En ole lentänyt vielä yhtään lentoa Ryanairilla. Olen miettiny josko kesällä lähtisin. Minkälainen palvelu on? Hymyilläänkö ja toimiiko keitraus hyvin?
Palvelu Ryanarilla
6
253
Vastaukset
- raikulimannnnn
paremmin toimii kuin vinnairilla . lentoemot nuoria nättejä tyttöjä, ei niinkuin vinnairilla hirveitä haahkoja , kyllä menee ruokahalutkin kun niitä lehmiä joutuu kattelemaan. eikä ole janokaa yllättänyt raikun lennoillakaan.
- nuuttipukki
Toimii.Olut lämmintä, muuten kaikki hyvin.
- Siittä mennään
ONKO RAIKUSSA BUSINEKSESSA SHAMPANJAA VAI JOTAIN KOPIOPASKAA JA ASUNTOVELKAISTEN KUOHUVIINIÄ?
- Asennetta!
Vanha sääntö: Hymyile niin sinulle hymyillään.
- markku sipilä
heh, ryanair ja palvelu. ei oikein stemmaa.
- 18+11
Jos suhteutetaan matkan hinta ja saamani palvelu Ryanairilla, päihittää se mennen tullen VR:n mörököllikonnarit tai Matkahuollon bussifirmojen murisevat bussikuskit! Näistä juna- tai bussimatkoista olen kuitenkin maksanut monta kertaa enemmän, mutta eipä ole näkynyt hyvänä asiakaspalveluna maksamani kallis hinta! Ja mielummin katselen Ryanairin kauniita tyttösiä, kuin isomahaisia keski-ikäisiä konnareita/bussikuskeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921776- 851252
- 1101123
- 72965
- 106907
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673