Veri On Elämä

Ingenjör_81

Haluatko ikuisen elämän hänen veressään ja samalla tuntea todellisen ihmisrakkautta voimakkaamman sekä kestävän rakkauden?

"Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet."

Kun otat pelastuksen ja ikuisen elämän vastaan, niin teistä tulee hänen verensä kautta hänen morsiammensa ja osa hänen maailman laajuista hänen seuraajiensa yhteisöä. Hänet voi ottaa vastaan vain täysin antautumalla hänelle ja kutsumalla häntä, tai muuten hän ei voi tulla elämäänne. Kun hän ottaa verensä kautta sinut uuteen elämään, niin hänen henkensä tulee asumaan sinuun ja sinä et koskaan kuole. Ja vaikka sinun ruumisi kuoleekin, niin hän on herättävä sinut eloon viimeisenä päivänä. Hänen seuraajansa muistelevat hänen uhraustaan yhdessä syömällä leipää - joka on hänen ruumiinsa - ja juomalla viiniä - joka on hänen verensä.

"Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi."

Vaikka jouduttekin vainottavaksi ja elätte erilaista elämää kuin muut, niin hänen kauttansa te saatte myös erityisiä yliluonnollisia hengen lahjoja, jotka vaihtelevat palvelijasta riippuen, mutta joita ainakin ovat...
- Näkyjen näkeminen tulevaisuudesta
- Vierailla kielillä puhuminen
- Vieraiden kielien ymmärtäminen
- Salatun tiedon sanat
- Viisauden sanat
- Henkien tunnistaminen
- Henkien karkottaminen
- Sairaiden parantaminen
- Suurien ihmeiden tekeminen

"Kaikki, mitä pyhät kirjoitukset sisältävät, on kirjoitettu meille opiksi, jotta saisimme siitä kestävyyttä, lohtua ja toivoa."

Kaikki tämä on hänestä kirjoitettu muinaisiin tuhansia vuosia vanhoihin Kirjoituksiin.

Hänellä on monta nimeä ja näistä muutaman mainitakseni niitä ovat mm. Ihmeellinen Neuvontuoja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas, Vapahtaja, Messias, mutta yleisimmin hänet tunnetaan Pelastusta tarkoittavalla nimellä, joka on hepreaksi Yeshua ja suomeksi Jeesus. Hän voitti kuoleman vuodatammalla verensä sinun vuoksesi, että sinä saisit ikuisen elämän. Hän on itse rakkaus ja hän on Jumala.

"Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

1

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      86
      3028
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2752
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2354
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1734
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1581
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1505
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1300
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1266
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe