eli olen harkkinut beaglen ottamista ja nyt olen tutkiskellut rotua ja päätynyt siihen tulokseen että se olisi mitä mainion rotu meidän perheeseen kun ennen ollut suomen ajokoiria ja metsästyksestä kiinnostuneita...olen myös miettinyt että paljonko ne siten maksaa??olen ilmoituksia seurannut mutta harvoin nissä hintaa on esillä :( voisitteko nyt valistaa minua kertoa?
paljon beaglet maksaa??
10
5223
Vastaukset
- elmi
www.beaglejärjestö.fi tai sitten www.kennelliitto.fi meillä on kyllä beagle, mutta hintaa ei muista..varmaan jossain parissa sadassa-sadassa eurossa pyörii.
- Namsu
kiitus tiedosta täytyy käyä kattoos :)
- Beagle-fani
Namsu kirjoitti:
kiitus tiedosta täytyy käyä kattoos :)
Kyllä beaglen pentu noin 500 euroa maksaa. Muistakaa, että pennun ostohinta on vielä pieni. Aina voi tulla esim. suuria eläinlääkärikuluja, joista jokaisen vastuuntuntoisen koiranomistajan on selviydyttävä. Beagle on mitä mainioin rotu. Saat varmasti hyvän ystävän tulevasta beaglestasi.
- Namsu
Beagle-fani kirjoitti:
Kyllä beaglen pentu noin 500 euroa maksaa. Muistakaa, että pennun ostohinta on vielä pieni. Aina voi tulla esim. suuria eläinlääkärikuluja, joista jokaisen vastuuntuntoisen koiranomistajan on selviydyttävä. Beagle on mitä mainioin rotu. Saat varmasti hyvän ystävän tulevasta beaglestasi.
olen kyllä tietoinen tuosta että hankinta hinta on vain pieni osa kuluja.tai ainakin hevosen omistajan luulisin tietäväni....
- mie
Kyllä hyvä metsästyssukuinen beagle voi maksaa hyvinkin jopa 700 euroa. Parilla sadalla eurolla saa korkeintaan sekarotuisen tai viallisen koiran.
- Pia
on ollut hinnat tänä vuonna.
- Sanna
Tämmöisiä löysin, olikos se kennelliiton sivuilta..
BEAGLEIN PENTUJEN HINTASUOSITUKSIA (17.3.2001)
Pentujen hinnat:
Pentu, kumpikaan vanhemmista ei erikoiskantakirjassa, 160-250 €
Toinen vanhemmista erikoiskantakirjassa, 330-350 €
Molemmat vanhemmat Erikoiskantakirjassa tai toinen on valio 400-420 €
Molemmat vanhemmat käyttö- tai kaksoisvalioita, 500 €.
Alkukevään pennut ovat yleensä kalliimpia, loppukevään pennut halvempia. - Anonyymi
beaglen pentu on noin 400-600 euroa
- Anonyymi
hinta kennelistä 1000 -1500 egee
- Anonyymi
Ko rodulla tuplamarkkinat. Metsästysversiot ja kehää kiertävät. Pennut hintavia jos kovat koetuloslukemat ja kehätulokset sukutaulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748