Ajokamat

Hmmm

Voisiko joku ystävällinen kertoa että paljonko tulevat kamat maksamaan, takki, housut, kengät ja kypärä. Noin hinta millä oot itse ekasi ostanut..?Merkillä nyt ei ole niin väliä kunhan vaan kestävät. Korttia olen ajamassa, mutten ole perillä varusteasioista. Kiitos!

11

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJ

omasta ajoasustani 259e.Hintaan kuului takki ja housut.Puku pitää veden ja tuulen ja siinä on kaikki suojat.Hanskoista (nahkaa) maksoin 39e ja saappaista 85e.Kypäräkin on suht edullinen,280e.

• hmmm

Sulle vastauksesta. kyllä se aikamoisen loven pussiin tekee mutta.. eiköhän se ajamisen hurma maksa hinnan takaisin.

• Tellu

Hei JJJ!
        Mistä ostit omasi?
        Tutulta vai jostain? Itse olen katsellut noita eurobikerin asuja, tosin en vielä ole käynyt paikan päällä kokeilemassa? =) ajattelin vain kun noi hinnat olivat samaa luokkaa?
        www.eurobiker.fi
        Itse olen juuri "mopokoulussa" ja pyörä on katsottuna... joten kunnon ajopuku on seuraava listalla, tosin toi tarjonta on päätä huimaavaaa??? Yritän nyt noista valita itselleni sopivat?

• JJJ
        Tellu kirjoitti:

Hei JJJ!
        Mistä ostit omasi?
        Tutulta vai jostain? Itse olen katsellut noita eurobikerin asuja, tosin en vielä ole käynyt paikan päällä kokeilemassa? =) ajattelin vain kun noi hinnat olivat samaa luokkaa?
        www.eurobiker.fi
        Itse olen juuri "mopokoulussa" ja pyörä on katsottuna... joten kunnon ajopuku on seuraava listalla, tosin toi tarjonta on päätä huimaavaaa??? Yritän nyt noista valita itselleni sopivat?

ostin puvun ja hanskat. Saappaat on MP-asun.

• xena

Mulla makso takki, housut, saappaat (kaikki nahkaa) ja kypärä yhteensä aika tarkkaan 1000 €.
      Sen alle ei paljon pääse, jos ei halua tinkiä laadusta/mukavuudesta.

• motoristo

Ostin allrightista tarjouksesta keväällä ylivuotisen shoei-potan ja ylivuotisen MP-asun ajopuvun ja hanskat. Hyviä olivat. Myöhemmin kengät, yhteensä n. 800€.

Seuraavana vuonna ostin nahkapuvun, jota tulee käytettyä enempi. Ostaisin silti ensiksi textiilin.

• Tellu
        motoristo kirjoitti:

Ostin allrightista tarjouksesta keväällä ylivuotisen shoei-potan ja ylivuotisen MP-asun ajopuvun ja hanskat. Hyviä olivat. Myöhemmin kengät, yhteensä n. 800€.

Seuraavana vuonna ostin nahkapuvun, jota tulee käytettyä enempi. Ostaisin silti ensiksi textiilin.

Hei minulle sattui heti alussa näin että kun olin pyöräilemässä ja tuli hirveä ukkonen ja raju vesikeli niin kastuin aivan pikkareita myöten =( Kengät ihan märkänä, takit ja housut ihan läpi, vaikka olivat tekstiilit ja goretex? (autokoulun omia) ...
        ....joten ostanko sukelluspuvun =) vai minkä?
        VAi nahkapuvun ja siihen sadeasun?
        Kyselee aloitteleva motoristi!

• Jone
        Tellu kirjoitti:

Hei minulle sattui heti alussa näin että kun olin pyöräilemässä ja tuli hirveä ukkonen ja raju vesikeli niin kastuin aivan pikkareita myöten =( Kengät ihan märkänä, takit ja housut ihan läpi, vaikka olivat tekstiilit ja goretex? (autokoulun omia) ...
        ....joten ostanko sukelluspuvun =) vai minkä?
        VAi nahkapuvun ja siihen sadeasun?
        Kyselee aloitteleva motoristi!

Sama vika! Osta sadepuku. Itse ostin richan puvun 79 eur. ixs:n saapassuojat 15 eur. Pikkusateissa Gorekin pitää veden ulkopuolella mutta jos kaatosateessa ajelet niin varmasti kastut myös pikkareiden ulkopuolelta ; )

• duce24

Joo nykyiset ajokamat makso suurinpiirtein 1550eur josta sai parikyt pinnaa alennusta mutta suosittelen toki miettimään millaista käyttöä sulla niille sitten on nahka varusteet on tarkoitettu kovaan ajoon ja ne myös suojaa cordurat sun muut kevlarit häviää hetkessä kun asfaltilla kaadut ja sen jälkeen on oma iho suojana. mutta tavalliseen matkapyöräilyyn kyllä varmaan dainese mp-asu rukka yoko ixs tekee ihan hyviä gore vermeitä joiden kanssa ei sade asua tarvitse jos viitsii rankkasateella pysähtyä kaville. vantaan bike world antaa vielä ihan ok käteis alennukset kunnon gorekamat saat varmaan alle tonnin

• ISO

Aivan kamat saa myös edullisesti kun viitssii putiikkeja kiertää.

Itselläni on MP-asun 2 osainen nahkapuku 600 eur
        Richan kengät hienot(pitää 100% vettä) 650 EUR
        Alpinen hanskat 90 eur
        shoei kyrpä 600

Vinkki kun aloitat ostamaan ekoja kamoja.
        Osta coret, voit käyttää niitä vaikka lasketellessa talvella.
        Osta tarpeeksi väljät ni voit lainata jollekkin takapenkin kuluttajalle, kun myöhemmin otat tiukat nahkat tilalle.
        Pyöränmukaan tingit tietenkin kypärän kaupanpäälle.

• rompe

jos ei ole kiirettä hommata niin kannattaa odottaa rikumotorssin rompepäiviä lahdessa lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna. ite ostin sieltä 2v. sitte uudet coret housut takin ajokengät noin 300ekuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe