Onko kokemuksia kyseisestä puljusta?
Olen itse tehnyt tilauksia, mutta mitään vastakaikua en ole saanut eli tavaraa ei tule.
Combat Models
4
2064
Vastaukset
- 621
Hyvä kauppa. Tutustuin 2012 Model Expossa ko. kauppaan ja sen jälkeen pari kertaa tilannut netin kautta tavaraa. Hyvin on tullut tavara. Katso sivuilta numero ja soita, jos on jotain ongelmia. Vastaavat kyllä hyvin puheluihin, kun joskus olen kysellyt tavaroiden saatavuudesta.
- keno1
Hyvin on tilaukset tullut itsellekkin, outoa että ei sinulla ole onnistunut.
Sieltähän ei tule emailia missä seurantatunnus jne, että odotettava, että tulee postin lappu kotia. Miten pitkään sitten olet joutunut odottamaan sitä et tuossa kerro... - Anonyymi
Samoin, ei ole saatu tilattuja tavaroita vaikka heidän saldot näyttävät olevan vihreällä eikä edes sähköposteihin viitsitä vastata.
Tämä pulju kannattaa kiertää kaukaa ja käyttää oikeita kauppiaita kun niitäkin löytyy. - Anonyymi
Aikanaan kyl vastasivat puheluihin jne, mut nykyään hiljaisempaa. Omistajan aika taitaa mennä siihen et lähettelee perusteettomia karhulaskuja Mallixin tilaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122138Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1441684Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211222Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861124Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko111077Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 80833