Elikkäs ilmaista DJ-ohjelmaa etsisin koneelleni.
Tällaista kokeilin http://www.mixxx.org/ , mutta toimi jotenkin... Huonosti. Liekkö koneestani kiinni, mutta näyttösuhteen päin puuta ja muutenkin bugittaa.
Ohjelmassa olisi syytä olla mahdollista korostaa bassoja, mixata kappaleita yhteen ym. Equalisaattoritkaan eivät olisi pahitteeksi, eli aika lailla normi mikserin toimintoja kaipailen.
Kysyisin siis että tietäisikö kukaan mitään hyvää ILMAISTA ohjelmaa?
Ah, ja koneellani on Windows 7, ja kyseessä on acerin miniläppäri. Kysykää toki lisää jos jokin tieto auttaa...
Dj-ohjelma koneelle
Will_Be_A_DJ
3
857
Vastaukset
- MaunoMarkka
Anteeks ny vaa heti alkuunsa mutta tuskin osaat kauheen hyvin neuvoa jos "mutta toimi jotenkin... Huonosti. Liekkö koneestani kiinni, mutta näyttösuhteen päin puuta ja muutenkin bugittaa".virtual dj,traktro ja serato siinä on ny ainaki pari,ilmaseks saa ku lataa netistä jossei halua maksaa montaa sataa moisesta.Ableton,silläkin periaattessa pystyy mixaan? tarviin vaan jonkinmoisen controllerin.
- djdjdj
virtual dj home free on ihan hyvä ja ilmainen ei vaan ole yhteensopiva dj kotrollejen kanssa
- djdjdj
kerroin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876