Onko kokemuksia kyseisestä puljusta?
Olen itse tehnyt tilauksia, mutta mitään vastakaikua en ole saanut eli tavaraa ei tule.
Combat Models
4
2139
Vastaukset
- 621
Hyvä kauppa. Tutustuin 2012 Model Expossa ko. kauppaan ja sen jälkeen pari kertaa tilannut netin kautta tavaraa. Hyvin on tullut tavara. Katso sivuilta numero ja soita, jos on jotain ongelmia. Vastaavat kyllä hyvin puheluihin, kun joskus olen kysellyt tavaroiden saatavuudesta.
- keno1
Hyvin on tilaukset tullut itsellekkin, outoa että ei sinulla ole onnistunut.
Sieltähän ei tule emailia missä seurantatunnus jne, että odotettava, että tulee postin lappu kotia. Miten pitkään sitten olet joutunut odottamaan sitä et tuossa kerro... - Anonyymi
Samoin, ei ole saatu tilattuja tavaroita vaikka heidän saldot näyttävät olevan vihreällä eikä edes sähköposteihin viitsitä vastata.
Tämä pulju kannattaa kiertää kaukaa ja käyttää oikeita kauppiaita kun niitäkin löytyy. - Anonyymi
Aikanaan kyl vastasivat puheluihin jne, mut nykyään hiljaisempaa. Omistajan aika taitaa mennä siihen et lähettelee perusteettomia karhulaskuja Mallixin tilaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565