Haluaisin ostaa digikameran ja mahdollisimman halvan sellaisen kuitenkin laadukkaan.
Vaatimuksia olisi ainakin optinen zoom.
En ole mikään tekniikan ihmelapsi, joten mitkä olisivat hyvät ominaisuudet olla ihan vaan tavalliseen kuvaukseen.
Mikä olisi edullisin?
5
467
Vastaukset
- Mike
159€ NY-Camerassa... http://www.ny-camera.net/language/finnish/index.htm
- kake
Eihän tossa Minoltassa ole edes optista zoomia.
Anttila myy 4. pikselin Samsungia, jossa kaikki herkut hintaan 219.
Helsingin itäkeskuksessa näin kameraliikkeessä Samsungin vanhemman mallin-340 optisella zoomilla hintaan 139, oli isompi kamera kuin uusi malli, mutta perushyvä laite. - mimmi
kake kirjoitti:
Eihän tossa Minoltassa ole edes optista zoomia.
Anttila myy 4. pikselin Samsungia, jossa kaikki herkut hintaan 219.
Helsingin itäkeskuksessa näin kameraliikkeessä Samsungin vanhemman mallin-340 optisella zoomilla hintaan 139, oli isompi kamera kuin uusi malli, mutta perushyvä laite.Kiinostais vielä tietää, että minkälainen laukaisuviive tossa samsungin kamerassa on ja miks ne myy sitä noin halvalla??
- Mike
mimmi kirjoitti:
Kiinostais vielä tietää, että minkälainen laukaisuviive tossa samsungin kamerassa on ja miks ne myy sitä noin halvalla??
niin suosittelen entistä enemmän Minoltaa. Laukaisuviive on Minoltan kameroissa huippuluokkaa.
Samsung tekee ehkä hyviä telkkareita... tai ehkä ei sittenkään, mutta kameroista sillä ei ole hajuakaan... kuten ei Epsonilla eikä HP:llakaan.
Jos kuitenkin päädyt johonkin muuhun kuin tuohon Minoltaan, niin osta jokin KAMERAMERKKI... Canon, Fuji, Nikon, Olympus etc. - Mike
kake kirjoitti:
Eihän tossa Minoltassa ole edes optista zoomia.
Anttila myy 4. pikselin Samsungia, jossa kaikki herkut hintaan 219.
Helsingin itäkeskuksessa näin kameraliikkeessä Samsungin vanhemman mallin-340 optisella zoomilla hintaan 139, oli isompi kamera kuin uusi malli, mutta perushyvä laite.Tuppaa nimittäin olemaan sen verran heikko optiikka noissa halvoissa kameroissa, että unohtaisin optiset zoomit kokonaan (kuten myös digitaaliset).
Isäukolla on 4 megapixelin taskukokoinen digikamera, jolla tulee ihan OK kuvia. Mutta kun erehtyy käyttämään zoomia, niin kuvista tulee heti suttuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483