Onko kokemuksia kyseisestä puljusta?
Olen itse tehnyt tilauksia, mutta mitään vastakaikua en ole saanut eli tavaraa ei tule.
Combat Models
4
2086
Vastaukset
- 621
Hyvä kauppa. Tutustuin 2012 Model Expossa ko. kauppaan ja sen jälkeen pari kertaa tilannut netin kautta tavaraa. Hyvin on tullut tavara. Katso sivuilta numero ja soita, jos on jotain ongelmia. Vastaavat kyllä hyvin puheluihin, kun joskus olen kysellyt tavaroiden saatavuudesta.
- keno1
Hyvin on tilaukset tullut itsellekkin, outoa että ei sinulla ole onnistunut.
Sieltähän ei tule emailia missä seurantatunnus jne, että odotettava, että tulee postin lappu kotia. Miten pitkään sitten olet joutunut odottamaan sitä et tuossa kerro... - Anonyymi
Samoin, ei ole saatu tilattuja tavaroita vaikka heidän saldot näyttävät olevan vihreällä eikä edes sähköposteihin viitsitä vastata.
Tämä pulju kannattaa kiertää kaukaa ja käyttää oikeita kauppiaita kun niitäkin löytyy. - Anonyymi
Aikanaan kyl vastasivat puheluihin jne, mut nykyään hiljaisempaa. Omistajan aika taitaa mennä siihen et lähettelee perusteettomia karhulaskuja Mallixin tilaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 18895
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603