Olen pienestä asti pohtinut ja miettinyt, miten taikurit tekee ne illuusiot missä esim. auto katoaa? Talent USAssa esim ei ole mitään luukkuja lattialla yms. Mikä on se salaisuus?
Mikä on illuusio? Miten se tehdään?
6
481
Vastaukset
- yksjukkis
Se onkin oikeeta taikuutta:D
Mistäs tiedät, ettei ole? ;-) Taikurit käyttää yllättävän paljon etukäteen sovittuja apureita, mutta vaikea sanoa, kun ei ole nähnyt temppua. Niitä on monia eri variaatioita =)
- hemu5
harhakuvia harhakuvia vain
- Huono selittämää
Jossai tehtii sillee et :
Yks oli se "taikuri" ja se otti n.4 apuriksi ja se taikuri sitte oli sopinut yhden kanssa että se ottaa sen tavaran sitten jostain liinan alta kun taikuri antoi kaikkien kokeilla onko tavara liinan alla ja sitten se vika joka kokeili otti sen tavaran sieltä liinan alta
Oon huono selittämää :D:D - gfrtgrtg
miten taikuus toteutuu?
- yksjukkis
napautetaan taikasauvalla ja kas taika onnistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006