eli olen harkkinut beaglen ottamista ja nyt olen tutkiskellut rotua ja päätynyt siihen tulokseen että se olisi mitä mainion rotu meidän perheeseen kun ennen ollut suomen ajokoiria ja metsästyksestä kiinnostuneita...olen myös miettinyt että paljonko ne siten maksaa??olen ilmoituksia seurannut mutta harvoin nissä hintaa on esillä :( voisitteko nyt valistaa minua kertoa?
paljon beaglet maksaa??
10
5461
Vastaukset
- elmi
www.beaglejärjestö.fi tai sitten www.kennelliitto.fi meillä on kyllä beagle, mutta hintaa ei muista..varmaan jossain parissa sadassa-sadassa eurossa pyörii.
- Namsu
kiitus tiedosta täytyy käyä kattoos :)
- Beagle-fani
Namsu kirjoitti:
kiitus tiedosta täytyy käyä kattoos :)
Kyllä beaglen pentu noin 500 euroa maksaa. Muistakaa, että pennun ostohinta on vielä pieni. Aina voi tulla esim. suuria eläinlääkärikuluja, joista jokaisen vastuuntuntoisen koiranomistajan on selviydyttävä. Beagle on mitä mainioin rotu. Saat varmasti hyvän ystävän tulevasta beaglestasi.
- Namsu
Beagle-fani kirjoitti:
Kyllä beaglen pentu noin 500 euroa maksaa. Muistakaa, että pennun ostohinta on vielä pieni. Aina voi tulla esim. suuria eläinlääkärikuluja, joista jokaisen vastuuntuntoisen koiranomistajan on selviydyttävä. Beagle on mitä mainioin rotu. Saat varmasti hyvän ystävän tulevasta beaglestasi.
olen kyllä tietoinen tuosta että hankinta hinta on vain pieni osa kuluja.tai ainakin hevosen omistajan luulisin tietäväni....
- mie
Kyllä hyvä metsästyssukuinen beagle voi maksaa hyvinkin jopa 700 euroa. Parilla sadalla eurolla saa korkeintaan sekarotuisen tai viallisen koiran.
- Pia
on ollut hinnat tänä vuonna.
- Sanna
Tämmöisiä löysin, olikos se kennelliiton sivuilta..
BEAGLEIN PENTUJEN HINTASUOSITUKSIA (17.3.2001)
Pentujen hinnat:
Pentu, kumpikaan vanhemmista ei erikoiskantakirjassa, 160-250 €
Toinen vanhemmista erikoiskantakirjassa, 330-350 €
Molemmat vanhemmat Erikoiskantakirjassa tai toinen on valio 400-420 €
Molemmat vanhemmat käyttö- tai kaksoisvalioita, 500 €.
Alkukevään pennut ovat yleensä kalliimpia, loppukevään pennut halvempia. - Anonyymi
beaglen pentu on noin 400-600 euroa
- Anonyymi
hinta kennelistä 1000 -1500 egee
- Anonyymi
Ko rodulla tuplamarkkinat. Metsästysversiot ja kehää kiertävät. Pennut hintavia jos kovat koetuloslukemat ja kehätulokset sukutaulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648