Mitä mieltä olette ko ruuasta joka on parikymppiä halvempaa kuin suurin osa eläinkaupan ruuista (siis 15kg säkki). Tuoteseloste näyttää ainakin hyvältä ja ystäväni on ainakin kasvattanut kaikki koiransa kauniiksi ja terveiksi mutta haluaisin lisää mielipiteitä...
Nutra Nuggets
6
808
Vastaukset
- seropi1
Olen ruokkinut koirani ko ruualla nyt vuoden verran ja olen ollut tyytyväinen(etenkin siitä, missä on kalaa seassa). Koirakin tykkää :) Ei ole pahaa sanomista
- tarkoitatko??
eli nutra nuggets on merkki, mutta mikä on ruuan nimi.. tonnikalaa, lohta, mitä??
- Puuh
tarkoitatko?? kirjoitti:
eli nutra nuggets on merkki, mutta mikä on ruuan nimi.. tonnikalaa, lohta, mitä??
Eli meillä tällä hetkellä päätettiin kokeilla maintenancea (sininen säkki) koska siinä on jätillemme jolla tassut tuppaavat vääntymään tarpeeksi pieni proteiini määrä. Large ruuilla tassut alkoivat sojottamaan joten pahin kasvukausi kokeillaan nyt permofmancea jospa se auttaisi ja sopisi koiran vatsalle. Kouvolassa 15kg säkki maksaa 30.60€. Jos ruoka sopii niin säästäisin huimat 20€ noin kolmessa viikossa.. Tosin en aio ruuan laadusta ruveta tinkimään..joten katsellaan
- seropi1
tarkoitatko?? kirjoitti:
omalle koiralle on kaikki olleet hyviä, kun ei edes allergioista kärsi. Kannattaa kokeilla, mitä haluat, jos koirasi vaan pystyy syömään kaikkea.
- Kasvattaja
Itse olen käyttänyt vihreää Nutra Nuggetsia jo vuosia! Siinä on ruoka jossa on hinta/laatu suhde kohdallaan. Syötän kaikki pennutkin sillä. Lisään väin Yrjölän puuroa ja lihaa sekä piimää joukkoon. Nykyään saatavuus on meidän kantilla hankalaa, joten olen siirtynyt Bento Kronen ruokaan kun sen saa kotiovelle. Rapsutuksia!
- Sari
Meillä syödään tuota Performance versioo(vihreä säkki),ja hyväksi on todettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813