Miten saan laitettua kotisivuilleni hakusanoja, jotka hakukoneet osaisivat lukea? Olen ymmärtänyt että niitä voi jotenkin lisätä sivustoilleen
Terveisin "sivustot puskassa"
hakusanojen lisäys kotisivuille
4
850
Vastaukset
- ...
Hakukoneet löytävät sivusi ja osaavat indeksoida sisällön perusteella, jos vaan sattuvat törmäämään linkkiin joka osoittaa sivuillesi *wink wink*
- Seppo
Kirjoita esim. index sivusi html-koodiin haluamasi metasanat vaikka seuraavasti:
Tervetuloa kotisivuilleni: Tietoa minusta ja muuta mukavaa
Huomioi, että esim. googlebot ei käytä metasanoja.
Eli näistä ei ole apua sijoitukseesi Googlessa. - Seppo
Eli unohdin sanoa, kuinka Google etsii sanoja.
Google lukee sivuston teksteistä ja otsikoista ko. hakusanoja.
Eli kirjoita sivun otsikko huolella valituista sanoista ja myös tekstin sisältöön kannattaa kiinnittää huomiota.
Lähinnä sijoittumiseesi haussa vaikuttaa kävijöiden määrä. Suositut sivut ovat ensimmäisinä, sekä tietenkin ne joissa hakusanat täsmäävät.- Töppö
..sijoitukseen googlen haussa vaikuta isosti se miten monella on linkki SINUN sivuillesi.
Parasta tietenkin on että ne linkit sivuillesi ovat mahdollisimman suosituilla sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331