Joo meinasin siis kaverille kun olen velkaa niin antaa 30€ lahjakoodin steamiin. Miten se steam lompakko toimii?
Eli voinko muuttaa 30€ steam rahaan ja lähettää sen kaverille niin, että se pystyy ite käyttämään rahaa mihin haluaa, esim tekemään 5€ ostoksen nyt, ostaa myöhemmin 15€ ostoksen ja myöhemmin 10€ ostoksen? vai pitääkö se rahalahja käyttää kerralla johonkin 30€ ostokseen?
Ja siellä valikossa jossa muutettiin rahaa oli vaan tiettyjä summia, eli pittääkö minun muuttaa ensin 5€ ja siihen lisäksi 25€ vai voiko muuttaa suoraan 30€ steam rahaksi?
Steam lompakko kysymyksiä
71
14709
Vastaukset
- Pertti Pahvikaaso
https://store.steampowered.com/account/redeemwalletcode
Ei tartte käyttää kerralla- pölöpälä
mikä tässä on ideana
- NäähEnKeksi
Voiko 9v ostaa paysafe korttia?
Jos voi miten sen voi laittaa steam lompakkoon? - Lelelelel
NäähEnKeksi kirjoitti:
Voiko 9v ostaa paysafe korttia?
Jos voi miten sen voi laittaa steam lompakkoon?Kyllä voi, jos vain rahaa on. Ja systeemi toimii niin, että kun ostat sen paysafen niin sen pitäisi olla suoraan kuitissa, ja menet steamiin ja etsit jostain steam lompakon. Seuraavaksi klikkaat "lisää varoja steam lompakkoon" tai jotain sellasta ja sieltä niin...
- alkuperänen alottaja
Joo tämä selvä :)
Osaako joku vielä sanoa, että myydäänkö nuita Steam koodeja muualla kuin yhdysvaltojen Gamestopissa?
Vai saako niitä jostain Anttilan Toptenistä tai Prismasta?- asdfasdfsd
r-kioskilta
- HaluunSkyrimin
saako niitä Tilt-Pelikaupasta?
- arkadei
onko niitä steam lahjuksia r-kioskilla?
- roni252525
missää R-kioskeilla niitä myydään ?
- 232
voiko niillä rahoilla ostaa pelisssä aseita esim. tf2
- joku0vaa
pystyy
- oppvpchannel
minun mielestä saa r-kioskilta niitä steam koodeja
- 11v
232 kirjoitti:
voiko niillä rahoilla ostaa pelisssä aseita esim. tf2
juu pystyy
- 8+13
Hah, ei velan maksamista ole yleensä lahjaksi nimitetty :-D
- Jarkk0
Miksi et antaisi Paysafecardilla vastaavaa summaa rahaa?
http://www.r-kioski.fi/Paysafecard.360.0.html
"Voit ostaa koodin seuraaville summille: 10, 25, 50 tai 100 euroa..." - alkuperänen
Ai jos meen R-Kioskille ja kysyn PaySafe korttia, niin se käy missä tahansa missä voi maksaa PaySafella???? Koskaan kuullutkaan :O
- Jarkk0
Jeps ja Paysafecard käy myöskin Steamissa:
http://www.paysafecard.com/fi/maksaminen/pelit/?tx_pscgamesteaser_pi1[search]=S&cHash=391ef4feeeafb6c6063ca42bca7e4c7a
Eli osta vaikka 3 x 10 € arvokoodi - Tanskandoggilover
Ilmaista rahaa Steamiin!
Lataa WHAFF Rewards Google Playstä. Kirjaudu sisään Facebookilla ja kirjoita seuraava koodi kenttään: AX97309 näin voit saada lahjakortti koodin jolla saat 10€ Steamiin
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whaff.whaff - Tanskandoggilover
Muista! Voit tehdä tämän vain kerran!
- kysymystyhmä
Onko se koodi pahvilapulla, jonka voi käyttää kerran ja pitää sitten heittää roskiin?
- Anonyymi
Ei sen voi käyttää niin monta kertaa kuin haluaa.
- acerfriikki
tiiättekö dungeon defenderssin lagaako se acer aspire e1-571 läppäril
intel i3 prossu- huh huh
ei pitäis lagaa jos on i3 prossu niin luulis pyörivän ainaki low-graffoil sulavasti
- jokuhyyppä
Miten sen rahan voi laittaa steam lompakkoon?
Ja voiko 9v ostaa paysafe kortin? - Csgo69
jokuhyyppä kirjoitti:
Ja voiko 9v ostaa paysafe kortin?Kyllä voit. Siin ei oo mitään ikärajaa. Ostin ite justiinsa 50e paysafen ja oon 13
- Csgo69
jokuhyyppä kirjoitti:
Ja voiko 9v ostaa paysafe kortin?Ja sitten ku sulla on se koodi siinä lapulla ni meet vaan steamiin ja meet Tiliin ja painat että lisää rahaa steam lompakkoon. Sitte valitset maksutavaks paysafen ja laitat sen koodin.
- Anonyymi
jokuhyyppä kirjoitti:
Ja voiko 9v ostaa paysafe kortin?Kirjaudu sisään steam tilillesi ja valitse laita rahaa steam lompakkoon voit laittaa vaikka 92626€
- Anonyymi
huh huh kirjoitti:
ei pitäis lagaa jos on i3 prossu niin luulis pyörivän ainaki low-graffoil sulavasti
Itsellä pyörii 4k 60fps.
- GMG
Greenmangamingistä pelejä halvemmalla kuin steamin kaupassa. Suurin osa uusista peleistä menee myös steamiin!
Koodilla GMG30-DPLIM-DN831 saa -30% (koodi toimii useamman kerran!)
ja kun rekisteröityy tällä linkillä, niin seuraavaan ostokertaa saa 2€ käytettäväksi!
http://www.greenmangaming.com/?gmgr=qipokuwo - 12vJonneMenossaÄrrä
Onkos tälläsellä PaySafeCardin ostamisella minkäänlaista ikärajaa? Ku pitäs saada 10€ Steamiin ja oon 12v ni tommone pitäs saada.
- 12vJonnemyös
ite ostin ekat ku olin 10v ja kätin ne minecraftiin :D eli ei ole ikärajaa
- 12vJonnemyös
*käytin
- vastaus edelliseen
Itse olen ostanut PaySafeCarddeja, vaikka täytän tänä vuonna 15, et ei varmaa mitään ikärajotuksia
- Tietoatarvittas
Saakos niitä paysafecardeja suomen gamestopeista???
- Lohi69
Ei niitä saa vain r kioskista :(
- Anonyymi
Ei saa ne pitää tilata www.steam.com/lompakko.
- -.-
kakstoist voutias saa ostaa niit ärrältä
- Moro6014
Voiko sillä paysafecardilla ostaa minecraftin
- Jokurandomjeba
Jep ostin itekki
- peruna
voiko steamiin laittaa op:stä rahaa?
- Anonyymi
Kyllä voiitse laitoin10000000€ steam.
- pelailia
voi ostaa minecraftin sillä
- kysymys help
eli mun kannattaa ostaa payface ärrältä? koska itekki tartten rahaa steamii!
- aaaapuujaaa
niin että mitä niinku pitäis siel ärräl pyytää että sais ostettuu steamiin rahaa
- Anonyymi
Sano että haluat steam rahaa 68384100€ niin ne laittaa sen summan sinne kortilla.
- Griffin34
Pienenä vinkkinä, kannattaa ostaa pelit g2a:sta. Plussana mahdollisuus ostaa paysafe-kortilla. Pelejä pystyy ostamaan myös muilta käyttäjiltä hyvin halvalla.
https://www.g2a.com/r/salegames
^Kun rekisteröidyt tästä reffilinkistä, pääset mukaan "tiimiini" ja säästämme molemmat rahaa. - Zeroboys
Miten lisän mun 10 euroa steamin ?
- es jonne
tänää ostin pay safe kortsun ni tuli kakka
- Mitäs vattua
En tiennykkää että steamiin käy muutkin kun GameStopista ostetut kortit
- GG1234
Get your Steam Gift Card at http://steamgifts.eu/ I got my Steam Gift Card there!
- GGCS
Get your Steam Gift Card at http://steamgifts.eu/ I got my Steam Gift Card there!
Toimii - gfffd
Miten saa ku ostin 20euroa mitä sen jälkeen mitä tehä
- Ääliöitä
Vajaita tyyppejä
- ukukkku
Niinpä
- Tiukkapipoäiti
Eikö se kuitenkin ole niin, että Steamissä on ikäraja? Tiliähän ei voi alaikäinen perustaa? Näin ollen kyllä näille maksukorteillekin pitää vanhemman lupa olla. Se että voi jotakin ostaa, ei tarkoita, että se on luvallista!
- fff2342354
"wow! I just got a steam gift card FOR FREE!!!" http://getsteambonus.com/?i=oRYgv
- haluansteamrahaa
saako steam lahjakortteja R KIOSKISTA kun R kaupan sivustoilla ei näy steamin kortteja kiitos jos olet jo vastannut
- Mitenostetaan
Miten ostan r-kioskilta lompakko koodeja
Ostetaanko ne kassalta vai mistä sieltä?- werkku1
Siellä on hyllyllä Paysafekortteja roikkumassa. Nappaat sen arvoisen minkä tarvitset ja menet kassalle maksamaan.
Ennen piti suoraan kassalta pyytää koodi ja sanoa minkä arvosen haluaa. Koodi oli kuittilapussa.
Monissa ruokakaupoissa nykyään myös prepaidkortteja eli pelialustoille.
- Lomakoodiko
Onko steam lompakko koodeja jossain netissä myynnissä? eli et sais heti sen koodin, vai onko nuo sivustot huijausta jotka niitä myy?
- Anonyymi
Pystyykö steam lompakossa olevat rahat siirtämään jotenkin esim paysafecardille? Jos pystyy niin miten?
- Anonyymi
Mistä saisi Steam lahjakortteja? Tietäisikö kukaan, haluaisin sellaisen niinkuin fyysisen
- Anonyymi
Jos ei r kioski nii k Citymarket
Minäkin haluaisin tietää.
- Anonyymi
Miten saa pois tuon The market is unavaible for THE following reason(s)
- Anonyymi
Onko kenelläkään kokemusta Dundle-sivuston käytöstä, josta voisi ostaa Steam-lompakkokoodeja?
- Anonyymi
mitä tarkotaa jos sulla on steamissa suluissa vierellä raha
- Anonyymi
Voiko joku tarjoo 5e steam lahjakortin ei vanhemmat jaksa pistää mitään niiden juttui sinne
- Anonyymi
Minä laitan sinulle 10525272936392064649€.
- Anonyymi
Voi muuttaa vaikka 45.90€
- Anonyymi
Miten tämmöinen suomessa on mahdollista tähän liittyy ihmiskauppaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897