Ihanaa Joulua

v. 2007 jo mukana

kaikille palstalaisille v. 2007 alkaen tähän vuoteen asti!
Missä kaikki olette, olisi hienoa saada kuulla teistä, kuulumisenne!
Aivan tuolta palstan alkuvuodesta asti, kirjoittaisitte nykyiset kuulumisenne.
Mitä pelkäätte, kun ette tule palstalle?

49

101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm..

      "Mitä pelkäätte, kun ette tule palstalle?" Aika suuri osa tuon aikaisista kirjoittelijoista on menehtynyt...Osa taas haluaa jatkaa elämäänsä toivuttuaan syövästä, kirjoittelematta millään foorumeilla.

      En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla "mitä pelkäätte"-kommentillasi...

    • yks ex

      Kaiketi tarkoittaa "pelkäämisellä" näitä syksyn tappelu ketjuja,mitä yksi on harrastanut kiitettävän paljon,vaikka ei ole syöpäpotilas,.Sellaista ihan turhaa räksytystä. Eipä sen jälkeen kukaan haluu kirjoitella:( Palsta on mennyt pois raiteiltaan.

      Toivotaan uusia ideoita ja kirjoittajia uudelle vuodelle ja että palsta palautuu syöpäpotilaiden ja heidän lähimäisten kohtaamis paikaksi.

      Paljon Onnea Uudelle vuodelle 2013 ja tsemppiä!

      • So on fakta

        Yksin ei voi "räksyttää", sihen tarvitaan kavereita ;)


      • riitaan tarvitaan kaksi
        So on fakta kirjoitti:

        Yksin ei voi "räksyttää", sihen tarvitaan kavereita ;)

        Mutta on ymmärrettävää, jos haluaa puolustautua, kun aiheettomasti syytetään


      • Se on fakta
        riitaan tarvitaan kaksi kirjoitti:

        Mutta on ymmärrettävää, jos haluaa puolustautua, kun aiheettomasti syytetään

        No näin mutta ehkä jossain kohtaa on ymmärrettävä antaa heikommalle mahdollisuus. Jos aiheettomasti syytetään syyttämästä päästyäkin pitää huomata mikä on............................. asian ydin. Voihan seurata ja katsella, antaa vaikka palstalle mahdollisuuden nousta uuteen kukoistukseen :). Ei kai kukaan halua olla sille este.


      • arvostan sitä
        Se on fakta kirjoitti:

        No näin mutta ehkä jossain kohtaa on ymmärrettävä antaa heikommalle mahdollisuus. Jos aiheettomasti syytetään syyttämästä päästyäkin pitää huomata mikä on............................. asian ydin. Voihan seurata ja katsella, antaa vaikka palstalle mahdollisuuden nousta uuteen kukoistukseen :). Ei kai kukaan halua olla sille este.

        että riidassa terveempi osapuoli väistyy siksi, että ymmärtää toisen tilan. Se ei ole välttämättä luovuttamista. Tämän palstan osalta on ehkä parempi nyt odottaa ja antaa tilaa. En kyllä ole nyt varma olenko oikeassa.


      • Se on fakta
        arvostan sitä kirjoitti:

        että riidassa terveempi osapuoli väistyy siksi, että ymmärtää toisen tilan. Se ei ole välttämättä luovuttamista. Tämän palstan osalta on ehkä parempi nyt odottaa ja antaa tilaa. En kyllä ole nyt varma olenko oikeassa.

        Näin juuri ajattelen myös:
        "Tämän palstan osalta on ehkä parempi nyt odottaa ja antaa tilaa".

        Jos ja kun se tekee jonkun onnellisemmaksi niin silloinhan asia on niin kuin sen pitääkin, tässä tilanteessa. Toivottavasti onnellisuuden aste tällä lisääntyy.

        "En kyllä ole nyt varma olenko oikeassa."
        Kyllä se oikealta nyt tuntuu. Katsotaan miten palsta kehittyy ja löytyykö kirjoittajia, toivottavasti löytyy.


      • yks joka haluis kirj
        Se on fakta kirjoitti:

        Näin juuri ajattelen myös:
        "Tämän palstan osalta on ehkä parempi nyt odottaa ja antaa tilaa".

        Jos ja kun se tekee jonkun onnellisemmaksi niin silloinhan asia on niin kuin sen pitääkin, tässä tilanteessa. Toivottavasti onnellisuuden aste tällä lisääntyy.

        "En kyllä ole nyt varma olenko oikeassa."
        Kyllä se oikealta nyt tuntuu. Katsotaan miten palsta kehittyy ja löytyykö kirjoittajia, toivottavasti löytyy.

        Olisi tosi mukavaa jos syöpäpotilaat saisivat tilaa palstalla ja alkaisivat kirjoittelemaan ja keskustelua syntyisi.Monella on ihan varmasti asioita joista haluaisivat keskustella ja jakaa kokemuksiaan.

        Suomi 24:ssä on varmasti tilaa jokaiselle,kunhan löytää sen oman palstansa,tämä on meidän syöpää sairastavien.Ja ei varmasti kukaan halua tätä meiltä ottaa pois,varsinkaan ei syöpää sairastamaton.


      • Se on fakta
        yks joka haluis kirj kirjoitti:

        Olisi tosi mukavaa jos syöpäpotilaat saisivat tilaa palstalla ja alkaisivat kirjoittelemaan ja keskustelua syntyisi.Monella on ihan varmasti asioita joista haluaisivat keskustella ja jakaa kokemuksiaan.

        Suomi 24:ssä on varmasti tilaa jokaiselle,kunhan löytää sen oman palstansa,tämä on meidän syöpää sairastavien.Ja ei varmasti kukaan halua tätä meiltä ottaa pois,varsinkaan ei syöpää sairastamaton.

        Aivan, ja kenekään ei tarvitse sietää jatkuvaa itseensä kohdistuvaa kiusaamista ja loukkaamista, perättömiä väitteitä ja syyllistämistä asioista joihin ei ole syyllistynyt. Täytyy osata suojata myös omaa hnekistä hyvinvointiaan ja irrottautua julmuuksien aiheuttajasta.


      • 2+17
        Se on fakta kirjoitti:

        Aivan, ja kenekään ei tarvitse sietää jatkuvaa itseensä kohdistuvaa kiusaamista ja loukkaamista, perättömiä väitteitä ja syyllistämistä asioista joihin ei ole syyllistynyt. Täytyy osata suojata myös omaa hnekistä hyvinvointiaan ja irrottautua julmuuksien aiheuttajasta.

        "kenenkään ei tarvitse sietää jatkuvaa itseensä kohdistuvaa kiusaamista ja loukkaamista, perättömiä väitteitä ja syyllistämistä asioista joihin ei ole syyllistynyt". Tässä meillä onkin se ongelma, kun eräät ovat sitä mieltä, että pitää antaa samalla mitalla tai ehkä vielä vähän loukkaavammin takaisin, vaikka olisi itse kirjoituksillaan tahallaan ärsyttänyt. Viisautta ja vahvuuttahan sen sijaan olisi ohittaa asiattomat kirjoitukset olankohautuksella. Sairashan sellainen ihminen on, joka tällaisella palstalla jaksaa päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen räksyttää ja provosoida.

        "irrottautua julmuuksien aiheuttajasta", näinhän meistä syöpäpotilaista monet ovat tehneet, jättävät kirjoittelemasta palstalle välttyäkseen mielipahalta. Mutta mitä silloin voi tehdä, kun itse "julmuuksien aiheuttaja" kokee olevansa se väärin kohdeltu?


      • Jo vain
        2+17 kirjoitti:

        "kenenkään ei tarvitse sietää jatkuvaa itseensä kohdistuvaa kiusaamista ja loukkaamista, perättömiä väitteitä ja syyllistämistä asioista joihin ei ole syyllistynyt". Tässä meillä onkin se ongelma, kun eräät ovat sitä mieltä, että pitää antaa samalla mitalla tai ehkä vielä vähän loukkaavammin takaisin, vaikka olisi itse kirjoituksillaan tahallaan ärsyttänyt. Viisautta ja vahvuuttahan sen sijaan olisi ohittaa asiattomat kirjoitukset olankohautuksella. Sairashan sellainen ihminen on, joka tällaisella palstalla jaksaa päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen räksyttää ja provosoida.

        "irrottautua julmuuksien aiheuttajasta", näinhän meistä syöpäpotilaista monet ovat tehneet, jättävät kirjoittelemasta palstalle välttyäkseen mielipahalta. Mutta mitä silloin voi tehdä, kun itse "julmuuksien aiheuttaja" kokee olevansa se väärin kohdeltu?

        No mitä sinun mielestäsi pitäisi sellaisen tehdä, jota jatkuvasti loukataan kirjoitti mitä hyvänsä ja jopa silloin kun ei mitään kirjoita. Pitäisikö kääntää toinen poski vai? Minun mielestäni on oikeus puolustautua silloin kun on aihetta.

        "Sairashan sellainen ihminen on, joka tällaisella palstalla jaksaa päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen räksyttää ja provosoida."

        Tästä olemme samaa mieltä, miksi ei voisi kirjoittaa aiheista eikä olla toisten kirjoittajien kimpussa. Kenenkään sairaudesta tai terveydestä en osaa sanoa kun en ketään tunne, ilkeyden ja vihamielisyyden sen sijaan tunnistan.

        Jatkossa kannattaakin tehdä niin että kukainenkin kirjoittaa aina eri nikillä niin ei tule tunnistetuksi.

        Toivotaan kaikille paremapp Uutta Vuotta ;)


      • niin5
        Jo vain kirjoitti:

        No mitä sinun mielestäsi pitäisi sellaisen tehdä, jota jatkuvasti loukataan kirjoitti mitä hyvänsä ja jopa silloin kun ei mitään kirjoita. Pitäisikö kääntää toinen poski vai? Minun mielestäni on oikeus puolustautua silloin kun on aihetta.

        "Sairashan sellainen ihminen on, joka tällaisella palstalla jaksaa päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen räksyttää ja provosoida."

        Tästä olemme samaa mieltä, miksi ei voisi kirjoittaa aiheista eikä olla toisten kirjoittajien kimpussa. Kenenkään sairaudesta tai terveydestä en osaa sanoa kun en ketään tunne, ilkeyden ja vihamielisyyden sen sijaan tunnistan.

        Jatkossa kannattaakin tehdä niin että kukainenkin kirjoittaa aina eri nikillä niin ei tule tunnistetuksi.

        Toivotaan kaikille paremapp Uutta Vuotta ;)

        Noh, kyllä sut aina tunnistaa tyylistä ;)


      • Minä en ainakaa :)
        niin5 kirjoitti:

        Noh, kyllä sut aina tunnistaa tyylistä ;)

        No niinhän sitä voisi yhtäkkiä luulla :). Eipähän ainaskaa nimi hyöki päälle joka mutkassa kun on aina eri ;). Niin jotta ollaanpas valppaina kuka kirjoittaa missä ja milloin ..................................................:).


      • Kiusaaminen on rumaa
        Minä en ainakaa :) kirjoitti:

        No niinhän sitä voisi yhtäkkiä luulla :). Eipähän ainaskaa nimi hyöki päälle joka mutkassa kun on aina eri ;). Niin jotta ollaanpas valppaina kuka kirjoittaa missä ja milloin ..................................................:).

        Ympäri käydään ja yhteen tullaan :). Kirjoitellaanhan vaan siksin sokin uudet ja vanhat, sulassa sovussa kaikki.


      • IkiMuori
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Ympäri käydään ja yhteen tullaan :). Kirjoitellaanhan vaan siksin sokin uudet ja vanhat, sulassa sovussa kaikki.

        Ihana nähä :)


      • lusiina 5
        IkiMuori kirjoitti:

        Ihana nähä :)

        Minä en oo ikinä tuubitellu ;)


      • sentään
        lusiina 5 kirjoitti:

        Minä en oo ikinä tuubitellu ;)

        Joulurauhaa oli sentään muutama päivä


      • voimaposti1
        lusiina 5 kirjoitti:

        Minä en oo ikinä tuubitellu ;)

        Kah, kaksonen :)


      • Lusiina 5
        lusiina 5 kirjoitti:

        Minä en oo ikinä tuubitellu ;)

        Nonii enkä aikonu poistua palstaltakaa eikönii. Kiusaamista emmä tule koksaan hyväksymään emmäkä sille anna periksi ;).

        Joten mittepä teille tai lähheisellenne kuuluu, miten mäni Joulun Pyhät? Meil joulu vasta alako, joten kaik lähheiseni vuottaa jotta menen käymhän :))


      • ellinooraaleksandra1
        2+17 kirjoitti:

        "kenenkään ei tarvitse sietää jatkuvaa itseensä kohdistuvaa kiusaamista ja loukkaamista, perättömiä väitteitä ja syyllistämistä asioista joihin ei ole syyllistynyt". Tässä meillä onkin se ongelma, kun eräät ovat sitä mieltä, että pitää antaa samalla mitalla tai ehkä vielä vähän loukkaavammin takaisin, vaikka olisi itse kirjoituksillaan tahallaan ärsyttänyt. Viisautta ja vahvuuttahan sen sijaan olisi ohittaa asiattomat kirjoitukset olankohautuksella. Sairashan sellainen ihminen on, joka tällaisella palstalla jaksaa päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen räksyttää ja provosoida.

        "irrottautua julmuuksien aiheuttajasta", näinhän meistä syöpäpotilaista monet ovat tehneet, jättävät kirjoittelemasta palstalle välttyäkseen mielipahalta. Mutta mitä silloin voi tehdä, kun itse "julmuuksien aiheuttaja" kokee olevansa se väärin kohdeltu?

        nnälasku jos ees voisit esittäää todisteita näistä "julmuuksista" ni oisin ylen tyytyväinen mutta kusessa olet kun NIITÄ EI OLE! Jos on niin osoitas kaikille lukijoille ja muille palstalaisille!


      • Nyt se alkaa
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Nonii enkä aikonu poistua palstaltakaa eikönii. Kiusaamista emmä tule koksaan hyväksymään emmäkä sille anna periksi ;).

        Joten mittepä teille tai lähheisellenne kuuluu, miten mäni Joulun Pyhät? Meil joulu vasta alako, joten kaik lähheiseni vuottaa jotta menen käymhän :))

        ;) heh heh.Miks muuten aina kirjotat murteella,kun kolahtaa? Te syöpä sairaat menkää jonnekin toiselle palstalle kirjotteleen,teillä on näitä valinnan varoja,vaikka kuin paljon.Lusiinalla vain tämä 1.On bannattu muilta palstoilta.


      • Lusiinansisko
        Nyt se alkaa kirjoitti:

        ;) heh heh.Miks muuten aina kirjotat murteella,kun kolahtaa? Te syöpä sairaat menkää jonnekin toiselle palstalle kirjotteleen,teillä on näitä valinnan varoja,vaikka kuin paljon.Lusiinalla vain tämä 1.On bannattu muilta palstoilta.

        Wrong wrong, kyllä tänne muuthi soppii ku Lusiina ja sen siskot :O. Tulukee vuan kaikki mukkaan ni voijaan ouhua ihan asiaaki?

        Mitä tarkoittaa kolahtaa?


      • Mäni jo mutta mänköö
        Lusiinansisko kirjoitti:

        Wrong wrong, kyllä tänne muuthi soppii ku Lusiina ja sen siskot :O. Tulukee vuan kaikki mukkaan ni voijaan ouhua ihan asiaaki?

        Mitä tarkoittaa kolahtaa?

        Murre on osa meitiä ja lähelää syväntä, niinku keuhkotki ;)


      • murre on osa persoonaa
        Mäni jo mutta mänköö kirjoitti:

        Murre on osa meitiä ja lähelää syväntä, niinku keuhkotki ;)

        Miksi ihmeessä ei saisi murteella kirjoittaa? Tärkeämpi on viestien asiasisältö.


      • nnälasku
        ellinooraaleksandra1 kirjoitti:

        nnälasku jos ees voisit esittäää todisteita näistä "julmuuksista" ni oisin ylen tyytyväinen mutta kusessa olet kun NIITÄ EI OLE! Jos on niin osoitas kaikille lukijoille ja muille palstalaisille!

        Katsopa claudia-ketjusta nimim. "Kukin tavallaan" vastaus. Siinä sinulle yksi todistus. Lisää löytyy arkistosta mm. nimim. "Kiusaaminen on rumaa", "IkiMuori" ym. ym.


      • Elämä on
        nnälasku kirjoitti:

        Katsopa claudia-ketjusta nimim. "Kukin tavallaan" vastaus. Siinä sinulle yksi todistus. Lisää löytyy arkistosta mm. nimim. "Kiusaaminen on rumaa", "IkiMuori" ym. ym.

        What? Mainitsemassasi vastauksessa (kuka sitten lie kirjoittanutkaan) en näe mitään "julmuutta" vaan juuri sitä mitä mitä olen aina sanonut. kukin syöpäpotilas kokee tavallaan, elää tavallaan, käyttäytyy tavallaan tässä vaikeassa elämäntilanteessa. Toki olen yllättynyt jotta juuri Claudia mutta tarkemmin ajateltuna ymmärrän sittenkin. itse asiassa soisi hänen persoonaansa herkkänä ihmisenä vallan hyvin.

        Sinä voisit kiinnnittää huomion nimimerkin Elämä on viestiin, eikös se ollut ihan ok k,irjoitettu ;).


      • nnälasku
        Elämä on kirjoitti:

        What? Mainitsemassasi vastauksessa (kuka sitten lie kirjoittanutkaan) en näe mitään "julmuutta" vaan juuri sitä mitä mitä olen aina sanonut. kukin syöpäpotilas kokee tavallaan, elää tavallaan, käyttäytyy tavallaan tässä vaikeassa elämäntilanteessa. Toki olen yllättynyt jotta juuri Claudia mutta tarkemmin ajateltuna ymmärrän sittenkin. itse asiassa soisi hänen persoonaansa herkkänä ihmisenä vallan hyvin.

        Sinä voisit kiinnnittää huomion nimimerkin Elämä on viestiin, eikös se ollut ihan ok k,irjoitettu ;).

        Narsistin empaattisuuteenhan on tutkitusti turha vedota, mutta kysyn silti: Kun joskus kerrot jollekin läheisesi kuolemasta, mitä sanot, jos hän vastaa: "Wau..... "?


      • Elämä on
        nnälasku kirjoitti:

        Narsistin empaattisuuteenhan on tutkitusti turha vedota, mutta kysyn silti: Kun joskus kerrot jollekin läheisesi kuolemasta, mitä sanot, jos hän vastaa: "Wau..... "?

        En ole wau-viestin kirjoittaja mutta ymmärrän sen näin: kirjoittajalla on värikäs tyyli ilmaista asioita. Hän on uskonut Claudian tarinaa sairaudestaan ja elämästään ja sitten miehensä kertomus onkin ihan jotain muuta ja yllättävää, siitä WAU, jos ymmärrät? Siis se Wau tarkoittanee kirjoittajan hämmästystä lukemastaan. Siis tätä valoa vasten. ihan voisin ymmärtää sanan Wau tässä yhteydessä. Ehkä tämä ymmärrys liittyy tähän mainitsemaasi narsismiin :).


      • nnälasku
        Elämä on kirjoitti:

        En ole wau-viestin kirjoittaja mutta ymmärrän sen näin: kirjoittajalla on värikäs tyyli ilmaista asioita. Hän on uskonut Claudian tarinaa sairaudestaan ja elämästään ja sitten miehensä kertomus onkin ihan jotain muuta ja yllättävää, siitä WAU, jos ymmärrät? Siis se Wau tarkoittanee kirjoittajan hämmästystä lukemastaan. Siis tätä valoa vasten. ihan voisin ymmärtää sanan Wau tässä yhteydessä. Ehkä tämä ymmärrys liittyy tähän mainitsemaasi narsismiin :).

        No vaikka kuinka yrität asiaa muuksi muuttaa, niin se on julma vastaus kuolleen läheiselle. Ehkä sitä ei ymmärrä sellainen, joka pitää muutenkin tätä palstaa leikkikenttänään ja kuvittelee, että täällä vain kaikki satuilevat ja leikittelevät niinkin vakavalla sairaudella kuin syöpä.


      • Huolestun susta
        nnälasku kirjoitti:

        No vaikka kuinka yrität asiaa muuksi muuttaa, niin se on julma vastaus kuolleen läheiselle. Ehkä sitä ei ymmärrä sellainen, joka pitää muutenkin tätä palstaa leikkikenttänään ja kuvittelee, että täällä vain kaikki satuilevat ja leikittelevät niinkin vakavalla sairaudella kuin syöpä.

        Tiestikö että jatkuva agressiivisuus ja pahantuulisuus on usein masennuksen merkki.


      • nnälasku
        Huolestun susta kirjoitti:

        Tiestikö että jatkuva agressiivisuus ja pahantuulisuus on usein masennuksen merkki.

        Elähä sie huolehi Lussiina. Mulla ei oo masennuksesta tietookaan. En oo myöskään agressiivinen enkä pahantuulinen. Kunhan vain kerron täällä silloin tällöin oman mielipiteeni. Mutta ethän sinä siedä omasta näkemyksestäsi poikkeavia mielipiteitä, heti sulla alkaa senat meneen sekasin, kun kiihdyt ;)

        Tämän asian käsittely jääköön puolestani tähän, minulla ei ole mitään tarvetta väitellä kanssasi, sillä siihenhän ei loppua tule, se on nähty.


      • syöppis .
        nnälasku kirjoitti:

        No vaikka kuinka yrität asiaa muuksi muuttaa, niin se on julma vastaus kuolleen läheiselle. Ehkä sitä ei ymmärrä sellainen, joka pitää muutenkin tätä palstaa leikkikenttänään ja kuvittelee, että täällä vain kaikki satuilevat ja leikittelevät niinkin vakavalla sairaudella kuin syöpä.

        Palstan ilmapiirikö niin järkky, ettei syöpäpotilaat kerro tilastaan?????


      • Huolestunu susta
        nnälasku kirjoitti:

        Elähä sie huolehi Lussiina. Mulla ei oo masennuksesta tietookaan. En oo myöskään agressiivinen enkä pahantuulinen. Kunhan vain kerron täällä silloin tällöin oman mielipiteeni. Mutta ethän sinä siedä omasta näkemyksestäsi poikkeavia mielipiteitä, heti sulla alkaa senat meneen sekasin, kun kiihdyt ;)

        Tämän asian käsittely jääköön puolestani tähän, minulla ei ole mitään tarvetta väitellä kanssasi, sillä siihenhän ei loppua tule, se on nähty.

        Kirjoitukses kyllä kielii ihan muuta. Tasapainoinrn ihjminen ei jatkuvasto ole toisten kimpussa, siihen ei ole tarvetta kuin sellaisella jolla itsellään on syystä tyai toisesta paha olla.


      • Huolestunu susta
        Huolestunu susta kirjoitti:

        Kirjoitukses kyllä kielii ihan muuta. Tasapainoinrn ihjminen ei jatkuvasto ole toisten kimpussa, siihen ei ole tarvetta kuin sellaisella jolla itsellään on syystä tyai toisesta paha olla.

        Ai niin ja sie se aina tiiäty toisten kiihtymykset täällä palstalla vaikkei näy kuin teksti :))

        "Mutta ethän sinä siedä omasta näkemyksestäsi poikkeavia mielipiteitä,"
        Ja tuossahan kuvaat ainoastaan ja itseäs. Mutta sehän on tyypillistä masennuksessa et näkee omat vikansa muissa.

        Valoisampaa kesättä, kyllä se siitä :)


      • -ra
        syöppis . kirjoitti:

        Palstan ilmapiirikö niin järkky, ettei syöpäpotilaat kerro tilastaan?????

        Ei tee mieli kirjoittaa jos ilkeyksiä saa vastaansa vaan


      • -ra
        nnälasku kirjoitti:

        Elähä sie huolehi Lussiina. Mulla ei oo masennuksesta tietookaan. En oo myöskään agressiivinen enkä pahantuulinen. Kunhan vain kerron täällä silloin tällöin oman mielipiteeni. Mutta ethän sinä siedä omasta näkemyksestäsi poikkeavia mielipiteitä, heti sulla alkaa senat meneen sekasin, kun kiihdyt ;)

        Tämän asian käsittely jääköön puolestani tähän, minulla ei ole mitään tarvetta väitellä kanssasi, sillä siihenhän ei loppua tule, se on nähty.

        Oikeassa olet


      • Huolestunu sdusta
        -ra kirjoitti:

        Ei tee mieli kirjoittaa jos ilkeyksiä saa vastaansa vaan

        Niin tai toisia ilkydet vaan haastaa vatsaamaan samalla mitalla. Tymää siinä mielessä jotta unohtuu millä palstalla ollaan. :(


      • Lusiina
        nnälasku kirjoitti:

        Elähä sie huolehi Lussiina. Mulla ei oo masennuksesta tietookaan. En oo myöskään agressiivinen enkä pahantuulinen. Kunhan vain kerron täällä silloin tällöin oman mielipiteeni. Mutta ethän sinä siedä omasta näkemyksestäsi poikkeavia mielipiteitä, heti sulla alkaa senat meneen sekasin, kun kiihdyt ;)

        Tämän asian käsittely jääköön puolestani tähän, minulla ei ole mitään tarvetta väitellä kanssasi, sillä siihenhän ei loppua tule, se on nähty.

        Kyllä se että kirjoitat ilkeästi toiselle kirjoittajalle ja asetat hänelle jopa diagnooseja kertoo sinusta ihan jotain muuta. Fiksu ihminen kykenee kirjoittamaan asioista asioina eikä mene henkilökohtaisuuksiin. Kyllä vaan olet kirjoitustesi kautta itsesi mannekiini :)


      • Lusiina
        Huolestunu sdusta kirjoitti:

        Niin tai toisia ilkydet vaan haastaa vatsaamaan samalla mitalla. Tymää siinä mielessä jotta unohtuu millä palstalla ollaan. :(

        ja toiset eivät tarkista tekstejään ennen lähettämistä ;(


      • Huolestunu susta
        Elämä on kirjoitti:

        En ole wau-viestin kirjoittaja mutta ymmärrän sen näin: kirjoittajalla on värikäs tyyli ilmaista asioita. Hän on uskonut Claudian tarinaa sairaudestaan ja elämästään ja sitten miehensä kertomus onkin ihan jotain muuta ja yllättävää, siitä WAU, jos ymmärrät? Siis se Wau tarkoittanee kirjoittajan hämmästystä lukemastaan. Siis tätä valoa vasten. ihan voisin ymmärtää sanan Wau tässä yhteydessä. Ehkä tämä ymmärrys liittyy tähän mainitsemaasi narsismiin :).

        "En ole wau-viestin kirjoittaja" - Etkö enää muista edes mitä olet kirjoittanut :(((


      • Kiusaaminen on rumaa
        Lusiina kirjoitti:

        ja toiset eivät tarkista tekstejään ennen lähettämistä ;(

        Ei pysty ko nii kiukuttaa ;)))))


      • Lusiina
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Ei pysty ko nii kiukuttaa ;)))))

        Niin tai meneillään on jollain toisella palstalla kivempaa ja tänne pitää kurkkia pikapikaa vastailemaan ;)))). Ei ehdi tarkastelemaan :)


      • Ellinooraaleksandra1
        Huolestunu susta kirjoitti:

        "En ole wau-viestin kirjoittaja" - Etkö enää muista edes mitä olet kirjoittanut :(((

        Hah, nyt täällä taitaa mennä herttasesti nikit sikin sokin ja vinksin vonksin :). Kuka enää tietää kuka on mikä ja miksi ja mitä kirjoitti.


      • Hännätön Heikki
        Ellinooraaleksandra1 kirjoitti:

        Hah, nyt täällä taitaa mennä herttasesti nikit sikin sokin ja vinksin vonksin :). Kuka enää tietää kuka on mikä ja miksi ja mitä kirjoitti.

        Onko sillä niin väliäkään tällasessa paksanjauhannassa...


      • Kiusa pois palstasta
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        Onko sillä niin väliäkään tällasessa paksanjauhannassa...

        Miksi te jatkatte kiusantekoa tässä palstassa?

        Miksi syöpäpotilaat-palsta on luotu?

        Kuulumisia, iloja ja suruja JAKAMAAN!


    • -ra

      Minä olen 2.2.07 syöpäpotilas.Nyt terve.Työ vie paljon aikaa samoin jouluvalmistelut.Lapseni kaikki olivat luonani syömässä.Minulla oli 2 kuukautta koira hoidossa,nyt on kissa 5,1 asti hoidossa.Ei paljoa koneelle kerkiä.Kiitokset kaikille kanssakulkijoille,silloin ei soitettu suuta niin kuin tänään.Ei tee mieli kirjoittaa mitään kun ei saa kun pahan mielen.parempaa uutta vuotta kaikille.

      • syöpäpot.nyt

        Niin metsä vastaa kun sinne huutaa,ihan itsestä kiinni mitä kirjoittaa. Häiriköintiä täällä on kovasti ollut melkein heti alusta asti,jos lukaisee vähän arkistoa,niin sieltä löytyy ihan kamalia juttuja.

        Hienoa -ra että olet palanut työelämään ja olet terveeksi tullut.Hyvää uutta vuotta.


      • -ra
        syöpäpot.nyt kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kun sinne huutaa,ihan itsestä kiinni mitä kirjoittaa. Häiriköintiä täällä on kovasti ollut melkein heti alusta asti,jos lukaisee vähän arkistoa,niin sieltä löytyy ihan kamalia juttuja.

        Hienoa -ra että olet palanut työelämään ja olet terveeksi tullut.Hyvää uutta vuotta.

        Kiitos


    • Ei näin haluta!

      Ihmeelliseksi tämä syöpäpotilaat-palsta on mennyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe