kaikissa paikoissa lukee vain että pitää olla 12 lvl että pääse Golden Hills Valleyhin. Olen jo ollut 12 lvl monta päivää ja samoin hevoseni, mutta en pääse golden hillsiin... Miksi? pitääkö joulu tehtävät tehdä ensin vai jotain? Alex on saanut Tin-Canin ja olen ollut siinä druidi kokouksessa, mutta en vain pääse sinne! Kertoisiko joku selvästi eikä semmotiin "täytyy olla level 12 ja joskus pääset sinne" vaan mikä esim. on tehtävän nimi jolla sinne pääsee ja mitkä tehtävät pitää tehdä.
Kiitos vastaajille
StarStable Online Golden Hills Valley?
8
319
Vastaukset
- sunbrother
pitää olla "yli puolen välin" sitä palkkia. sulle tulee tehtävä missä pitää tehä avain siihen porttiin. se tulee kyllä ajan kans =) nii muistaakseni ennen sitä sun pitää viedä koira ratastushallin eteen, sitte jotaki perunoita kylvää ja ottaa kuvia siitä avaimesta jonka sitte teet conradin tykönä. 12 leveli on muutenki vitun raivostuttava taso ja taju tylsä!! mutta sittekku pääset golden hillsiin nii sitte alkaa tapahtua!
- NMWUD
Alotin pelin vasta eilen, enkä tiedä yhtää että istä saa harjan, ämpärin yms.. Kun yritän ruokkia hevosen, siihen tulee vain joku teksti .. Haluisko joku vähän selventää ?
- NMWUD'
Ja sori tähän tällasta kyselyy : p
- emmi-soofia
Oon jo 14 level mut en pääse golden hilssiin!! miks?
- ärsyttävää
mäkin oon jo level 14 puolessa välissä, mut mulle ei oo tullu tehtävää jolla pääsisi golden hillssiin?
- Emmasjoholm
Oon 13lvl melkei puolvälis enkä pääse goldiin mitä kertokaa missä on goldin tehtävä esm onks se mooris vai stevel vai miss???!!
- Anonyymi
Sun pitää olla 14lv ja pitää olla tietyt tehtävät tehtynä ja se tehtävä löytyy mun mielestä silverin kartanolta
- Anonyymi
Ite oon lvl 14 enkä pääse goldiin? Ei oo ees yhtään tekemätöntä tehuu. Miks auttakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082