja vetelet spermat ulos
        mulla täs tosi kiimasta nyt just

        ootko jo tänää vetänyt nesteet ulos ite oon yhen kerran
        on taas niin märkä terskan pää et varmaan pitää ottaa kokonaan housut
        alas


      • kiima kuohahtaa
        mitä tehtäs kirjoitti:

        ootko jo tänää vetänyt nesteet ulos ite oon yhen kerran
        on taas niin märkä terskan pää et varmaan pitää ottaa kokonaan housut
        alas

        Mulla kiimaneste valuu kuvittelen et otat sitä sormellasi ja annat mun
        maistaa ja voidaan tietenkin maistella ja pussailla neste suussa
        Tietenkin voit näin etänä vetää pari kertaa mun kalu vartta ees takas
        ja tunnen kuinka kiima oikein kuohahtaaaaaa


      • laatunesteesi
        kiima kuohahtaa kirjoitti:

        Mulla kiimaneste valuu kuvittelen et otat sitä sormellasi ja annat mun
        maistaa ja voidaan tietenkin maistella ja pussailla neste suussa
        Tietenkin voit näin etänä vetää pari kertaa mun kalu vartta ees takas
        ja tunnen kuinka kiima oikein kuohahtaaaaaa

        kerro vaan tuntemuksia kollarimies tai kuka lie ei haittaa

        kirjottelen vielä täs myöhää sit kuulen miten oot lennättänyt
        laatuspermaa


      • fkkkff896jds
        laatunesteesi kirjoitti:

        kerro vaan tuntemuksia kollarimies tai kuka lie ei haittaa

        kirjottelen vielä täs myöhää sit kuulen miten oot lennättänyt
        laatuspermaa

        Älyttömän kuumat, kollareissa on aina vähän kiihottunu olo ja seisokki herkässä, et ei oikeen kehtaa pitää julkisil paikoil, mut toisten pullotuksia on kiva katella varsinki harmaissa kollareissa. Kotioloissa tulee paljon runkkailtuun kollarit jalassa ja antaa touhutippojen kastella etumusta, toisinaan vedän kollareit laskematta loppuun asti...


      • sssss
        fkkkff896jds kirjoitti:

        Älyttömän kuumat, kollareissa on aina vähän kiihottunu olo ja seisokki herkässä, et ei oikeen kehtaa pitää julkisil paikoil, mut toisten pullotuksia on kiva katella varsinki harmaissa kollareissa. Kotioloissa tulee paljon runkkailtuun kollarit jalassa ja antaa touhutippojen kastella etumusta, toisinaan vedän kollareit laskematta loppuun asti...

        Saat suihkauttaa spermasi siittimestä suuhuni.


      • tjtrj

        Minä tunnustan. Minä juntti olen käynyt collega housuissa, verkkaritakissa ja varvastossut jalassa Alepassa. Ajatella että joku ulkomaalainen turisti saattoi nähdä... Lupaan etten tee sitä enää koskaan.


    • katson ja kosken.

      aika poikamaiset ja hotit. kulli pömpöttää mukavasti gollege housuissa, ja usein korostavat hyvin pyllyä. pojat college housuissa ovat aina katsomisen arvoiset. ja koskemisenkin.

      • hubaai

        Jos collegehousut on tarpeeksi löysähköt, kireet vyötäröltä, pussittavat ja kiristyy nilkoista, eli eivät ole semmoset tasapaksut ja leveälahkeiset, niin namnam hot! Ja vielä siihen skeittikengät tai hienot tennarit niin soo sexyyy ;))


      • mie kovana
        hubaai kirjoitti:

        Jos collegehousut on tarpeeksi löysähköt, kireet vyötäröltä, pussittavat ja kiristyy nilkoista, eli eivät ole semmoset tasapaksut ja leveälahkeiset, niin namnam hot! Ja vielä siihen skeittikengät tai hienot tennarit niin soo sexyyy ;))

        kyll mulla alko täs heti seisoo kun luin ton edellisen
        itellä alkamassa runkkailu
        ihana tunne kun alottelee ja mielessä liikkuu erilaisia fantas
        kertokaa tekin millaset saa teillä kullin heti seisoo


      • pitkitän viel
        mie kovana kirjoitti:

        kyll mulla alko täs heti seisoo kun luin ton edellisen
        itellä alkamassa runkkailu
        ihana tunne kun alottelee ja mielessä liikkuu erilaisia fantas
        kertokaa tekin millaset saa teillä kullin heti seisoo

        pian spermat lentää pitkitän viel


      • uuhhhh
        pitkitän viel kirjoitti:

        pian spermat lentää pitkitän viel

        Älä viel heitä mällii, tuun auttamaan sua... Saax tämmönen kollari-boy vähä runkuttaa sua? ;)


      • kiimajanne
        uuhhhh kirjoitti:

        Älä viel heitä mällii, tuun auttamaan sua... Saax tämmönen kollari-boy vähä runkuttaa sua? ;)

        tuu tänää tähä kirjottaa kello 13,45 alk


      • hubaai kirjoitti:

        Jos collegehousut on tarpeeksi löysähköt, kireet vyötäröltä, pussittavat ja kiristyy nilkoista, eli eivät ole semmoset tasapaksut ja leveälahkeiset, niin namnam hot! Ja vielä siihen skeittikengät tai hienot tennarit niin soo sexyyy ;))

        " Okei .? "


    • En mä nää mitään sexyä collegehousuissa. Niitä pidetään hölkätessä ja muissa urheilutapahtumissa. Tai sitten kotona takapihalla. Eikö suomalaisilla ole jo tarpeeksi pöljä maine noiden tuulipukujen kanssa. Kohta varmaan kurahousut on kuuminta hottii.

      • juuetnäinoon

        Sexyys taitaa olla juur siinä, et vaik kollarit on löysät ja rennot ne paljastaa enempi ko peittää: perseen muodot paistaa läpi eikä lievääkään jöpötystä pysty peittelemään, näkyy takuuvarmasti ainaki vaaleen värisissä.


    • isoboy -

      ..ja olman alkkareita....mmmmmmmmmmmmmmm

    • Himassa colleget

      Collegehousut kuuluu normaaliin pukeutumiseen kotona.

    • pientä seisokkia

      jes - gollarihousut, sellaset harmaat, eikä mitään alla. on kikkelillä varaa heilua.. ilo katsella ja ilo itsellä.

      • Oikkila

        kikkelin heiluminen on iloinen asia


      • Anonyymi
        Oikkila kirjoitti:

        kikkelin heiluminen on iloinen asia

        Aina ne jutut menee samoille radoille eräillä . Jos nyt itse pitävät noita juttuja jännitä niin aika lapsellista jauhaa kikkeleistään .


    • Hyhh

      Ketä oikeasti pystyy pitämään collegehousuja ilman alushousuja? Ellei sitten ole todella pienimunainen toki, itselle ne ovat todella epämukavat sellaisenaan.

      • mitestääsit

        Löysät satiiniboxerit on aika jännän tuntuset collegehousujen alla...ja näyttää ko olis ilman alkkareita :)


      • mukavasti keikkuu...

        Minä - eikä tuo kalukaan ihan pienimmästä päästä.


    • Ei Gollegeja

      Ennen pidin melkein joka päivä gollogehousuja. Mutta en enää. Jos rupeaa seisomaan niin sehän näkyy. Ja ei ole oikein mukavan tuntuista sitten. Mieluummin pidän tiukkoja chinoja joka päivä. Sielä ei haittaa vaikka pullottaakin ; )

      • alkkarit peslastaa

        collareiden alla tiukat alkkarit ei varmasti näy.


    • alkkarit veks

      Miksei saisi näkyä, ja kenen kikkeli on niin arka, ettei ilman kalsareita pärjää? Itellä ainakin ihan hyvän kokoinen eikä hankaa :)

    • herra30

      Käytän ja niin tekee myös kundini; oikeestaan sen ansiosta aloin ittekin relaamaan ja käyttämään noita retkuja ihmisten ilmoilla, vaikka ennen en olisi voinut edes kuvitella.
      On oikeesti helvetin seksikästä kun stondaa ja on salihousut jalassa, joku siinä vaan on... :-p Ja joskus huvikseen kiusii ja härnää, kun ollaan jossain lenkillä tms niin toinen joutuu piilottelemaan ja on jotenkin haavoittuvassa tilassa siinä... Eihän siinä sit auta kun vetää ne jossain puskassa alas ja antaa helpotus.

      • katseenkääntäjät=

        Timmi kroppa, iso kalu ja hyvin istuvat harmaat gollarit....se on siinä!!!


    • Oikkila

      No, aina käytän kollareita kun vaan tilanne sallii, vaaleita mieluummin. Ja aina ilman alkkareita tai siis talvella löysät pitkät alkkarit jos on kylmä. Kalu saa heilua ja näkyä ja vähän kiihottavaakin se on. Joskus huomaa jonkun katsovan vähän pitempään. Silloin voi kyllä alkaa stondaamaan.

      • Anonyymi

        minä katselen kuvittelen miltä tuntuisi istua tollasen kalun päälle ja tuun housuihini


    • kollarit
      • kawaii

        no on söpö poike ;) näen hänessä hieman itseäni... mutta ihan tollaset kollarit ei oo mun mielestä parhaat. vähän liian farkkumaiset... ehkä kokoa isommat ois parempi. Myös tavalliset, tekstitehostetut vaaleanharmaat kollarit, t-paita, hiphop-lippis ja hyvät kengät ois ihan jepa ja sporttinen asuvalinta


      • eioocolleget

        Ihan kuin naisten legginsit.. ei paljon puutu.


    • zjarmo

      mahdoton ajatus että kollarit jalassa ilman piukeita alkkareita kaupungille. meikäläisellä on sen verran stondis herkässä, että katastrofi olis tiedossa.

      • Anonyymi

        jos kaverillakin niin pika-seksiin parhaat nopeet riisuu ja pukee


    • IlmanAlkkareit

      Mitä mieltä olette minkä kokoista munaa korkeintaa vois pitää pelkissä gollareissa - ettei näkyis liian törkeesti?

      • Anonyymi

        sen komeempi näky mitä suurempi ihana katsoo


    • bullotus

      Makuasia..mutta ei niin isoa ookkaan, että muna liiaksi heiluisi...mmmmm...

    • hansi

      Ai niinkö et minkä kokosta rahansa vois pitää gollareissa ilman alushoysuja? Kuka on pitäny, kertokoon.

    • eikä ihan pieni

      minä, mukavalta tuntuu ja kivasti keikkuu...

    • pppkkihfd

      Miten isosta puhut?

    • eikä ihan pieni

      Reiluhkosta...

      • Anonyymi

        silloin noi collarit on hyvät voi nopeesti ottaa suihin vaikka missä


    • yaG

      Olen 14v poika ja minun samanikäinen poikaystäväni käyttää kollareita aina, ja varsinkin liikuntatunnilla se on niin aaww :3 Heiluminen näkyy niin kivasti

    • kollakeeni

      Noni nyt mäkin kokeilin tänään kollareita ilman alkkareita ja oli hieno tunne kun kullli sai heilua housussa capaana. Ihan nautinto päivä.

      • Oikkila

        Suosittelen jatkamaan ja muitakin kokeilemaan.


    • Janezzi

      Superhotti!

      Ja kikkailkaa. Oon 14v.

    • 9 luokkalainen gay

      Oli tänään tosi hot kun yhdellä meijän luokkalaisilla oli melko tiukat collegehousut! Ne meni sopivasti persevakoon että kummatkin "kannikat" korostuivat. Nam!!

    • Oikkila

      Mun epätavallisen isot kivekset huomataan kyllä kans kun käytän kolliksii.

      • ballrules

        Tykkäätkö et ne huomataan, vai et?


      • Oikkila
        ballrules kirjoitti:

        Tykkäätkö et ne huomataan, vai et?

        Tekis mieli sanoo et iha sama, mut kyllähän se vähän kutkuttaa ja mukavalta tuntuu.


    • Isopussi heiluu

      Mitä tarkoitat "ylempänä"? Että ei ole riippuvat vai?

    • kol ja kul

      Kohta paan kollarit ja kullirenkaan. Ja sit lähen kylille.

      • Oikkila

        Missä kylillä sut voi bongata?


      • Oikkila

        Golliksissa on se hyvä puoli kans et ne saa helposti ja nopeasti riisuttua pois.


      • Anonyymi

        mahtaa olla suuhun otettavan mukava näky


    • Yks vaan

      Mario Lopezilla on maailman paras perse! Nam! ;)

    • hommaajanlippis

      Vanhojen veliperse ukkojen housuja jotka jämättäneet 80 luvun alkuun !
      Joo ja jussi-paita kumisaappaat ja hankkijan lippis :( hyi hitto mitä muinaismuistoja

    • upeeta

      Kollarit vois olla pakollinen kouluasu kundeille.

    • kollarit on hot

      joo kollarit kaikille sexyille kundeille!
      onkos muuten tullu jollekki vastaan jotai mieleenpainuvaa kundii jolla oli jalas kollarit.... iso pullotus tai muuten hot?

    • uuuuuuu

      Joo montaki ja yks ope myös.

    • huonotapainen?

      Mitä mieltä ootte, jos kadulla tai vaikka bussissa näkee jollain mageen kollaripullotuksen, niin onko epäasiallista sanoa hänelle, että se näyttää hyvältä?

      • Jorma pullottaa

        mulle on ongelma kyseinen kollaripullotus, enkä haluaisi että joku huomaisi/huomauttaisi siitä :s jostain syystä häpeän miehistä etumustani vaikka samalla olen ylpeä siitä...


    • Annonn

      En nyt lähtisi tuntemattoman pullotusta kehumaan, ehkä hymy riittää tai jos jotain on kehuttava niin miksei kehu ulkonäköä yleensä ottaen..?

    • kollare

      Mut jos vaikka seisot ihan täpötäydessä bussissa kollaripojan edessä niin voihan sun käsi ihan vahingossa vähän osua siihen ulkonemaan. Vousko siitä joku muka suuttua?

    • onnes

      Mäki tykkäis jis mulle tehtäs noi.

    • suoraanvaan

      Ja mä myös! Kuka muu laittaa tänään kolitsit ilman alkkareita?

    • bullotusta tiedossa

      Minä

      • mageeta ja jännää

        Hyvin näky ja tuntu, mmmmm.....


    • kattoisin

      No miten hyvin sul näkyy?

    • nctyse

      Mulka sitten tänään roiskui kollareihin.

    • nolooo

      Onko kenestäkää noloo se, et ku on pieni nii kollareiski näkyy sit et pieni on?

      • itseluottamusta!

        Mitäs noloa siinä on - kaikilla on oman kokoisensa. Ja kun se on fakta, niin mitäs sitä aristelemaan. Ja mitä se kellekkään kuuluu, minkä kokinen on - kaiken kokoisilla pärjää.


      • Anonyymi

        Kulle ei anisen ainakaan mitenkään elitens jos nyt statusar kataomaan , ne lihamulkut on ainoastaan inhottavia pullottamassa housuista. Kaikki titeln että se penempi on sitter tuhat kretsa parempi


    • ikkane

      Älä nyt väitä ettei kukaa sitä aristelis ett on pieni! Sul on sit varmaa iso.

    • Gjxcbbhncnbbn

      Myönnän pitäväni kotona niitä usein, mutta edes lähikauppaan en menisi niissä Kai joitakin tuulipukukin kiihottaa. Ulkomailla suomalaisperheet tunnistaa tuulipuvuista, teinit liikkuu college-housuissa. Itse pukeudun sentään vähän siistimmin. College-housut ei kiihota yhtään, tietysti collegehousujen käyttäjistä osa on hyvännäköisiä ja nuoria.

    • yssärki

      Onkx yleensä kollari jätkät homoja vai onks niit jyst koskaa heteroill?

    • kjhgfds

      Hahah.. Miksi juuri homot pukeutuisivat ennemmän collegeihin kuin muut miehet yleensä? Eiköhän ne ole kaikkien käytössä aika tasapuolisesti seksuaalisesta suuntautuneisuudesta huolimatta. Luulisin, että aika tasapuolisesti colleget on käytössä homojen ja heterojen välillä, kuten seksuaalinen suuntauteneisuus yleensäkin on.

      Onhan se kiva katsoa hyvännäköistä kundia collegeissa, jotka ehkä paljastavata muotoja enemmän kuin muut housut. Joillekin se on ehkä fetissi, yleisesti ehkä vertaisin sitä homojen keskuudessa samaan mitä heteromiehet tuijottaa naisten rintoja.

    • foto esiin

      Ai et muka seksuaalinen suuntautuminen myös on tasapuolisesti käytössä homojen ja heterojen keskuudessa? Hehhehee missä sä olit koulussa matika tunnil?

      Eikä heterot nii oaljo kollareit käytä ku ei ne haluu et kulIi näkyy,mut homot käyttää ku ne haluu et kulIi näkyy.

    • cxzv

      Mä repeen..... ihquu...

    • OssiKristian

      Nyt lähen gollareis ulos ilnan alkkareit ja paan kyrväjuuree viel renkaan. Vähä nolottaa mut meen silti. Tuntuu ihanalta jo etukäteen.

    • OssiKristian

      Tulin just takss ja ihan tuntemattomat pysähty juttelee. Jee, toimii!

    • hyvä vai paha

      Miltä teil tuntuu kun college kangas hankaa paljasta terskaa vasten?

      • lyhyttuppi

        Mahtavalle, varsinkin jos pystyy pitämään terskan paljaana....mmm....


    • svensk

      Ainaki helposti alkaa valuu. Mulla ainakin.

    • vaihtoo

      Miten vois vaihtaa kollareita jonkun kanssa?

    • SauliOvela

      Joko niin, et kysyy suoraan et vaihdetaanko vaik viikoks, tai sit vaihtaa salaa pukkarissa.

    • mievaavaa

      Ettekö oo vaihtaneet?

    • Oikkila

      Mie romahan - vain muna seisomaan jää.

    • mievaavaa

      Älä romaha. Etkö sä oo koskaan sjatellu millasta olis vaihtaa?

    • kolkolli

      Kollareiden käyttövinkkejä kehiin!

    • collie

      Onko kokemusta collarien pidosta töissä?

    • herrasmieshomo

      Kukaan itseään kunniottava homo ei pidä collareita kuin kotonaan illalla suihkun jälkeen.

      • Anonyymi

        Kyllä joillekin vartalo tyypille ne sopii hienosti kun ei ole liian tiukat, mutta enemmistölle ei.


    • kplgy

      Vitu vääräs oot.

    • herrasmiesgay

      Collareiden lisäksi kuljet kaupungilla varmaan vielä huoppari korvillakin? Peruskoulussa pitäisi opettaa että hupparin huppu on vain koriste jota ei ole tarkoitus laittaa päähän. Ei ole vastenmielisempää näkyä kuin tennarit, collarit ja hupparin huppu silmille vedeyttynä. Tuo menee ehkä vielä murrosikäisellä mutta ei aikuisella miehellä.

      • fashion poliiiice

        sitä kutsutaan muodiksi. muodista on eri variaatioita ja näkemukset eroaa aivan kuten ihmisten oma ulkonäkökin


    • pamppua

      Tuo on muotia ehkä amiksen autopuolella.

    • uuuuuuh

      Collarit on seksikkäimmät vaatekappaleet takkien lisäks. Aivan upeannäköistä kun näkee kullin muodot ja parasta jos olis pieni jöpötys :)

      • Anonyymi

        Siis omasta mielestäsi, mutta ei kuule ainakaan kaikkien naisten mielestä. Ei se liha mulkku erityisesti kiinnosta ainakaan naisia,


    • vaikeeolla

      Oli niin ihquu eilen ku istuin yhes paikas (en voi sanoo) niin et vasta päät istu poika jalat auki ja kollareis ja vähävälii koski itteensä siit päältä eikä tajunnu etkaton.

      • hyppyheikkipoffu

        Kuppa? Tippuri? Ei normaalit paikat kutise...


    • skdl

      Ai siis runkkasko se?

    • Oikkila

      seisoks sil sit vai?

    • snigel

      Eiks itelläs sit tos tilanteessa?

    • Oikkila

      totta kai, siis nytkin.

    • eliasvikstedt

      Niin täälläki, ku nyt on kolleket jalas ja lähen ulos.

    • silmän iloksi

      Nyt ku ilmat lämpenee ni onko jo näkyny paljon gollareita teillä päin? Nam.

    • ayg

      tääl on trikoot jalassa ja ulos juoksemaan! siin näkyy sit jo kaikki kurvit ! ;)

    • salkkari pullottaa

      Joonatan Sievinen eilen, ihaba kollarien etumus. Markku Pulli, uuh!

    • kyl vaa

      Todellaki todellaki.?

    • jou1

      Yhden saman kundin olen pari kertaa nähnyt Hesas kävelämäs collareis ja sen kyrpä näkyy ihan selvästi niis, terskan muoto jne. Kyl sil aika iso on tai puoltanas. Ooteko nähny?

      • allu79a

        Olen tainnut nähdä, harmaissa collareissa, iso sillä on...


      • joelpoika

        joo oon nähny itiksen suunnal yhen kundin muutaman kerran. sil aina jalas collarit ja todella iso pullotus!


    • lentokone6

      Mää olin tänään tummanharmaissa collegehousuisss ulkona pyöräilemässä eikä kukaan hirveesti ihmetellyt oli kivat ja löysät en oo oikeen montaa kertaa noissö ulkona ollut

    • freeballerboy

      Mieluummin tuulihousut kuin collarit. Useimmin kyl käytän farkkuja mut välillä käytän vuorellisia Adidas tuulihousuja jotka tuntuu tosi hyvältä ilman alkkareita :) ne on lämpimät ja vedenpitävät joten tosi käytännölliset ja kiihottavat kans :D

    • freeballerboy

      Muuten voisin välillä käyttää collegehousuja mut huono puoli on et niiden sisäpuolelta tarttuu nukkaa pippelin päähän.

    • voissh

      Itekin taian alkaa käyttää tiukkoja collareita

    • Oikkila

      Pullotus on mahtava juttu.

    • skaterdude

      Mieluummin addun verkkarit :3

    • skaterdude

      Mul oli tänään chino housut ilman alkkareita yleisillä paikoilla. Se on riittävän lähelle sama tunne kun kollarit. Yks kaveri kuka on sellanen söpö jonne käytti tänään kollareita ilman alkkareita :3 Kiva kävellä kaupungilla kun meinaa alkaa seisoo jatkuvasti :3

    • Werw

      Itellä on jack&Jonesin harmaat collarit. Sellaset mikkä kapenee lahjetta kohti😝Kiva seisokki nykki ku luin noita😋

    • Anonyymi

      Lapselliset kalsarit, yök!

    • Anonyymi

      Vielä 90-luvulla collareissa tai verkkareissa jos ei ollut edes liikuntatunteja Kouluun tulevia pidettiin vähän jälkeenjääneinä.

      • Anonyymi

        Aina niitä on pidetty jälkeenjääneinä eikä edes vähän, ihan sama onko ollut sinä päivänä liikuntatunteja.


    • Anonyymi

      nopeet riisuu mutta oma seisokki myös näkyy bussissa ainakin ikävästi vaikka on se auttanutkin saamaan seuraa kun huomattu myös kaverin käden helppo tulla leffassa esim.

    • Anonyymi

      Passaa yhteen ruskeiden Trekker nastakenkien kanssa.

    • Anonyymi

      Kaksi kokoa liian pienet collegehousut? Haetko seuraa Stadissa jo noin ?

    • Anonyymi

      Yksi kirjoitti aloittaneensa lukion, mutta ei osaa puhua arjestaan vanhemmilleen tai töissä. Taitaa "koulutus" olla kanssa peruskoulu.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe