Tämän aiheen tausta ja selitys olisi niin pitkä, että jätän sen tekemättä. Siksi kysynkin suoraan:
Haluisko muutama aikuisen belggarin omistaja heittää ihan vaan lukua, montako desia kuivanappulaa teillä syödään per päivä? Tiedän toki, että siihen vaikuttavat monet asiat, mutta haenkin yleiskatsausta.
Barffista olen jo vastaavaa tiedustelua toisella keinon tehnyt kiitettävin vastauksin.
Ruokamäärä
LGMT-87
3
256
Vastaukset
- LGMT-87
*desia = desiä
- fargo
Mulla on 3 aikuista tervua. Leikattu narttu ,kohta 15 v,leikattu uros,7,5 v ja leikaamaton narttu 4 v.
Saavat ruuan aamulla ja illalla. Mulla on 2,5 desin mitta ja vanha narttu saa mitallisen ja nuo kaksi muuta saa kukkurapäisen mitan eli saavat n. 5 -6 dl päivässä. - 30kg/68cm
uros tervu syo tätä ruokaa http://www.royalcanin.fi/Koira/Lemmikkitarvikeliikkeet/MAXI-Paino-aikuisena-26-45-kg/Erityistarpeet/Maxi-Sensible-2012 3 desiä 2 kertaa päivässä on jotain 300g yhteensä
koira täyttää pian 11 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627