älkää ylensyökö. joka joulu joudutaan tekemään peräsuolihuuhtelu monelle kun on suoli ummessa lika syönnin takia. onpa noloa :/
Varoitus jouluksi
24
199
Vastaukset
- Jouluna syödään.....
Taitaa puhua nimimerkillä kokemus!
- tanjatonttu
Jouluna PITÄÄ mässätä!
- mitähän tässä...
Meillä emäntä ollut jo 4 päivää kakkaamatta mutta pumppailee todella paljon ja ne haisee.. Kuinka kauan voi olla kakkaamatta ennenkuin tarvii olla huolissaan? Ja miksi pumpat nyt haisee niin kamalalle?
- Joulumiessomali
Joulusta pitää jättää jeesusasiat syrjään. Satuihin uskovat vain lapset. Parempi satu lapsille on joulupukki tonttuineen ja kohtuullisine lahjoineen. Pieni ylensyönti kuuluu jouluun ja tuo siihen rikkautta. Suomalainen joulu on ihana.
- Satuihin_uskovat
myös kommunistit. Miksi muuten edes Venäjällä ei tapahdu vallankumousta vaikka Putinohvin valeet paistavat läpi niin räikeästi. Ilmeisesti ihmiset ovat oppineet pelkäämään henkensä puolesta jos asettuvat vahvempaa vastaan.
- Satuihinuskovatvain
Ajankohtainen lainaus viestistäsi: Satuihin uskovat vain lapset.
- Anonyymi
Ja isä aurinkoisen satuihin vain kommarit.
- loppuuvyöstäreiät
Ajankohta huomioiden olisin enemmälti huolissaan näistä ylenpalttista vaalitarjoiluista. On makkaraa, soppaa, kahvia ynnä pullaa. Vieläpä riittää annospusseissa puuroa ja makeisia kotiin vietäväksikin. Voi sitä syöminkien ja lihoamisen määrää!! Onneksi tämä tilanne on akuutti, eikä kroonillista laatua luonnoltaan...
- Anonyymi
Jos vatsa ja ruoansulatus tietäisivät mitä on tulossa, anoisivat armoa. Eläinrasvapitoinen liharuoka aiheuttaa suolisyöpää. Häpeällistä mässätä täällä, kun maailmalla miljardi ihmistä näkee nälkää!
- Anonyymi
Älä syyllistä, ota selvää asioista. Miksi biljoona dollariakaan kehitysapua ei riitä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000865704.html
Turha täällä on ruveta huonoa omatuntoa potemaan jos Jouluna syö kuin sika. Todelliset siat on jossain muualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä syyllistä, ota selvää asioista. Miksi biljoona dollariakaan kehitysapua ei riitä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000865704.html
Turha täällä on ruveta huonoa omatuntoa potemaan jos Jouluna syö kuin sika. Todelliset siat on jossain muualla.Tässä toinenkin linkki, kuinka Sambiaan työnnettii miljoonia ja mitä saatiin aikaan: https://www.suomenuutiset.fi/kehitysapu-valui-johtajan-okypalkkaan-ja-kalalammikkoon-suomen-ulkoministerio-odottelee-yha-rahojaan-takaisin/
Ei ole rahoja näkynyt, uskoisin.
Että syökää vaan.
- Anonyymi
Mä en vietä joulua enkä ylensyö. Miksei ihmiset osaa herkutella kohtuudella muulloinkin? Minulla ei riitä rahat ylimääräisiin herkkuihin.
- Anonyymi
Monessa tapauksessa ylenjuominen on suurempi ongelma, kuin ylensyöminen.
- Anonyymi
mikkelissä riittää lihavaa lyhyttä lylleröä matamia valtavia persuksia ja reisiäpohkeita! <3<3<3<3
- Anonyymi
Zumba ja siideri on hieno yhdistelmä. Ei ole vielä tullut ylipainoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zumba ja siideri on hieno yhdistelmä. Ei ole vielä tullut ylipainoa.
Lisään vielä omaan juttuuni, että.. en siis usko, että kukaan olis joutunu sairaalaan ylensyönnin takia. Onhan ihmisillä muutakin tekemistä sekä muuta käyttöö rahoille. Jos ei ole, niin tuokaa ne ruuat minulle, kiitos!
- Anonyymi
Ei ole väliä mitä syöt Joulun ja Uudenvuoden välillä. Sillä on väliä mitä syöt Uudenvuoden ja Joulun välillä.
Jos sellua kertyy pohkeisiin ja reisiin niin olet ymmärtänyt tämän asian väärinpäin. - Anonyymi
Mikähä auttas ku ei tuu kakka. Iha hirveetä ku ois vielä kinkkuva pottua lanttulaatikkoo rosollii jne.. jne ...mut ei uskalla syyvä ku entinen ei tuu ulos. Pitäskö käyvä päivystyksessä kakkimassa??
- Anonyymi
Mene lääkärille! Normisti ihminen kakkii kerran päivässä. Jos ei kakka tule, niin minulla olisi antaa sinulle kissankakkaa. Ihan tuoretta, joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene lääkärille! Normisti ihminen kakkii kerran päivässä. Jos ei kakka tule, niin minulla olisi antaa sinulle kissankakkaa. Ihan tuoretta, joka päivä.
Lisään vielä tuohon, että.. tuo minulle ne ruuat!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä tuohon, että.. tuo minulle ne ruuat!!
Annatko pilluu jos tuon kilon kinkkuu???
Peräsuolta päevöö!
- Anonyymi
Ihmisen paras ulostaa ainakin kerran päivässä. On epätervettä pidättää kakkaa sisällään.
- Anonyymi
nyt on joulu niin vuoraan itseni laardilla ja marsipaanilla.enkä liiku kun isommalle lastille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350