eli olen harkkinut beaglen ottamista ja nyt olen tutkiskellut rotua ja päätynyt siihen tulokseen että se olisi mitä mainion rotu meidän perheeseen kun ennen ollut suomen ajokoiria ja metsästyksestä kiinnostuneita...olen myös miettinyt että paljonko ne siten maksaa??olen ilmoituksia seurannut mutta harvoin nissä hintaa on esillä :( voisitteko nyt valistaa minua kertoa?
paljon beaglet maksaa??
10
5371
Vastaukset
- elmi
www.beaglejärjestö.fi tai sitten www.kennelliitto.fi meillä on kyllä beagle, mutta hintaa ei muista..varmaan jossain parissa sadassa-sadassa eurossa pyörii.
- Namsu
kiitus tiedosta täytyy käyä kattoos :)
- Beagle-fani
Namsu kirjoitti:
kiitus tiedosta täytyy käyä kattoos :)
Kyllä beaglen pentu noin 500 euroa maksaa. Muistakaa, että pennun ostohinta on vielä pieni. Aina voi tulla esim. suuria eläinlääkärikuluja, joista jokaisen vastuuntuntoisen koiranomistajan on selviydyttävä. Beagle on mitä mainioin rotu. Saat varmasti hyvän ystävän tulevasta beaglestasi.
- Namsu
Beagle-fani kirjoitti:
Kyllä beaglen pentu noin 500 euroa maksaa. Muistakaa, että pennun ostohinta on vielä pieni. Aina voi tulla esim. suuria eläinlääkärikuluja, joista jokaisen vastuuntuntoisen koiranomistajan on selviydyttävä. Beagle on mitä mainioin rotu. Saat varmasti hyvän ystävän tulevasta beaglestasi.
olen kyllä tietoinen tuosta että hankinta hinta on vain pieni osa kuluja.tai ainakin hevosen omistajan luulisin tietäväni....
- mie
Kyllä hyvä metsästyssukuinen beagle voi maksaa hyvinkin jopa 700 euroa. Parilla sadalla eurolla saa korkeintaan sekarotuisen tai viallisen koiran.
- Pia
on ollut hinnat tänä vuonna.
- Sanna
Tämmöisiä löysin, olikos se kennelliiton sivuilta..
BEAGLEIN PENTUJEN HINTASUOSITUKSIA (17.3.2001)
Pentujen hinnat:
Pentu, kumpikaan vanhemmista ei erikoiskantakirjassa, 160-250 €
Toinen vanhemmista erikoiskantakirjassa, 330-350 €
Molemmat vanhemmat Erikoiskantakirjassa tai toinen on valio 400-420 €
Molemmat vanhemmat käyttö- tai kaksoisvalioita, 500 €.
Alkukevään pennut ovat yleensä kalliimpia, loppukevään pennut halvempia. - Anonyymi
beaglen pentu on noin 400-600 euroa
- Anonyymi
hinta kennelistä 1000 -1500 egee
- Anonyymi
Ko rodulla tuplamarkkinat. Metsästysversiot ja kehää kiertävät. Pennut hintavia jos kovat koetuloslukemat ja kehätulokset sukutaulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1423914Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso93322Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai452921Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122822Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1422503- 502134
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For961312Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161298Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631284Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361149