Aloitan itse:
Olen ihastunut samaan ikäiseen poikaan, sillä on tummat hiukset ja silmät, se on mua about 15cm pidempi, se pelaa lätkää ja se on tehnyt tyhmiä asioita kännissä :D Ihan hyvä koulussa. Urheilullinen, sillä on kivoja vaatteita ja... Yleensä vaan tuijotan sitä ja hymyilen kun puhutaan samassa porukassa :DD Niin ja silloin kun se oli varattu niin More than this by One Direction toi mieleen sen
Elikkä siis kertokaa hyviä/hauskoja/noloja tai muita tarinoita ihastuksestanne ja kuvailkaa sitä, kaikki mahdolliset asiat sallittuja (esim lauluja jotka muistuttaa siitä)
Tarinoita ihastuksistanne ja kuvailua siitä minkälainen se on?
83
1239
Vastaukset
- my superman <3
Mä tykkään eri luokalla mutta saman ikäisestä pojasta, jolla on lyhyet tumman ruskeet hiukset. Suunilleen mun pituinen, ehkä lyhyempikin. Pelaa futista ja laiha. Koulussa yksinäinen, vapaa-ajalla luulisin että on kamuja. Se oli kuitenkin villi veikkaus. Sil on vähän vaatteita.
Biisi Taylor Swift - Teardrops on my guitar tuo mieleen kyseisen pojan, ja moni muukin biisi ♥
Mulla tulee tyhjä ja surullinen olo kun missaan tilanteita, jolloin voisin hymyillä pojalle tai moikata.
Haluisin et se ois joskus mun- asünkô
Mis asut?
- my superman <3
asünkô kirjoitti:
Mis asut?
keltä kysyt ??
- asünkô
my superman <3 kirjoitti:
keltä kysyt ??
Sulta.
- my superman <3
asünkô kirjoitti:
Sulta.
jyväskyläs. kui?
- hdldjdhhdhgh
Kyseinen poika on mun ikänen, reilu päätä pitempi, vaaleat kiharat hiukset ja tajuttomaan vaalean siniset silmät semmoset kylmän siniset. Ja tietenki sulonen hymy:)
- fhlsldk
mistä päi oot?
- hdldjdhhdhgh
fhlsldk kirjoitti:
mistä päi oot?
p-pohjanmaalta
- 97p
tämä tyttö on itteäni joku 30cm lyhyempi, vuotta nuorempi tosi kaunis brune. en tunne sitä oikeestaan mitenkään, paitsi et se on facessa kaverina. se on hyvä koulussa vaikka ei sille aina vaikuttaiskaan. kerran se kahto mua silmiin pitkään ja hymyili silleen söpösti... meinasin kusta housuun :D harmi van ettei riitä pokka mennä juttelemaan sille...fuck
- shkyhljcf
mist päin oot? :)
- 97p
shkyhljcf kirjoitti:
mist päin oot? :)
P-savost:)
- nimetönölasdfjk
Meillä samat, mutta en ole p-savosta, eikä hän ole kaveri edes facessa.. Koulussa silläkin menee hyvin, mutta hän kyllä myös vaikuttaa siltä.. Olen myös pari vuotta vanhempi kuin sinä :)
- säädDude
Rinnakkais luokallainen tyttö, minua noin 20cm lyhyempi helvetin mukava ja omalaatuinen persoona. Pukeutuu omalla hyvällä tavallaan, paras perse
- minävain97
Kyseinen jätkä on kanssani saman ikäinen, tutustuttiin riparilla ja ollaan kavereita. Meillä on oikeestaan aina hauskaa kun nähdään - sillä on ihana huumorintaju ja se on omanlaisensa persoona.
- toi aloittaja
:) lisää vaan tulemaan näitä :DD
- ihastunutt <33
Mun luokan ihana poika :) Ruskeet normi pitkät hiukset (ei siis mitää siiliä mut ei olkapäille ylety, siis siin välis), ihanat silmät
- sydän joka teki lakon xD
Teill on nii söpöi juttui ja ihastuksii! :)
Mulm taas on murkkuiäs just se vaihe et meijän luokkalaiset pojat ei sit PÄTKÄÄKÄÄN kiinnosta. Nii idioottei koko sakki. Yks on kiinnostunu musta koko 6vuoden ajan. Mäkin viell 2 vuotta sit tykkäsin siit mut nyt se on NIIIN lapsellinen vaik joskus hauska. Se oli nöyryyttävää ku jouduin ihan pakolla tanssii sen kanssa. Mietin eiks tä biisi ikinä lopu. Tosi inhottavaa pilata teijän romantiikka mut haluun jakaa tän ajatuksen :/
Rakkautta ilmaan!! Ja parempaa onnea :) - isotyttö..
sydän joka teki lakon xD kirjoitti:
Mulm taas on murkkuiäs just se vaihe et meijän luokkalaiset pojat ei sit PÄTKÄÄKÄÄN kiinnosta. Nii idioottei koko sakki. Yks on kiinnostunu musta koko 6vuoden ajan. Mäkin viell 2 vuotta sit tykkäsin siit mut nyt se on NIIIN lapsellinen vaik joskus hauska. Se oli nöyryyttävää ku jouduin ihan pakolla tanssii sen kanssa. Mietin eiks tä biisi ikinä lopu. Tosi inhottavaa pilata teijän romantiikka mut haluun jakaa tän ajatuksen :/
Rakkautta ilmaan!! Ja parempaa onnea :)Mun luokka on kans täyn idioottei ja iha lapsellisii poikii... tuntuu et ne ei ikinä kasva pois tarhasta
- sydän joka teki lakon XD
isotyttö.. kirjoitti:
Mun luokka on kans täyn idioottei ja iha lapsellisii poikii... tuntuu et ne ei ikinä kasva pois tarhasta
jeah joku ymmärtää!! :D
- 2+5
Rakkautta ilmaan!! Ja parempaa onnea :)ette kyl varmaa usko tätä mut mun luokal ne tytön on enemmän lapsellisii ku pojat... Esim. Jos niilt kysytää jtn ni sit kysyy et jaa mää vai? ja repee. Ja jutut o muutenki tosi lapselisii... Ärsyttää ol niittenkaa samal luokal ps. Oon kasil
- fyffeli.
2+5 kirjoitti:
ette kyl varmaa usko tätä mut mun luokal ne tytön on enemmän lapsellisii ku pojat... Esim. Jos niilt kysytää jtn ni sit kysyy et jaa mää vai? ja repee. Ja jutut o muutenki tosi lapselisii... Ärsyttää ol niittenkaa samal luokal ps. Oon kasil
Sama täällä. Mun luokalla lapsellisuus riippuu ihan henkilöstä- ei voi sanoo et pojat ois lapsellisempia kuin tytöt. Melkeen kaikki osaa olla jo fiksuja ja järkeviä, ne pari oikeasti lapsellista on tyttöjä. Ja ysillä olen.
- justin bieber fan
Rakkautta ilmaan!! Ja parempaa onnea :)Mua kiinnosti ennen vaan mun rinnakkais luokkalaiset pojat kunnes niist tuli mun mielest liian lapsellisii. Nykyään mua kiinnostaa vaan yks mun luokkalainen poika. XD
- May God save world..
sydän joka teki lakon XD kirjoitti:
jeah joku ymmärtää!! :D
En ole varma olisinko iloinen siitä että jotkut miettivät kuten te, vai olla surullinen puolestanne...
Jostain syystä tuntuu että joka ikinen on huvittunut käytöksestä joka vastaa 8-10-vuotiasta hemmoteltua kakaraa... Tai sitten jutut muuten tyhmiä... Huoh... Ja sitten ne yrittävät ilmeisesti saada minut suuttumaan tai loukkaantumaan....
Toivon todella että pääsevät pois tuosta vaiheesta ennen kuin joko a.) ne on ehdolla maan johtoon... tai b.) joudutaan sotaan...
Kummassakin tapauksessa tuntuu että se olisi siinä sitten.
Toisaalta tuo että kaikki huvittuvat tästä lapsellisesta käytöksestä voi johtua siitä että olen vasta kasilla, eli 14-vuotiaita koko luokka...
Voi olla että teksti on sekavaa koska heräsin 3 tuntia sitten enkä saanut enää unta.
- Lagu97
Ois ihana jos itellä ois ihastus mut ei e-savosta löyvy ihania kundeja... :(
- me only
No täälläkin ollaan tarha iässä :/ tai kehittyneimmät on eskarissa ja 3vuotta vanhemmat tupakalla
- aloittajaaa
OOn aina ihmetelly sitä miten kaikki on sillai että miten ei löydy niitä poikia ja kaikki on niin tyhmiä :DD Ehkä olen outo mutta mulla ei ole ollut viime puolentoistavuoden aikana yhtäkään hetkeä milloin en olisi ollut ihastunut kehenkään, näen kaikkialla ihania poikia :D
Mutta toivottavasti löydätte kypsemmät pojat(siis henkisesti) ja niih... Onnea kaikille siihen- semmonee
sama ! puoltoistavuotta menny ja enne tätä hetkee ei oo ollu ku korkeintaa muutaman päivän väli etteikö ois ollu joku kiikarissa :D ja satun kuitenkin oleen 17 niin ei tätä voi pistää senkään piikkiin että ois ihan jotain pikkutytön ihastuksia :p nyt kuitenki jonku 3 viikkoo ollu semmonen aika ettei oo tullu ketää vastaa kehe iskee silmänsä, ihan tyhjältä tuntuu kun on aikasemmi ollu koko aja joku ihana ketä miettiä :o
- puuttuvapalanen :<
Sellane rinnakkaisluokkalainen poika, joka on tajuttoman söpö :) Sellai ruskeet hiukset ja oisko vihreenruskeet silmät... Vaikuttaa toisaalt vähä sellai "badass"-tyypiltä ja mopojonnelt mut toisaalt oon kuullu et se ois semmoi kiva ja auttavainen :) Ainaki sil on paljo kavereita ja on aika suosittu (eli en voi ikin saaha sitä..)
Viimeaikoin kaverit on sanoneet et se ain kattoo mua käytävil ja oon itekki ollu huomaavinaa mut sit toisaalt tuntuu et ei se oo mahollista... Mut iha varmast yks päivä ku se oli kävelly ohi ni käännyin kattomaa sitä ni seki oli kääntyny kattomaa mua :>- påpittaja
Mistä oot
- Påpittaja
mistä päin oot?
- jokutäältä
Mist päin oot? Puuttuvapalanen
- puuttuvapalanen___
hmmmh... sanotaanko vaikka että kaakkois-suomesta
- rrakastunu
http://www.youtube.com/watch?v=mpMp0Dnd8BE
tästä biisistä tulee mieleen mun ihastus - I'm yours
Mun ihastus on ihana tyttö samalla luokalla kuin minä. Ruskeen kultaiset hiukset, ihana hymy ja silmät
- jhfrelögrfdfdrf
mistä ppäin oot ?
- ndksf
Mis päin oot "I'm yours"
- J****
Kuulostaa ihan multa mist päin oot?
- surukllinen ja niin
Samalla luokalla oleva tyttö, blondit hiukset ja sellainen söpö sääli vaan että se taitaa polttaa ja siitä on kuullut vähän kännäysjuttuja... Oon yrittäny hymyillä sille ja puhua mutta se on sillai I don't care asenteella mua kohtaan :(
Kerran me alettiin puhumaan koulussa tunnilla madoista ja se oli niin söpö kun se oli sillai hyi ;)- Angels<3
Mun ihastus on yks jätkä joka on kyl rinnakkais luokal. Sil on ruskeet tosi lyhyet hiukset ja se on jtn. 180cm pitkä ja tosi hyvää juttu seuraa nii ja se on todella hyvän näköinen, aina ku mul on huono päivä ni se kyl kuuntelee mua ja jos mul on joku juttu jota mä en haluis et muut kuulis ni se sanoo aina mulle et:- lupaan voit luottaa minuun. Sit jos mä sanon sille et mul on vähä huono-olo ni se vastas mulle kerran et :- no mikä sul sit on? :(
Välil se kyl kysyy jopa mult et kuka o pojist mukavin ;D . Ni sanon aina jonkuu takii kyl aina et ei kukaa kyl täl hetkel. En tiiä sit jos se tarkotti sil et kuka o pojist mukavin kysymyksel et jos se vähä tykkäis must. Mut en tiiä kyl ni mitä mä teen ku mä tykkään siit tosi paljo mut en kehtaa kertoo sit sille ettei meiä kaveri suhde mee pilalle ja se inhoo mua lopult jos se ei tykkääkää must niinku mä siit todella paljon - aloittajaaa taaas
Angels<3 kirjoitti:
Mun ihastus on yks jätkä joka on kyl rinnakkais luokal. Sil on ruskeet tosi lyhyet hiukset ja se on jtn. 180cm pitkä ja tosi hyvää juttu seuraa nii ja se on todella hyvän näköinen, aina ku mul on huono päivä ni se kyl kuuntelee mua ja jos mul on joku juttu jota mä en haluis et muut kuulis ni se sanoo aina mulle et:- lupaan voit luottaa minuun. Sit jos mä sanon sille et mul on vähä huono-olo ni se vastas mulle kerran et :- no mikä sul sit on? :(
Välil se kyl kysyy jopa mult et kuka o pojist mukavin ;D . Ni sanon aina jonkuu takii kyl aina et ei kukaa kyl täl hetkel. En tiiä sit jos se tarkotti sil et kuka o pojist mukavin kysymyksel et jos se vähä tykkäis must. Mut en tiiä kyl ni mitä mä teen ku mä tykkään siit tosi paljo mut en kehtaa kertoo sit sille ettei meiä kaveri suhde mee pilalle ja se inhoo mua lopult jos se ei tykkääkää must niinku mä siit todella paljonMun kaveril oliyksi ystävä, kanssa poika ja sitten ne meni yhteen ja on ne vieläkin yhdessä(on ollut 8kk nyt) ja luulen, että vaikka ne sen seurustelun lopettais, kyllä ne vielä ystäviä olis.
Kannattaisin sitä yrittämistä, sillä voi olla hyvinkin että se tykkää susta ;) Jos se ei tykkää, ei se maailmaa kaada, olet vaan niin kuin aikaisemminkin etkä tee siitä isoa numeroa.a
- justin bieber fan <3
Mä oon ihastunu yhteen mun luokkalaiseen poikaan joka on mua vrm 15cm pidempi. Sil oli ennen olkapäihin asti olevat hiukset mut sit se leikkas ne lyhyiks. Olin ihastunu siihen samaan poikaa kolmannellakin luokalla. (nyt oon kutosel) Se poika ehkä tykkää must. Se kertis sen mul. :)) tänään mun yks BFF soitti sil mun numerost hesel ja mä punastuen suljin puhelun ennenku se kerkes vastaamaan. Pian se soitti takas ja olin ihan punanen kasvoistani. Rupesin siin puhelimes vaan sopertamaan jotain eikä se ees varmaan saanu selvää mun puheest. Se poika tulee mieleen mun soittarist joka on Usherin scream xDD
- 97M
Äääh oon ihastunut kahteen! :D
No kerron paremmasta; se on jotain pari senttii mua pidempi, ruskeahiuksinen ja lihaksikas poika ja se pelaa sählyä. Mä yleensä vaan hymyilen sille, ei me koskaan puhuta. Mut ei sattuneesta syystä tuu mitään. Ja sillä on niin ihanat silmät :3- gjfg
Mistpäi oot
- ghjhggh
Mistpäi oot 97M
- 97M
ghjhggh kirjoitti:
Mistpäi oot 97M
Jos se sua liikuttaa niin yläsavosta
- I'm yours
Kun joku kyseli ni pohjois savosta oon
- 80's foreverGirl
Tällä hetkellä oon ihastunu (ja tämän tyypin jumalointia on jatkunu jo vuoden) luokkalaiseeni poikaan, jolla on ihan blondit hiukset ja nätin söpön väriset siniset silmät...ei oo mikään pahis, vaan opettajistakin se luokan kiltein poika...humoristinen tyyppi, joka on kyllä aika pelifriikki, mut kummiskin...ja biisi, joka tuo sen mieleen on ehkä Doctor Whon theme Tennantin tohtorilta XP ja ei ehkä mikään kukkakeppi eikä harrasta mitään, ilotulitehullu, ja se saa mun puhelinlaskut aikas korkeiks (tekstaa, tekstaa)
Mut yks jäbä kaks vuotta sitten on aika jännä stoori...se oli sellanen mua vähän lyhyempi, mut saman ikänen, vaalehiuksinen ja pähkähullu tyyppi (vähän niinku mä) Sit yöllä menin salakuunteleen poikien teltan ulkopuolelle niitten totuutta ja tehtävää ja sitten tämä kyseinen poika sai totuuden ja siltä kysyttiin: "Tykkääksä yhä Kaisasta (nimi muutettu, mutta siinä oli oma nimeni)?" Ja sit tuli tooosiii pitkä hiljasuus ja mä olin sillai 'sano joo, sano joo!' ja sit se sanot sillai hiljaa 'joo, ehk vähän' ja mä olin sulaa vahaa...aww :3 - 12+18
yks mukava jätkä (: saman ikänen kuin ite(15), ollaan eri kouluissa. se on abaut 175cm pitkä, ruskeet silmät ja ruskeet lyhyet hiukset. kuuntelee kaikkee perus massashaibaa, laskettelee, on raitis eikä polta, parhaat jutut, ja kohteliaskin vielä :)
en kyl koskaan olis uskonu ihastuvani niin erilaiseen ihmiseen kuin ite oon, mutta näin on näköjää päässy käymää. - aloittaja taas tässä
kuinka moni muuten alkaa hymyilemää kun katselee kuvia, missä ihastus on? Itsellä tulee se automaattisesti, ja en voi lopettaa hymyilyä varmaan 10 minuuttiin :D Se on ehkä vähän outoa, ja ärsyttävää... Kiinnostaa vaan tietää että olenko ainut tämän asian kanssa :)
Katselin juuri ihastukseni facebook kuvia ja nyt on kyllä kasvoillani niin leveä hymy että - samaistuin
NO kyllä miul ainakin hymy tulee kun sen yhden tietyn likan kuvii katsoo ja kerran alko seisoo kun oli sellanen sexy kuva ;)
- muuuuuuuuuuurrrrrrrr
Oon ihastunu yhteen luokkalaiseeni poikaan. Ruskeet hiukset aika pitkä ja pelaa fudista. Semmoin perushyvä koulus, ja vaatteet ok. En oo hirveenä jutellu ku ei oo ollu oikee mahdollisuutta. Koulussa emme ole oikein koskaan samassa ryhmässä emmekä istu lähekkäin. Tuntuu, että juttelu on tälle pojalle ylitsepääsemätön este. Silti en pääse tästä tunteesta eroon. Eniten pelkään, etten saa tunteilleni vastakaikua:/
- unini
nyt tuntuu et voisin kertoo kaikki tän vuoden aikana olleet ihastukset.....
1.Mun siskon kaveri (tiedän outoo) meil oli sellasta "säpinää" mut eihän siitä koskaan tullut mitään. Kerran se tuli meille ja olin just leiponut muffinseja. keitin kyseiselle pojalle kahvia ja olin viemässä muffinssin ja kahvia hänelle. Tietysti läikytin kahvia hänen päälleen. lehahdin punaiseksi ja niin myös hänkin mutta kun pyytelin anteeksi hän vain tuijotti minua ihanilla silmillään ja sanoi ettei se mitään.
hän oli siis 3 vuotta minua vanhempi. pitkä, mustat hiukset, lihaksikas, mutta hyvin ujo.
2. Rinnakkais luokalla oleva taas ujo poika. eli ikäiseni vähän minua pidempi(10cm). näyttää "nallekarhulta" ei oikeesti mut on semmonen lutunen. kavereiden mielestä ruma mutta oon eri mieltä. ei sen akne mua haittaa. ongelmana on se että sen kaveripiiris olevat pojat vihaa mua. tai ei ne oikee tunne mua mut yks niist on ollu samal luokal mun kaa ja tiiän et se vihaa mua. siks en uskalla moikkaa ihastustani.
3. Sanoisin melkein täydellinen poika. hän on samassa fandom ryhmässä kuin minä. hän pukeutuu siististi. hänellä on tummat kiharat hiukset ja ruskeat silmät. viime kerralla kun näin hänet halasimme tullessa ja mennessä. eli hän halasi kun yleenä muut vilkuttavat.
Siksi MELKEIN täydellinen poika. uskon vahvasti että hän on homo. Aluksi toivoin ettei hän olisi, mutta vaatekriisi facebook tiläpäivityksenä useaan otteeseen ja ompelutaito sekä fanituksen aiheet viittaavat vahvasti homouteen. En tarkoita että 100% varmasti kaikki jotka ovat tällaisia olisivat homoja mutta olisin helpottunut jos hän ei olisi.
tällä hetkellä henkilö numero 2 on tämän hetkinen ihastukseni - asdasdasd!!!1
oon tykänny tän vuoden aikana 1 pojasta silleen KUNNOLLA ja kunnolla olenkin joo, oon melkee seonnu.
se on yks meijän luokkalainen, ihan ok näkönen mopopoika, en tiiä mite mä siihe sillä tavalla ihastuin mut ihastuinpa vaan ♥
se on kyl aika ilkee mitä oon facessa lueskellu sen tekemisii... haukkuu randomeit idiooteiks jne, aika lyhyt pinna sillä mut se vaan on nii iiihana ;D - RakastunutLikka
Oon tykänny tästä mun ihastuksesta periaatteessa siitä lähtien kun näin sen ensimmäisen kerran.
Se on 14-wee poika, ruskeat hiukset ja vihreät silmät. Aika laiha, tai oikeastaan tosi laiha mutta ei anorektikko.
Sillä tavalla tyttömäinen että tykkää halailla ja tekstailla ja muuten vaan söpöillä. Se ei kuitenkaan tiedä että tykkään siitä vaikka me halaillaan koko ajan :D. Se on semmonen söpö, jollain tavalla kaunis :D Aijon kertoa sille irlissä että tykkään siitä (Jos riittää pokka) - 6969
Mun noloin tilanne oli et olin yhessä yhen 15v pojan kaa mut en oikee saanu silt seksii. Sit menin puhuu yhelle 17v kundille ja nopeemmin ku olis luullukkaa ni olin sen sängys jo panemas. No en tuntenu tota 17v poikaa nii aamul menin niitte keittiöö ottaa omenan ja huomasin mun poikkiksen siel. Oli aikamoist selittää et mitä me oltii tehty. Mut mä oon ny sen 17v pojan kaa yhes ja meiän arjes on aika paljon säpinää ;)
- minävaa;)
Sellane olkapäille ylettyvät vaaleat hiukset, en tarkkaan tiiä mut jotkut sini-harmaat silmät, suosituin poika meidän luokalt, kutosel niiku mäki . Harrastaa fudist, aika normi painone, oon tykänny siit 2 luokalt asti eli about 4 vuotta;) ja arvelin etten never ever vois saaha sitä koska ite oon pyöreähkö. Mutta olikoha nelos luokan alus se sähkäris oltiin kyselty toisiltamme kysymyksiä ni se oli sanonu Mua ihanimmaks tytöks meidän luokalt ja kysymykseen kenestä tykkäät se sano et minusta, ja selvisi että hänkin on tykännyt minusta 2 luokalt asti :3 ja noin puol vuotta sitte alettiin seukkaa ja ollaan yhes, mut oon ihastunu myös luokallani olevaan ihastukseni kaveriin:/ et jee jee :D Mä tiiän et sä A jos luet tän ni tunnistat mut ;)
- mmoi.
Mua pari kuukautta nuorempi, n. 2 senttii pitempi, punertavat keskipitkät hiukset, painoltaan normaali, hauska, vähän kovis ;)
suosittu, tytöt tykkää (ja on tietoinen asiasta :D)
SAATTAA tykätä musta, ehkä, ehkä ei.
Oon kerta kaikkiaan hulluna siihen - Lipeväkuinsaippua
Rinnakkaisluokalla. Se tyttö on aivan ihana! En ole koskaan nähnyt mitään kauniinpaa!!!! Samanikäinen kuin minä, 15. Olen ollut ihastunut ja tykännyt hänestä jo 2,5 vuotta. Hän on tullu pari kertaa jutteleen, vaan kun minulla on jonkinlainen "sosiaalisten tilanteiden pelko", ja vetäydyn heti kuoreeni ja olen jotenkin etäinen. En edes tunnista itseäni sillä hetkellä. Älkää naurako! Siitä on lääkäri tehny diagnoosin. Mutta silti se on vaan ihana....
Tulee mieleen Olavi Virran kappaleesta "Angelique".
Olen siis poika. - lapsellistamutihanaa
Mun koulussa töissä, PITKÄ, lihaksikas, blondi, n. 19-21v mies. Siniset tai vihreet silmät ja IHANA HYMY
- dhaze
Mun ihastus on maailman ihanin!
Se on 19v, opiskelee lääkäriksi ja on melkein kaks kertaa mun kokoinen. Se on älykkäin, komein, kiltein ja hupsuin otus jonka mä tunnen, kiharahiuksinen lapsirakas idiootti.
Ennen, kun hengattii vielä yhdessä, se rakasti mua tooooosi paljon. Me pelattiin shakkia ja luettiin Nabokovia, syötiin jäätelöä (niin paljon jäätelöä), harrastettiin seksiä ja nukuttiin. Ihan kaikki, huumorintajusta ja musiikkimausta seksifantasioihin asti natsas tosi hyvin. Se lohdutti mua kun mä itkin ja mä pidin siitä huolta kun se oli sairas ja kuuntelin kun se kertoi peloistaan ja itki kuolleita ystäviään.
Sitten kun asutaan vaihteeks samassa maassa ja se on eronnut nykyisestään, niin me mennään naimisiin. Ihan varmasti. - 15 p
Sellane kaunis tyttö jolla on ruskeet hiukset ja ruskeet silmät.. En ees heti huomioinu sitä kunnes sitku erehdyin katsahtamaan siihe.. mahas tuntu heti kummalle ja oon melkei koko ajan sen jälkee ajatellu sitä.
Kun mietinkin sen hymyy ja sitä olemusta niin tulee sellane jännä olo.
Harmittaa vaan kun en tunne sitä nii hyvi :/- öö olen säälittävä
mistä päi oot?
- 15 p
öö olen säälittävä kirjoitti:
mistä päi oot?
Idästä
- All.my.life.<<3
Ruskee hiuksinen ja ruskee silmänen (sellaset tumman ruskeet..AH
- aloittaja!!! Taas :)
Itsekkin kannustanut aina kaikkia juttelemaan ihastuksilleen ja just sillai sä tulet katumaan myöhemin ku et mennytkään.
Ja itse en kuitenkaan ilmaise kiinnostustani vaikka poika on ihan tuttu -.- - pippelispurdo
Ihastukseni on vähäsen nuorempi about saman pituinen tyttö. Hän on todella mukava ja söpö ja hyvä koulussa. Olen tykännyt hänestä jo vuoden mutta en ole uskaltanut tehdä aloitetta. Ja nyt sain vielä tietää hänen ihastuksestaan ja siitä että he vielä vierailevat toisillaan joskus, ja minä en ole edes käynyt millään tytöllä elämässäni. Ei siinä muuta kuin se että kun ajattelimme että olimme suht läheiset, mutta silti hänellä käy ihastuksensakkin kylässä. Mitä mahdollisuuksia minulla sitten muka on?
- neuvoja byaloittaja
Aina voi olla mahdollisuus jos menet tunnustamaan ihastuksn kohteell ne tunteet. JOs et saa vastakaikua, sitä ei ollut tarkoitettu sulle. Meressä on kaloja vaikka kuinka paljon kunhan vain avaa silmänsä...
Ne voi käydä ihan kavereina toisillaan kylässä.Rohkaise vain itsesi :) - Emt112
Missä sä asut? Jotenki tulee mielee mun ihastus tästä tilanteesta
- tyttönentämä
Mies. N. 175 cm pitkä. Tumma lyhyt tukka, isot vihreät silmät, 23 vuotias. Itse olen 18. Wallace Collectionin Daydream tuo hänet mieleeni, sillä maattiin viime kesänä päivänkakkarapellolla yhdessä ja kuunneltiin ko. biisiä mun puhelimella. Sitten alkoi raju ukonilma, ja mentiin myrskyä ja sadetta pitämään heinälatoon, ja rakasteltiin heinien seassa. Toinen biisi, joka tulee mieleeni, on Simon&Garfunkelin America. Retkeiltiin kesällä. Päivisin oli niin kuuma, ettei voinut matkata, yli 30 lämmintä. Maattiin iltapäivällä Lahden keskuspuistossa puun alla samassa makuupussissa, kuunneltiin S&G:ia ja poltettiin viimeiset tupakat. Se oli tähänastisen elämäni paras päivä. Ah, ihana kesä
- asd.mursu
no ihansama. se on ihastus seurustellaan, mut kumminki :ddd silä on sellaset blondin/ruskeen sekouksenväriset hiukset jaja sillä on siniset silimät. sellaset hiukset mitä on paljon pojilla, eli aika lyhyet. sillä kans tulee söpösti aina hiuksii tolt sivult sillee ja etuhiukset on sillee normi''poikatukkaa'' pitemmät. se on luonteeltaan HUUMORINTAJUNE, ihana ja mun seurassa läpällä hieman pedohtava:3 se on mua varmaa 2cm lyhyempi, joka ketuttaa kauheesti. mut on se kasvanu jo puolesvuodes ainaki sen 5cm, joten yli kasvaa :)) se harrastaa jää- ja pesäpalloa. ja urheilulline ja laiha. lihaksiaki löytyy iha sopivasti. (--:
- asd.mursu
plus biisi josta tulee mielee on, sonata arctica - replica ja juliet !
- vihtiläinen
asd.mursu kirjoitti:
plus biisi josta tulee mielee on, sonata arctica - replica ja juliet !
Mä tykkään yhest jonka nimi on (en viitti paljastaa kokonaa) Mikael P***en, se on sellane vähä niiku hevari en tiiä, sillä on jotai bändi huppareit ja -paitoi. Sit se harrastaa taidoo ja ööö... En tiiä. Jos joku tunnisti ni saa kertoo sille et ainaki kaks tyyppii tykkää siit ja se toinen on mun kaveri joka on samal luokal Mikaelin kaa (mä Siis en oo sen kaa samal luokal)
- Japani + Suomi <3
Mun ihastus on japanilainen, mua 4v vanhempi ja muutaman sentin pidempi mustahiuksinen herrasmies. Tosi huumorintajuinen ja ymmärtäväinen, vaikka välil onki vaikeuksia ymmärtää toisia. Ihana
- nigga666
hyi helvetti 4 vuotta vanhempi kamikaze
- Tyttöjkl
Mun ihastus on mun kaa samalla luokalla (7elk). Se on tosi mukava ja herttanen kaikkia tyttöjä kohtaan, vaikka onki vähän ujo. Sillä on ruskee tukka ja ruskeet silmät. Sen hymy on ehkä maailman ihanin ja sillä on tosi suloset hymykuopat
- I Love He
Mä oon ihastunu poikaan samal luokal mun kaa 5lk ja musta tuntuu et se tykkää musta ainakin vähän. Se on semmonen söde sählynpelaaja jolla on ruskeet hiukset ja silmien väri aika oudon sininen. Mutta kun meidän luokal vitsaillaan tämmösil jutuil ni se ois vitsien mukaan varattu ja se jolle se on muka varattu taitaa tykätä siitä ja se on toinen mun besuist. Toinen besu on "varattu" rinnakkaisluokkalaiselle ja sillä on hyvä säkä koska poika joka on sen varaus on oikeesti söpö mut ei mun makuun. Ne on ihan rakastuneita.
- SutcliffGrell
Mun on pakko sanoa tähän alkuun että olen ite outo tosi jätkämäinen tyttö 17v :D ja kenestä aion kertoa on nykyinen poikaystäväni
- tyttelikövaan
Ihastukseni on ystäväpoika, joku asuu kaukana, mut onhan netti ja kännykät keksitty(; nähdään suht.usein ja oon ollut jonkunaikaa ihan kusessa tuohon iloseen ja huumorintajuseen ihmiseen. Ainut vaan että sillä noita naisia riittäs, niin en sit tiedä tuleeko.meistä koskaan ystäviä enempää. Ei se seurustele, mut. Se on aivan ihana vaan(:
- SinkkuKokoelämän
Ihastuin muutama viikko sitte yhteen poikaan koulun paritanssitunnilla. :) Oon tienny sen niinku ykköseltä asti, mut vasta sitte tavallaan tajusin miten mukava ja ihana se on ku tanssittiin yhessä. Meillä synkkas heti, ja juteltiin viimeks koulussa viime viikon torstaina ja fb chatissa, mut tuntuu aika vahvasti ettei tästä tuu mitäään ku ei olla kuitenkaa juteltu enää yli viikkoon mitään:( Tykkään siitä nii paljon, ku se on nii mukava ja hauska ja turvallisen olonen ( seksikäs:D ) Mutta ei se varmaan musta tykkää, ku en taija täyttää nykyajan kauneusihanteita...
- påoijasdfklö
kerro lisää (:
- Toivotonta mutta totta
Mun ihastus oli mun kanssa samalla luokalla, meidän vanhemmat jopa tunsi toisensa. Sitten sen vanhemmille tuli jotain riitaa ja eiköhän vaan sen äiti muuta lasten kanssa siskonsa luo Malawiin (Afrikkaan)! Isä jää tänne mutta kuolee autokolarissa. Saan myös kuulla että ihastukseni tykkää minusta, mutta minkäs teet kun mies ratsastaa apinalla jossain viidakon pimennössä. Myöhemmin ihastukseni muuttaa äiteineen ja veljineen takaisin Suomeen, Vantaalle. Niin lähellä, mutta silti niin kaukana! Toivon että se lukisi tämän ja ymmärtäisi että sitä muistellaan ja kaivataan!
- ulkomaat...
No ei sullakaa kovin hyvi tos ihastumisen kans mee.. Ittellää on vähä sama tilanne vaa et ihastus muutti Saksaan ja siellä taitaa ainakin toistaiseksi pysyä, kun faija sai duunin sielt... Eikä varmaa nähä enää koskaa
- Anonyymi
Mä oikeestaan oon ihastunut yhteen poikaan jonka henkilöllisyyttä en sen tarkemmin avaa ku en tiiä voinko mä olla ees ihastunut siihen❤️ sil on sellaiset ihanat pörröset ruskeet hiukset ja se 012!
Sen synttärit on maaliskuun 31. ja mulla huhtikuun 4!
Se on tosi pitkä ja näen sitä aika harvoin mikä on tosi harmi koska mä tykkään siitä kuolettavan paljon😭
En voi kontrolloida itteeni, oon varmaan aina punastunut ja meinaan hymyillä kun näen sen
Ja tarviin apua, onks se ihastunut muhun myös, täs pari asiaa mist vois olla apua ku sitä miettii:
-kerran se tuli mun luo ku olin rapsuttaa koiraa kauempana nii me istuttiin sit siinä nurkas ja se katto mua vähän sillei huulet raollaan ja viimeksi kun näin sen meille tuli katsekontakti ja sil oli taas huulet vähän raollaan, oon kuullut et se tarkoittaa et poika pitää näkemästään!
Yleensä sillä on huulet raolla kun se kattoo mua ja se kyllä sit kattoo mua oikeesti paljon
Haluisin jutella sille paljon enemmän
Se on
Aivan super komee
Kiva❤️
Super ihana❤️❤️
Usssskommattoman kiltti ja hyvä huumorintajune ja ää en vaa kestä juu siin tais tulla sen nimi mut mua ei kiinnosta!
Se vaan on upee ja ihana ja mä tyyliin oon alkanutta miettii sitä enemmän
Joskus ennen ku nukahdan esim!❤️❤️❤️
T. L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746