Juuh elikkäs
Laittakaa tähä xbox Gamertageja niin voin pyytää kamuks :)
ja Kumpi pitäs ostaa Assssins creed Broterhood vai Revelations? kolmosta en osta?
mitä mieltä olette xboxin monista uudistuksista?
Mitä pelejä teillä on? :)
Minkä ikäisiä olette itellä ikää 14 täytän 15
Mitä tykkäätte pelata ?
Musta saatte peliseuraa jos haluutte siis ihan minkä ikäset vaa nii voin tulla pelaa teiän kaa :)
Muutama asia josta vois tulla juttelee
8
97
Vastaukset
- Hoxbox
Forza?
- olenhetero
Mitä tää tarkotti? :D
- Hoxbox
olenhetero kirjoitti:
Mitä tää tarkotti? :D
No et vissiin pelaa forzaa. Turha kai ketään ottaa kaveriksi jos ei pelaa samoja pelejä?
- olenhetero
Siis kyllä pelaan Forzaa en vaa tajunnu heti et sitä tarkotit Horizonii vai nelkkua pelaat?
- :DDDDDDD
et ole
- olenhetero
:DDDDDDD kirjoitti:
et ole
Mitä en ole? :D
Jos tarkotat mun nimmarii niin kyllä olen :D
- xSotaHauKKa
Gamertag: xSotaHauKKa
Osta Broterhood
Hyviä updateja varsinki nettiselain ja smartglass ku itelläki on tuo älypuhelin. :)
Oon 13v :D
Pelaan Forza 4, Codeja ja mitä ny sattuu ja mihin mua pyydetää :P
(en oo sitte mikää ns. jonne)- olenhetero
Tieksää tosta Smart Glass hommasta ku onko se Androidille vai onko vain Windows puhelimille? :D
Ja ostin jo Revelationsi että :D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"428634Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1434903Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset774723Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83782Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m803388Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta463291- 262804
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä322651Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html312517Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882513