Varoitus jouluksi

kohtuus kaikessa

älkää ylensyökö. joka joulu joudutaan tekemään peräsuolihuuhtelu monelle kun on suoli ummessa lika syönnin takia. onpa noloa :/

24

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouluna syödään.....

Taitaa puhua nimimerkillä kokemus!

• tanjatonttu

Jouluna PITÄÄ mässätä!

• mitähän tässä...

Meillä emäntä ollut jo 4 päivää kakkaamatta mutta pumppailee todella paljon ja ne haisee.. Kuinka kauan voi olla kakkaamatta ennenkuin tarvii olla huolissaan? Ja miksi pumpat nyt haisee niin kamalalle?

• Joulumiessomali

Joulusta pitää jättää jeesusasiat syrjään. Satuihin uskovat vain lapset. Parempi satu lapsille on joulupukki tonttuineen ja kohtuullisine lahjoineen. Pieni ylensyönti kuuluu jouluun ja tuo siihen rikkautta. Suomalainen joulu on ihana.

• Satuihin_uskovat

myös kommunistit. Miksi muuten edes Venäjällä ei tapahdu vallankumousta vaikka Putinohvin valeet paistavat läpi niin räikeästi. Ilmeisesti ihmiset ovat oppineet pelkäämään henkensä puolesta jos asettuvat vahvempaa vastaan.

• Satuihinuskovatvain

Ajankohtainen lainaus viestistäsi: Satuihin uskovat vain lapset.

• Anonyymi

Ja isä aurinkoisen satuihin vain kommarit.

• loppuuvyöstäreiät

Ajankohta huomioiden olisin enemmälti huolissaan näistä ylenpalttista vaalitarjoiluista. On makkaraa, soppaa, kahvia ynnä pullaa. Vieläpä riittää annospusseissa puuroa ja makeisia kotiin vietäväksikin. Voi sitä syöminkien ja lihoamisen määrää!! Onneksi tämä tilanne on akuutti, eikä kroonillista laatua luonnoltaan...

• Anonyymi

Jos vatsa ja ruoansulatus tietäisivät mitä on tulossa, anoisivat armoa. Eläinrasvapitoinen liharuoka aiheuttaa suolisyöpää. Häpeällistä mässätä täällä, kun maailmalla miljardi ihmistä näkee nälkää!

• Anonyymi

Mä en vietä joulua enkä ylensyö. Miksei ihmiset osaa herkutella kohtuudella muulloinkin? Minulla ei riitä rahat ylimääräisiin herkkuihin.

• Anonyymi

Monessa tapauksessa ylenjuominen on suurempi ongelma, kuin ylensyöminen.

• Anonyymi

mikkelissä riittää lihavaa lyhyttä lylleröä matamia valtavia persuksia ja reisiäpohkeita! <3<3<3<3

• Anonyymi

Zumba ja siideri on hieno yhdistelmä. Ei ole vielä tullut ylipainoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zumba ja siideri on hieno yhdistelmä. Ei ole vielä tullut ylipainoa.

Lisään vielä omaan juttuuni, että.. en siis usko, että kukaan olis joutunu sairaalaan ylensyönnin takia. Onhan ihmisillä muutakin tekemistä sekä muuta käyttöö rahoille. Jos ei ole, niin tuokaa ne ruuat minulle, kiitos!

• Anonyymi

Ei ole väliä mitä syöt Joulun ja Uudenvuoden välillä. Sillä on väliä mitä syöt Uudenvuoden ja Joulun välillä.
      Jos sellua kertyy pohkeisiin ja reisiin niin olet ymmärtänyt tämän asian väärinpäin.

• Anonyymi

Mikähä auttas ku ei tuu kakka. Iha hirveetä ku ois vielä kinkkuva pottua lanttulaatikkoo rosollii jne.. jne ...mut ei uskalla syyvä ku entinen ei tuu ulos. Pitäskö käyvä päivystyksessä kakkimassa??

• Anonyymi

Mene lääkärille! Normisti ihminen kakkii kerran päivässä. Jos ei kakka tule, niin minulla olisi antaa sinulle kissankakkaa. Ihan tuoretta, joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene lääkärille! Normisti ihminen kakkii kerran päivässä. Jos ei kakka tule, niin minulla olisi antaa sinulle kissankakkaa. Ihan tuoretta, joka päivä.

Lisään vielä tuohon, että.. tuo minulle ne ruuat!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tuohon, että.. tuo minulle ne ruuat!!

Annatko pilluu jos tuon kilon kinkkuu???

• Peräsuolta päevöö!

• Anonyymi

Ihmisen paras ulostaa ainakin kerran päivässä. On epätervettä pidättää kakkaa sisällään.

• Anonyymi

nyt on joulu niin vuoraan itseni laardilla ja marsipaanilla.enkä liiku kun isommalle lastille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6724
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4542
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3446
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3037
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1610
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1399
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe