Olen pienestä asti pohtinut ja miettinyt, miten taikurit tekee ne illuusiot missä esim. auto katoaa? Talent USAssa esim ei ole mitään luukkuja lattialla yms. Mikä on se salaisuus?
Mikä on illuusio? Miten se tehdään?
6
411
Vastaukset
- yksjukkis
Se onkin oikeeta taikuutta:D
Mistäs tiedät, ettei ole? ;-) Taikurit käyttää yllättävän paljon etukäteen sovittuja apureita, mutta vaikea sanoa, kun ei ole nähnyt temppua. Niitä on monia eri variaatioita =)
- hemu5
harhakuvia harhakuvia vain
- Huono selittämää
Jossai tehtii sillee et :
Yks oli se "taikuri" ja se otti n.4 apuriksi ja se taikuri sitte oli sopinut yhden kanssa että se ottaa sen tavaran sitten jostain liinan alta kun taikuri antoi kaikkien kokeilla onko tavara liinan alla ja sitten se vika joka kokeili otti sen tavaran sieltä liinan alta
Oon huono selittämää :D:D - gfrtgrtg
miten taikuus toteutuu?
- yksjukkis
napautetaan taikasauvalla ja kas taika onnistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856