Varmaan poikkeuksellisen kova seksuaalivietti sillä, kun todella häiritsevän paljon tuota tapahtuu. Sillä oma "seksityyny" mihin sitä harrastaa, mutta silti aika häiritsevää seurata. En toisaalta haluaisi ihan eunukkiakaan lemmikseni kastroimalla kivekset. Olisiko jotain lääkehoitoa millä saisi kohtuullistetua noita sen haluja? Tai jotain muuta mikä ässä tilanteessa auttaisi. Mieheni vaan naureskelee "pojan" käytöstä, mutta itseäni ei enää naurata. Eikö koira kärsi itsekin tuollaisesta?
Koirani nylkyttää :/
9
210
Vastaukset
- sfdsdfd
Se vain pitää omistajastaan:) Toiset sanoo, että tuolla ei olisi mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa vaan tavoitteena vain dominointi. Otat vain seksityynyn pois ja jos tulee nylkyttämään omistajaa niin oikein kovasti kiellät. Etkä livertele koiran korvaan kokoajan niin ei halut herää. Omakin koirani heti menee makuuhuoneeseen tyynyjä nylkyttämään jos leikin sen kanssa ja sitten oiken paljon alan sille puhelemaan:)
Ei kannata kastroida koiraa. Menee vain koiran luonne siinä ja voi jopa alkaa lihomaan. - Aika vie
kyllä liiat halut. Oletan että koirasi on nuori yksilö? 1-3vuotta? Mun 6-vee ei ainakaan enää harrastele sopimattomia kovinkaan usein. Jos ennakointini meni nappiin, niin odota rauhassa äläkä huomioi, äläkä innosta sitä. Ja samaa mieltä edellisen kanssa että turha kastoroida hyvää koiraa ja pilaa hauskan luonteen.
- kikkelktottu
Ei ole neuvoa!
- Laumakoiria
Koiralaumassa johtajakoiralla on oikeus astua - alemmat urokset eivät sitä tee. Tee sille koirallesi selväksi, että te olette johtajia tässä talossa ja se on alempi uros eli kiellä heti ja napakasti.
Jos nyt sitten haluat, että pääsee purkamaan paineitaan, jätä se seksityyny sille, kun se jää yksin. Kyllä ne alemmat urokset laumassakin pärjäävät vaikka eivät astumaan pääsekään - kärsimyksen määrästä en osaa sanoa, kun eivät ole kertoneet. - uroksen omistaja
Enpä ole koskaan kuullut,et uroksen kastraatio olisi pilannu luonteen. Itselläni kohta 7v uros,joka kastroitiin sen ollessa alle 2v. Eipä ole kastraatio pilannu luonnetta.
- P***it pois
"En toisaalta haluaisi ihan eunukkiakaan lemmikseni" Pakko nyt tarttua tähän: siis haluatko sen joskus, sillointällöin kuitenkin nylkyttävän tyynyänsä tai jalkaasi :))) ? Ei tarvitse vastata, ymmärrän kyllä yskän (en vaan voinut vastustaa kiusausta :)).
Ja sitten asiaan: kuten tuossa edelläkin on todettu, syynä voi olla "yliseksuaalisuus" tai dominointihalu. Mulla on ollut narttuja, jotka on nylkyttäneet toisia narttuja, enkä ole tätä nähnyt homoseksuaalisena piirteenä, vaan nimenomaa tuona dominointihaluna. Tällä hetkellä on uroskoira, joka "tiukan treenin" jälkeen saattaa yrittää nylkyttää, tämän miellän myöskin koiran tarpeeksi näyttää minulle, kuka ihan oikeasti on pomo meidän talossa.... no ne yritykset vain yksinkertaisesti lopetetaan samoin tein....
Jos tuo nylkytys todella johtuu "yliseksuaalisuudesta", niin suosittelen lämpimästi kastrointia (ellei koiraa ole tarkoitus käyttää jalostukseen). Minä oon yhden uroksen kastroinut juuri tästä syystä. Koirasta ei tullut lihavaa, laiskaa lässykkää. Päinvastoin sen upea luonne puhkesi kukkaan leikkauksen jälkeen, kun himot ei enää vienyt sitä mihinkään suuntaan. Koira eli liki 15-vuotiaaksi terveenä, iloisena, aktiivisena ja hyväkuntoisena. Jos et kuitenkaan leikkaa koiraa, niin nollatoleranssi nylkytyksen suhteen eli tyynyt pois ja välittömästi kielto, jos koira jotain sellaista edes ajattelee. Paljon muita aktiviteettejä, tottelevaisuuskoulutusta jne...., jotka eivät kuitenkaan ehkä auta silloin, kun naapurustossa on juoksunarttuja :( - koirakoirakoira
Minusta oli söpöä kun viisas kiltti koira nousi lihavan nuoren sukulaispojan selkään nylkyttämään ja perheen "aikuiset" huomasivat mutta jatkoivat juttuaan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Siinä on valistusta nuorelle miehellekin !
- Kipakka Kirsti
Meillä nylkyttää isäntä. Inhottaa , voiko tavan karsia pois ystävällisesti?
- koirakoirakoira
Tuo on aika tavallinen tilanne yksinäisillä naisilla että koira ottaa isännän paikan. Toivotan onnea parisuhdemarkkinoilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244