Odottelen kaksosia, ja nyt olisi toiset nimet haussa. Kaksoset ovat kummatkin tyttöjä. Etunimiksi tulevat: Anne ja Amanda. Kommentoikaa ja PLEASE toisia nimiä mukaan!!!!!! Olkaa ystävällisiä!!!!!! PLEASE!!!!!
T. Melinda Marianne.
EHDOTTAKAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6
587
Vastaukset
- Bengal
Tylsiä ja huonoja nimiä mielestäni.
Laita vähän räväkämpää ja reippaampaa. Vaikka Siiri ja Sarita. Tain Riina ja Roosa. Taikkapa vaikkapa Susanna ja Sarita (tai Sarina) - Kaija
Nimet on ihna kivat, siitä vain! Anne Irene ja Amanda Ilona... Yhden tuttavan kaksosilla on kummallakin sama toinen nimi, Maria..
- Minttu
Oikein nättejä nimiä ovat mielestäni! :)
- joku vaan
...tavanomaisia!!!!
- Mama
Anne Melinda
Amanda Marianne
Anne Kukka-Maria
Amanda Kastehelmi
Anne Lounatuuli
Amanda Suvituuli
Anne Iisa Minerva
Amanda Iira Onerva- Pikkutytön äiti
Veit sanat suustani. Meinasin ehdottaa kahta ensimmäistä vaihtoehtoa. Hyvät nimet. Jos ensimmäinen nimi "kyllästyttää" voi ottaa toisen nimen käyttöön kuten esim. itse tein täysi-ikäisenä. Mulla oli ihan karsea ristimänimi ensimmäisenä nimenä. Itsetunto nousi monta pykälää kun otin toisen ristimänimeni käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521