Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

peltoauto mikkelin seudulta ?

luisupulkkanro2242

joo elikkäs olisko kellään pihan nurkalla tai mökin vieressä riesana vanha auto josta pitäisi päästä eroon? mutta joka lähtee käyntiin ja toimii? jos tunsit itsesi tästä niin tässä sinulle vastaus ! etsin halpaa (jtn alle 100e) pelto-,rässimispeliä talveksi . jos sinulta löytyy sellainen ja asut mikkeli-otava välissä tai jossain lähellä niin laitappa mitä löytyy mihin hintaan ja yms tietoa ! kiitos jo etukäteen .

20

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6/l 100 km.

      Terve !

      Mulla olisi katsastamaton Ford Sierra -93 takavetoinen 1.8 TD. Saat hakea ilmatteeks jos lupaat , ettet mysö sitä heti. Ainoa oikea auto muuten on takavetoinen.

      • luisupulkka2242

        ja lupaan että se kestää ainaki 2vuotta jonka jälkeen laittasin kuntoo ja tielle :) laitappa missä asut ja näin ni tuun hakee pois sen :p


      • luisupulkka2242

        mun pitäis saaha nyt nopeesti auto jäälle ku kaverilla jo rata valmis ni tarttis saaha sen sun sierran alle :) jos laitat tietoo mist saa tulla hakee ni voin mä siitä pari kymppiä maksaa :)!


    • luisupulkka2242

      nonni kerros missä asustat ni tuun hakemaa vaikka huomenna pois ? laitaha tietoo tänne missä asut ja näin!

    • luisupulkka2242

      tai hei soita mulle ku näät tän viestin ni jutellaan sitten kaikki selväks? :) tuun hakee pois aivan varmasti mut pitäähä tietää mistä hakkee ja näin :) mun nro on : 0409639334.

      • Ddadad

        Joku soittaa sinulle.


      • Luisupulkka2242
        Ddadad kirjoitti:

        Joku soittaa sinulle.

        Ai ton sierran omistaja vai mitä nyt haet tolla kommentillasi?


      • Trolldetecter
        Luisupulkka2242 kirjoitti:

        Ai ton sierran omistaja vai mitä nyt haet tolla kommentillasi?

        Sinua on trollattu


    • luisupulkka2242

      joopajoo no jos ei niin sitten ei. kyselen vain jos jollain olisi autoa niin miksi pitää alkaa trollaamaan? ei vittu onpas kivaa kun lapsettaa noin perkeleesti...

    • Neeeeetttiiiaaaa

      Nettiauto. Siellä ne peltoautot on.

      • Luisupulkka2242

        Joo en tiennytkään:o kiitti vitusti infosta


      • Tieto tuo suur
        Luisupulkka2242 kirjoitti:

        Joo en tiennytkään:o kiitti vitusti infosta

        No miksi täältä sitten kyselet? Myöskin maakuntalehtien palstoilla myydään autoja!
        Milläs muuten meinasit hakea tuon kulkuneuvon?


      • Luisupulkka2242
        Tieto tuo suur kirjoitti:

        No miksi täältä sitten kyselet? Myöskin maakuntalehtien palstoilla myydään autoja!
        Milläs muuten meinasit hakea tuon kulkuneuvon?

        Ootko kuullu trailerista mahollisesti?


      • mb 300d mätäkori
        Luisupulkka2242 kirjoitti:

        Ootko kuullu trailerista mahollisesti?

        Ai railerilla!? Onhan sulla riittävän jämerä auto tuon railerin etteen. Pittää olla ainaki 1500kg jarrullisen kärrin vetoon lupaa. Ei millään tatsunilla semmosia kärrejä vedellä.


      • Eivittutaas
        mb 300d mätäkori kirjoitti:

        Ai railerilla!? Onhan sulla riittävän jämerä auto tuon railerin etteen. Pittää olla ainaki 1500kg jarrullisen kärrin vetoon lupaa. Ei millään tatsunilla semmosia kärrejä vedellä.

        On tarpeeks järee peli käytössä:) jaksaa vetää traileria ja vedetty joskus jopa asuntovaunuaki


      • mittäämersuu oo mull
        Eivittutaas kirjoitti:

        On tarpeeks järee peli käytössä:) jaksaa vetää traileria ja vedetty joskus jopa asuntovaunuaki

        Ai hitto. Nyt alko kaduttaan, ku hämäsin. Ei mulla mitään mersua ole. Mutta lukijat. Auttakaa ny miestä mäessä. Pääsettä siitä rämästä pihan perällä eroon ja mies saa räppäilyvehkeen allensa!! Pelkkiä voittajia siis.

        Soittoa vaan annettuun numeroon ny!


      • Samaamieltä
        mittäämersuu oo mull kirjoitti:

        Ai hitto. Nyt alko kaduttaan, ku hämäsin. Ei mulla mitään mersua ole. Mutta lukijat. Auttakaa ny miestä mäessä. Pääsettä siitä rämästä pihan perällä eroon ja mies saa räppäilyvehkeen allensa!! Pelkkiä voittajia siis.

        Soittoa vaan annettuun numeroon ny!

        Jees talvilintta kehii vaa:p


      • Doddiihh
        Samaamieltä kirjoitti:

        Jees talvilintta kehii vaa:p

        Saa siis tarjota ihan minkälaista autoa vaan vetotavalla tai moottorin koolla ei ole väliä


      • Nääinsemenee
        Eivittutaas kirjoitti:

        On tarpeeks järee peli käytössä:) jaksaa vetää traileria ja vedetty joskus jopa asuntovaunuaki

        Auton moottorin koolla ja vetotavalla ei ole väliä ! Kunhan saan vain jonkun pelin talveksi alle niin se on jo hyvä:)!


    • jooeisitte

      no koittakaaha nyt laittaa jotai rutkupaskoja tänne ? vai onko noin huono kanta tällä hetkellä? :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe