nintendo 3DS SL

pettynyt asiakas

Ostin kalliin Nintendo koneen 3 ds xl lahjaksi ja kaksi isoa virhettä löytyi heti. Pahin oli se että näin kalliissa laitteessa ei ole edes laturia mukana. Sama kuin autossa ei olisi bensatankkia vaan se pitäs ostaa erikseen. Toinen iso virhe tapahtui kun myyjä oli niin tietämätön ja osaamaton että ei myydessä osaa tämmöistä kertoa.
Anna nyt joululahjaksi peli jota ei pääse pelaamaan.

En suosittele kenellekkään tämmöistä laitetta jossa näin iso puute jo tuotteessa.

3

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3DSxl tuli taloon

      Itsehän ostin juurikin tänään moisen vekottimen. Onneksi olin tajunnut jo etukäteen selvitellä laitteen ominaisuuksia yms, kun en oikein tiennyt että minkä ds version ostaisin. On kyllä todella outoa että se laturi ei tosiaan tule automaattisesti mukana. Jos omistaa jonkun vanhan mallisen ds:n, niin siitähän kyllä sitten laturi käy tähänkin. Kai siinä on sitten ollut joku "pelastetaan maailma turhilta latureilta" ajatus takana.

      Tuo 3d ominaisuus on jotenkin outo. Tuntuu että menee silmät kieroon kun pelaa ja ruutu on melkoisen tarkka siitä, mistä kulmasta sitä kattelee. Ehkäpä se tavallinen dsixl olisi ollut enemmän meikäläisen vekotin, mutta ostin nyt tuon jos sille vaikka joskus tulevaisuudessa tulisi joku tosi upea peli :D Pitänee katsoa saisko tuon 3d ominaisuuden jotenkin pois päältä. Ainakin Kingdom heartsista on saatavina 3d peli ja olen ihan pöhkönä siihen pelisarjaan! (Sen takia oikeastaan tuo(kin) kapistus tuli ostettua...)

      Zeldan Ocarina of timesia nyt tänään tuolla pelannut. On se vaan hulvattoman hauska kapine, puutteistaa huolimatta. Tuon laturiongelman kun unohtaa niin muuten ihan toimiva peli. Olin jopa positiivisesti yllättynyt. Tosin kapistus on hieman painavahkon oloinen ja tuo 3d häiritsee silmiä jos pidempään pelaa. Oletin tuota kahden näytön systeemiä jotenkin ikävämmäksi käyttää, mutta hyvinhän se toimii!

      Tuo 3d on ihan hauska, vaikkakin hieman "hankala". Suosittelisin itsekin ehkä enemmän sitä tavallista ds versiota ennemmin kun tätä. Ei kuitenkaan huono laite tämäkään. 3d syvyyttä pystyy säätämään sen verran hyvin, ettei niin pahasti ota silmiin. Onhan tuo taas uusi juttu pelaamisen saralle kun ei niitä lasejakaan tartte käyttää. Tällä kapineella kuitenni pystyy pelaamaan kaikkia ds pelejä, kun taas muilla ds:illä ei pysty pelaamaan 3d pelejä.

    • ei ei

      en todellakaan kompaa ylempiä kirjottelijoita. 3ds xl on selkeästi markkinoiden paras käsikonsoli tällä hetkellä. jos ei tykkää siitä 3d stä, niin pistää sen poies, siinä on lukittuva katkaisija sitä varten, toisin ku edeltävässä koneessa. ja miksi sitä laturia ei tullut mukana on mm. syy että useilla pelaajilla on jo kyseinen laturi, mikä tuli mukana jo kolmessa edeltävässä pelikoneessa. eikä se loppujen lopuks maksakaan erikseen ku jotain 10-15 euroo. ja päällimmäiseksi en suosittele enää ostamaan ensimmäiseksi pelikoneeksi jotain aiempaa ds mallia koska 3ds pelit käyvät ainoastaan 3ds sään.

      • 324werfd4tergf

        Kuulostaa aika fani puheilta kun noin puolustelet. Se että 3DS XL:ssä ei tule laturia on täysin myyntikikka eikä mitään muuta. Näin saadaan pujotettua hintaa ylöspäin laturin hinnalla.

        "3ds xl on selkeästi markkinoiden paras käsikonsoli tällä hetkellä."

        Siinä ei ole mitään selkeää. Täysin mielipide asia. Itse omistan Ps vitan ja 3DS:sän ja molemmat on hyviä laitteita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe