mitä järjestöö suosittelette usa:han vaihtoo menevälle?

vpvo

Oisin lähös vuon 2014 (lukion tokal)usa:han vaiho-oppilaaks nii minkä järjestön kautta suosittelisitte? et onks joitaa omii kokemuksii? sts ei vissii useet suosi ainakaa mitä nyt katoo noit muitten keskusteluitten otsikoit/sisältöö..mut mitä mieltä esim.asse:sta? ku katoin sen sivui nii ainaskii hyvän tuntunen oli mut ainaha ne lupaa liikoi.. ja oon kuullu/luken et ei kannata mennä kaupallisten järjestöjen kautta koska ku on saannu rahat nii ei välitä enää siint vaihto-oppilaast.nii oiskos esimerkkei kaupallisist ja ei kaupallisist yrityksist?

8

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Moi,
      Ite oon parasta aikaa usassa stssän kautta. Lukion ekan jälkeen lähdin ja kaikki mennyt oikein hyvin. Itsellä ei kokemusta ei-kaupallisista järjestöistä, varmaan ihan hyviä nekin. Ei kannata tota sts mustamaalausta ottaa liian tosissaan, itsekään en ottanut ennen järjestön valintaa ja olen siihen nyt tyytyväinen. Toki muutkin kaupalliset järjestöt toimii yhtä hyvin ellei jopa paremmin. Varmaan aika lailla budjetista kiinni minkä valitsee.

      • kymppikerros

        Älä ota liian vakavasti tuota nimimerkitöntä, siis sts:n henkilökunnan mielipidettä. Ei tänne kukaan huvikseen kerro näitä jo lukemiasi juttuja. VARO STS:ää!!!!


    • dawn1

      Ite olin tyytyväinen YFUun. Olin Saksassa. Ja kaverit on ollu tyytyväisiä myös AFS järjestöön. Kannattaa kattoa mitä kaikkea hintaan sisältyy. Jos joutuu ite ostaan lennot niin voi tulla aika kalliiks.

    • vpvo

      Okei! mut hei kiitti kaikille vastaajille =]

    • 1420

      Miten sujuu englanti kun suomi on tuota tasoa?

      • ---

        Vaikka täällä yritetään epätoivoisesti kehua sts:ää, niin ongelmissa olet jos se valitset.


      • ---
        --- kirjoitti:

        Vaikka täällä yritetään epätoivoisesti kehua sts:ää, niin ongelmissa olet jos se valitset.

        Riittää jo toi paskanjauhaminen. En ole stssän henkilökuntaa ja piste. Tässä numeroni:
        (607) 259-5823
        Eli soittakaa ja keskustelen mielelläni kokemuksistani.


      • cuppa coffee
        --- kirjoitti:

        Riittää jo toi paskanjauhaminen. En ole stssän henkilökuntaa ja piste. Tässä numeroni:
        (607) 259-5823
        Eli soittakaa ja keskustelen mielelläni kokemuksistani.

        Voi lapsi hyvä, mistä tuollainen kiihko puolustella tätä erittäin pahasti ryvettynyttä ja maineensa menettänyttä STS:ää. Olen pitkään seurannut näitä keskusteluja joissa otetaan kantaa puoleen jos toiseenkin. Kyllä jäät omine mielipiteinesi aika yksin. Jos sinulla on käynyt niin loistavasti, että olet päässyt STS:n kustannuksella yksityiskouluun yms. niin en voi muuta kuin onnitella. Mutta asioilla on myös nurja puoli. Tämän palstan kautta on petetyt ja sopimusrikkomuksia kärsineet ihmiset verkostoituneet ja tavanneet toisiaan ja heitä on todella paljon, joten mielestäni on aika edesvastuutonta antaa lähtöä harkitseville sellaisesta mielikuvaa, että kaikille kävisi samanlainen lottovoitto. Et ole ilmeisesti elämässäsi kokenut vielä yhtäkään vastoinkäymistä vaan olet elänyt suojattua elämää muurien sisällä "pappa betalar" meiningillä. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja paljon kultalusikoita. Silti haluan varoittaa kaikkia lähtöä harkitsevia, että lukekaa huolellisesti ihmisten kirjoitukset ja vetäkää niistä omat johtopäätöksenne, älkää antako näiden yksittäisten tapausten (kuten esim. yksityiskoulu, oma suihkukone, ym.) johdattaa teitä harhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe