Euro Truck Simulator 2

siibashh

Terve! Haluisin tietää että onko tässä kyseisessä pelissä saatavilla muitakin perävaunuja kuin lavetteja, tankkeja, puoliperävaunuja? Esim Täysperävaunu tai keskiakseli perävaunuja puoliperävaunun perään? Pyytäisin asiallisia vastauksia. Jos Et tiedä, jätä vastaamatta. Kiitos.

73

5767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ets2

      Ei ole alunperin, eikä ole modinakaan ainakaan omaan silmään sattunut osumaan. Ykkös osaan jotkut oli noita modaillut joten varmaan mahdollista että jossain vaiheessa tulisi tähän kakkoseenkin.

      • siibashh

        Okei. Kiitos vastauksesta ja hyvää Joulua =)


      • Diggaan suhailla
        siibashh kirjoitti:

        Okei. Kiitos vastauksesta ja hyvää Joulua =)

        Yo! Löytyykö tätä tai tän tapasia pelejä Xbox 360 konsolille? Mikä on laadukkain/aidoin? Tack!


      • ets2
        Diggaan suhailla kirjoitti:

        Yo! Löytyykö tätä tai tän tapasia pelejä Xbox 360 konsolille? Mikä on laadukkain/aidoin? Tack!

        Ei ole mitään sinnepäinkään. Saisi kyllä olla, mutta konsoliväki ei juuri välitä tämäntyylisistä peleistä joten myynti jäisi heikoksi, luulisin.


      • euro rukki simulaatt
        ets2 kirjoitti:

        Ei ole mitään sinnepäinkään. Saisi kyllä olla, mutta konsoliväki ei juuri välitä tämäntyylisistä peleistä joten myynti jäisi heikoksi, luulisin.

        Ennakkoluuloja, itse nimenomaan haluaisin konsolille (PS3) Euro Truck Simulaattorin kun paska läppärini ei sitä jaksa pyörittää v1ttuilematta. PC:t on /C:stä pelikoneina.


      • EuroTruckPC
        euro rukki simulaatt kirjoitti:

        Ennakkoluuloja, itse nimenomaan haluaisin konsolille (PS3) Euro Truck Simulaattorin kun paska läppärini ei sitä jaksa pyörittää v1ttuilematta. PC:t on /C:stä pelikoneina.

        Riippuu ihan siitä, että millasella koneella pelaa.


      • kekuttaja

        en pysty ostaa rekkaa työntekiäl. mikä auttaa ilmota


      • Anonyymi
        ets2 kirjoitti:

        Ei ole mitään sinnepäinkään. Saisi kyllä olla, mutta konsoliväki ei juuri välitä tämäntyylisistä peleistä joten myynti jäisi heikoksi, luulisin.

        Xbox onelle saa muistaakseni jos sitä löytyy. Levynä (Onelle siis) en ole nähnyt ainuttakaan kaupoissa. Eli ulkomailta kannattaa etsiä


      • Anonyymi
        EuroTruckPC kirjoitti:

        Riippuu ihan siitä, että millasella koneella pelaa.

        Ja minkä ikäisellä


    • ets pelaaja

      Kyllä modina saa.

      • ets 2

        Niin mitä saa? Jos puoliperävaunun joku tietää mistä saa niin linkkiä kiitos!


      • ets2
        ets 2 kirjoitti:

        Niin mitä saa? Jos puoliperävaunun joku tietää mistä saa niin linkkiä kiitos!

        Siis, öhöm... Täysperävaunua kaipailin tietenkin.... Anteeksi sekaannus!


    • Stupid

      Latasin peterbilt 379 modin mutta en löydä sitä autoa mistään pelissä. Mistän sen löytää?

      • ets2

        Sehän korvaa jonkin rekan rekkakaupoista. Jos ei niistä löydy, ei varmaan jostain syystä modi toimi. Ootko kattonu minkä rekan se korvaa?


    • Stupiidos

      Jaa en tienny.. Katoin kyllä scania rekkakaupasta mutta siellä ei ollut, pitää kattoo ne muut. mistä sen muuten näkee minkä auton se korvaa? En löydä semmosta tietoa mistään.

      • ets2

        No joskus se ilmoitetaan siinä kuvauksessa ennenkuin sen tiedoston lataa, voi olla myös .txt tiedosto kansiossa liitteenä jossa on modin tiedot. Kyllä se jossain rekkakaupassa on jos toimii.

        Joku Peterbilt 379 löytyy ainakin Iveco kaupasta?


    • Vieläkin Stupiidos

      Ei sitä mulle tullu.. No mutta mites kun siinä on 2 linkkiä mirror 1 ja 2 pitääkö ne molemmat ladata? ja sitte vielä vaikuttaako tuo versio jotain ku mulla on 1.2.5?

      • ets2

        Toisesta vaan lataat. Versio kyllä saattaa vaikuttaa joidenkin modien toimivuuteen. Jos et muista omaa versiota, se näkyy siinä kun käynnistät pelin ja valitset profiilin. Jos sulla on versio 1.3.1, niin siinä pitää modit laittaa päälle erikseen. Eli siinä profiilin valinta kohdassa valitse "muokkaa", sieltä saa valittua modit päälle tai pois.


      • ets2
        ets2 kirjoitti:

        Toisesta vaan lataat. Versio kyllä saattaa vaikuttaa joidenkin modien toimivuuteen. Jos et muista omaa versiota, se näkyy siinä kun käynnistät pelin ja valitset profiilin. Jos sulla on versio 1.3.1, niin siinä pitää modit laittaa päälle erikseen. Eli siinä profiilin valinta kohdassa valitse "muokkaa", sieltä saa valittua modit päälle tai pois.

        Eiku sori... Sanoithan tuossa että sulla on 1.2.5.


    • snobodi

      Mulla on toi 1.3.1 versio mahtaako toi scania vabis ratti toimia tässä versiossa??
      Ku kokeilin kumpaaki lataus linkkiä mutta eipä tullu.. =(

      • ets2

        Laitoitko modin valikosta päälle? Profiilin valinnasta "muokkaa".


      • snobodi
        ets2 kirjoitti:

        Laitoitko modin valikosta päälle? Profiilin valinnasta "muokkaa".

        Ku sitä ei ollu siellä valinnoissa, siellä oli vaan ne samat mitä oon aikasemmin ladannu.. ei varmaa toimi sitte. Oon kokeillu noita muitaki modeja ja mikään ei toimi.. en tiä sitte mikä vaivaa


    • snobodi prkl!

      Siis en ymmärrä. Latasin Scania T500 modin ja siinä vielä luki ett tested versiossa 1.3.1 eikä siltikään tule??? Latasin sen mod kansioon niinku kuuluuki!

      • ets2

        No onpa outoa... Ettei joku modi estäisi toisia toimimasta? En tiedä voiko olla mahdollista... Onko yhtään toimivaa modia ollut? Kysyn nyt ihan varmuuden vuoksi, että oot varmaan myös purkanu ladatut paketit? WinRAR tai 7-zip tms.?

        Pitää omaan kokeilla noita jossain vaihees jos ei muuten ratkaisua löydy.


      • Anonyymi

        Nice


    • snobodi

      Ainut toimiva on Scania v8 sound. Mikä muu ei toimi.

    • Lollipoppiska

      Tietääkö kukan miten tähä peliin saa ne oikeet autojen merkit. Ärsyttää esim Volvo Valiant tai Iveco Ivedo!

      • ets2

    • REKKA KUSKI

      MITEN TOS PELIS VOIS SAADA RAHA MODIN ?

    • ets2 pro player

      Rahaa kannattaa hankkia iha cheat enginen kautta toimii ja on helppoa.
      Youtubesta löytyy opetusvideoita.

      • rekka kuski

        mikä sen nimi o


    • valiantti

      Siis kertokaas mulle et miten ne modit oikein saa siihen peliin.

    • ETS2

      Moi!
      Auttakaa tyhmää elikkäs olen purkanu niitä modi tiedostoja winrarilla ja laittanut sinne peliin ne mutta mitään ei tapahdu eli miten saa ne sinne?????

      • ETS2

        Omalta koneelta Tiedostot -> Euro Truck Simulator 2 -> mod. Sinne tiputat tiedoston jonka pääte yleensä on .scs, esim. "scania xenon mod.scs". Voi olla muitakin päätteitä, esim. .mbd on useimmin kartta modeissa.

        Käynnistä peli. Kun kysyy profiilin valintaa, valitse klikkaamalla profiili jolla haluat pelata ja alempana lukee Muokkaa. Valitse Muokkaa. Sivun oikessa reunassa pitäisi nyt näkyä modit. Valitse klikkaamalla modit jotka haluat käyttöön.

        Toivottavasti ymmärsit ja auttoi :)


      • ETS2
        ETS2 kirjoitti:

        Omalta koneelta Tiedostot -> Euro Truck Simulator 2 -> mod. Sinne tiputat tiedoston jonka pääte yleensä on .scs, esim. "scania xenon mod.scs". Voi olla muitakin päätteitä, esim. .mbd on useimmin kartta modeissa.

        Käynnistä peli. Kun kysyy profiilin valintaa, valitse klikkaamalla profiili jolla haluat pelata ja alempana lukee Muokkaa. Valitse Muokkaa. Sivun oikessa reunassa pitäisi nyt näkyä modit. Valitse klikkaamalla modit jotka haluat käyttöön.

        Toivottavasti ymmärsit ja auttoi :)

        Kiitos näistä! Mulle ei tuu sitä muokkaa juttua minnekkään :(


    • avuton7

      AUTTAKAA AVUTONTA jos on läppäril ets2 joka ei jaksa pyörittää modeja niin riittääks et hankkii jonkun muisti tikun johon sit vois ladata modeja ajattelin jotakin 8GB:n muisti tikkuu TIETÄÄKS KUKAAN KERTOKAA JOS TIEDÄTTE

    • avuton7

      ajtteli siis ladata scania r666 tandem modin

    • avuton7

      ajattelin siis ladata scania tandem modin, kertokaa jooko

      • määshter-

        Muistitikusta ei ole apua. Kato koneen pohjasta, pitäis olla joku luukku yhdellä tai kahdella ruuvilla kiinni. Alla pitäisi olla paikat muistikammoille, yleensä toinen paikka on tyhjänä ja siihen voi tilata toisen mokoman vähän vauhdittamaan konetta.
        Minkä mallinen läppäri?


      • avuton7
        määshter- kirjoitti:

        Muistitikusta ei ole apua. Kato koneen pohjasta, pitäis olla joku luukku yhdellä tai kahdella ruuvilla kiinni. Alla pitäisi olla paikat muistikammoille, yleensä toinen paikka on tyhjänä ja siihen voi tilata toisen mokoman vähän vauhdittamaan konetta.
        Minkä mallinen läppäri?

        ok läppäri on HP Pavilion g series


    • avuton7

      pystyykö ets2:sta pelata kaksin pelinä

    • rahtari2

      vanhoissa versioissa pitää aloittaa uusi peli,että saa modit toimimaan. Uusimmissa päivityksissä voi käyttää muokkaa toimintoa.

      ETS2 ei ole verkkopeli eikä kaksinpelikään ainakaan vielä.

    • rekka kuski

      miten tienata rahaa
      euro truks simulator 2:ses

    • avuton apina

      miten tuossa ets2 saa nuomodit toimiin kun pitäs otta modit jostain käyttöön ennen kuin menee omaan profiiliin mutta kun ets2 laitaa päälle se menee suoraan profiiliin niin miten siitä pääsee pois?

    • Tietämätön

      Nyt tarviin apuva ! Latasin just pävityksen ja minulla ei ole mitään hajua, miten tuon saisi toimimaan pelissä, vai alkaako toimimaan automaattisesti ?

    • rek

      Moro! Mistä kaupungista löytää Mersun myymälän? haluaisin kokeilla acrossia..

    • rek

      Saako ton mitenkää muutettua suomenkielelle kun asennuksen aikana laitoin vahingossa englanniks? ei tunnu löytyvän mistää asetuksistakaan..

      • 200H 30000km

        Kyllä se language kohtakin siellä asetuksissa on :)

        kiitän että tällanenkin topic on tehty, eli aikasemmassa versiossa eli scania truck driving simulatorissa oli se modit valiko näkyvissä siinä profiililla ja olin sillee ETS2seen on modeja mutta miten ne asennetaan, ja sain asian nyt selville.


    • entiiä

      MITEN PYSTYY PÄIVITTÄÄ EURO TRUCK SIMULATOR 2

    • entiiä

      MITEN PYSTYY PÄIVITTÄÄ EURO TRUCK SIMULATOR 2

    • APUA!!

      Voisiko joku Asiasta tietävä kertoa miten Euro Truck Simulatorin saa päivitettyä?
      (Versioni on 1.1.1. ) :DDDD

      • rahtimies3

        Vanha on versiosi! No tottakai se päivitetään sieltä simulaattorin kotisivuilta. Eli lataat uusimman version ja asennat sen. Peli kyllä tunnistaa, että kysymyksessä on päivitys, eikä hävitä aikaisempia tietoja!


      • sepi191
        rahtimies3 kirjoitti:

        Vanha on versiosi! No tottakai se päivitetään sieltä simulaattorin kotisivuilta. Eli lataat uusimman version ja asennat sen. Peli kyllä tunnistaa, että kysymyksessä on päivitys, eikä hävitä aikaisempia tietoja!

        Mulla ei peli oikein näy, taustalla kuuluu pelin ääni mut tietsikan työpöytä vaan jöpöttää ruudussa missä vika??


    • APUAJANYTHETI

      miten saan Euro Truck Simulatorissa rekasta välitelin ylös/alas?
      Asiallisia vastauksia odotellessa.....

      • Auttajatulee

        En ole koskaan törmännyt modiin joka mahdollistaisi tuon. Itse pelistä siihen ei valmista kytkintä löydy.


      • Potta300

        Tuo ominaisuus tulee seuraavassa patchissa...


    • kysyvä

      Siis vastahan nyt tuli tuo 1.13 päivitys, sitä ei ole siis siinä?

    • moi154814

      Mites tuo menee kun itellä on tuo gold versio suomen kielisenä niin kannessa ikä raja 3 ja levyssä 12 ? Teillä näin myös?

    • moi154814

      No toinen kysymys on tää kun olen ajellut nyt Renaultilla, scanialla ja volvolla niin yli 60kmh vauhissa renkka pitää semmosta jumputus ääntä välillä... Kuluuko olla näin? Rekka on kyllä aikas ehjä... Kiitos jos vastaatte jo tänään!

      • Rekkar1

        En tiedä, mitä jumputusta tarkoitat, mutta periaatteessa oikean rekan ohjaamossa (olen ajanut) kuuluu niin monenlaista sivuääntä ihan tienpintojenkin mukaan, että kaikki sivuäänet pelissä ovat aina kotiin päin ja askel kohti realistisempaa pelikokemusta.


    • ETS2 Apua tarviva

      hei!

      Miten saa ETS 2:n jonkun modin ja sen toimimaan

      • Pyhä yksinkertaisuus

        Kuinka voi olla totta että vieläkin näin pitkän ja perusteellisen ketjun jälkeen jossa juurta jaksaen selvitetään mistä modeja saa ja vielä annetaan valmis linkkikin ja tallennuskansion paikka - silti vieläkin joku kysyy mistä saa mode ja ja ne toimimaan. Nyt lukemaan tätä ketjua niin selviää kyllä!!


    • kuski2

      mo. kysysin et miten saa toimimaan esim v8 äänet jos ne on jo ladannu mut ei kuulu.
      kiitti jo valmiiks :)

      • VeliKaksinkertaisuus

        Aktivoi se modi sieltä profiileista ja sitten toivot sydämesi pohjasta, että se lataamasi versio pelittää sen käytössäsi olevan ets2 -version kanssa. :)


    • SCSCP

      terve, ei ole saatavissa vielä täysperävaunuja,olemme kehittämässä niitä. terveisin: SCS SOFTWARE CP RADION.

    • ets2

      On todellakin ainakin versiosta 10.2 lähtien

    • aivan_pihalla

      moi itselläni on tuo 1.1.1 versio pelistä. kyselisin että maksaako uudempaan päivitys mitään?

    • poa

      Terve.Mikähän on kun kone ei anna tallentaa euro truck koneelle,ohjelman lataus kyllä onnistuu?

    • öåaåoapeaö

      choose /game name.exe / mouse single right click / try / run as administrator

      • sjfsdlkfjsdkljfdkld

        Mikä... Ad Minister... mainosministeri? Minä ennoo mikkään polliitikko!


    • Auttakaaperkelee

      Moi. Mulla on semmone ongelma ets2 macilla et muute toimii mut maata / teitä yms. Ei näe. Muuten kaikki puut liikennemerkit rakennukset ja ite rekka näkyy. Jos joku vois kertoa mite saa toimii. Ja oon poistanu ja asentanu ets uuestaan. Ja se o steami versio

    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä miten ne perävaunut haluaa, ostaa.

    • Anonyymi

      Paska peli, uskokaa pois. Menkää tekemään työksenne sitä jos se paskaisen rekan ajaminen niin paljon kiinnostaa. Vitun autopelit muutenkin, superpaskaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe