http://koti.phnet.fi/elohim/mikavoimasinussavaikuttaa.html
Oletko sinä koskaan arvoitellut tai epäröinyt sen kanssa, mikä voima sinussa vaikuttaa?
Mikä voima sinussa vaikuttaa?
5
460
Vastaukset
- Niittokylväjä
Kyllä se on täysin selvää ketkä Voimat eli Hallitsijat sinussa ja kirkossasi vaikuttavat:
sokea pelko ja vallanhimo
Suosittelen hiljentymistä ja vakavaa itsetutkiskelua Kristuksen esimerkin mukaan.- teija
Olen samaa mielta.
- Repolainen
Jos todellakin kaikki se hyvä, jonka minä olen taikuuden harjoittajana välittänyt maailmaan, todellakin tulee saatanasta, kuten te kristityt niin kovastit väitätte, niin mahtaa saatana välittää lähimmäisistään vallan toisella tapaa kuin jahve, joka kieltää lahjojen käytön.
Menepä nyt todella itseesi ja mieti, voiko edes se teidän pahalaisenne todella jakaa lahjoja, joista on niin suurta hyötyä ja apua ihmiskunnalle, kuin nyt vaikka parantamisen lahja on? Ja jos todella jakaa, niin olenko minä sitten ymmärtänyt pahuuden jotenkin tyystin väärin, kun en osaa yhdistää parantamista ja ennaltanäkökykyä mihinkään pahaan tahi ilkeään?
Se mitä sanot, tarkoittaisi nimittäin, että ihminen, joka pyyteettömästi pyrkii auttamaan kärsiviä lähimmäisiään, on itseasiassa langennut saatanan viettelyksiin. Varmasti sitten kääntäen ihminen, joka ei voisi vähempää välittää lähimmäisistään noudattaa jahven oppeja, vai kuinka? Pohdi nyt siinä sitten mikä sitä hyvää tahi pahaa on. - Arla
Minun sisällä asuu pieni lehmä. MUUU!
- Qadesha
Oletan tuon linkin litanian perusteella että kyselijä on k-uskovainen. Pakko siis ihmetellä taas kerran että mikähän teistä tekee niin kauhean pelokkaita? Epäröinyt...?
Miten minussa tai kenessäkään muussakaan voisi vaikuttaa mikään muu kuin elämän itsensä voima, elämänenergia? Koko olemassaolon koen rajattoman, suunnattoman energian hyökynä ei-mistään ei-minnekkään ja kaikkialta kaikkialle. Oletan tuossa energian virrassa olevan eräänlaisen tietoisuuden, joka elävissä olennoissa vain rikastuu ja kehittyy entisestään. Tämä kokonaisuus voi olla jonkun mielestä Tao, "jumala"... Ei siinä ole mitään pahaa eikä mitään hyvää sinänsä. Jaottelut ovat vain elävien olentojen, varsinkin itsestään tietoisiksi tulleiden, omia näennäishavaintoja.
Ole siis huoleti ja ällös peljätkö, meissä kaikissa vaikuttaa sama voima!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701