Ole hyvä ja palauta minulta 25 vuotta sitten ryöstämäsi venäläinen täysikokoinen astiasto. Olen kaivannut sitä ja yrittänyt vaikka mitä kautta saada sitä takaisin. Astiasto on täysin minun ja annan sen lapsilleni lahjaksi. Ole siis ystävällinen ja palauta se pikaisesti. Onhan tässä jo neljännesvuosisata sitä odotettu.
Lääkäri J.R:lle
venäläinen astiasto
2
121
Vastaukset
- venäläinen astiasto
Veljesi Juha R. ei ole kyennyt auttamaan asiassa, ei myöskään siskosi Riitta.
Ole hyvä ja palauta astastoni.- miten olisi
Miten olisi, jos ottaisit yhteyden astiastosi vieneeseen henkilöön ihan suoraan, etkä tämän suomi24 -ryöstöpalstan kautta? Olettaisin, ettei asianomainen vaatimustasi juuri täältä ihan helposti huomaa. Ja jos suora yhteydenotto ei tuota tulosta, poliisikin on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904