Ole hyvä ja palauta minulta 25 vuotta sitten ryöstämäsi venäläinen täysikokoinen astiasto. Olen kaivannut sitä ja yrittänyt vaikka mitä kautta saada sitä takaisin. Astiasto on täysin minun ja annan sen lapsilleni lahjaksi. Ole siis ystävällinen ja palauta se pikaisesti. Onhan tässä jo neljännesvuosisata sitä odotettu.
Lääkäri J.R:lle
venäläinen astiasto
2
160
Vastaukset
- venäläinen astiasto
Veljesi Juha R. ei ole kyennyt auttamaan asiassa, ei myöskään siskosi Riitta.
Ole hyvä ja palauta astastoni.- miten olisi
Miten olisi, jos ottaisit yhteyden astiastosi vieneeseen henkilöön ihan suoraan, etkä tämän suomi24 -ryöstöpalstan kautta? Olettaisin, ettei asianomainen vaatimustasi juuri täältä ihan helposti huomaa. Ja jos suora yhteydenotto ei tuota tulosta, poliisikin on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175