Jos saisin yhden toiveen maailmassa olis se että mulla ois kaksois sisko! Mua ärsyttää olla nuorin perheessä ku kaikki muut sisarukset on musta noin 4vuotta vanhempia ja kaikki asuu jos omissa kodeissaan.... Ois niin ihanaa jos ois kaksois sisko :33
Haluisin kaksois siskon!
MÄ HALUUUNiskäää
2
175
Vastaukset
- ;);)
Uskopois se ON ihanaa, mul on kaksonen ja me ollaan identtisiä, meillä ei oo ulkonäöllisesti mitään eroja,meillä molemmilla on samanlainen luonne tykätään samoist asiost, meil on samat harrastukset yms. Eikä meijän perheessä oo muita lapsia. Ollaan kyl eri luokilla ja sikn on ainaki yks hyvä puoli: me voidaan vaihtaa paikkoja, ollaan tehty niin ainaki kuus kertaa ( oon tyttö)
- how about no.
Anteeks mut en ymmärrä tätä :D Siis miten kukaan voi haluta kopiota itestään joka ois TÄYSIN samanlainen?? Ajatuskin puistattaa D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741