En ole lentänyt vielä yhtään lentoa Ryanairilla. Olen miettiny josko kesällä lähtisin. Minkälainen palvelu on? Hymyilläänkö ja toimiiko keitraus hyvin?
Palvelu Ryanarilla
6
245
Vastaukset
- raikulimannnnn
paremmin toimii kuin vinnairilla . lentoemot nuoria nättejä tyttöjä, ei niinkuin vinnairilla hirveitä haahkoja , kyllä menee ruokahalutkin kun niitä lehmiä joutuu kattelemaan. eikä ole janokaa yllättänyt raikun lennoillakaan.
- nuuttipukki
Toimii.Olut lämmintä, muuten kaikki hyvin.
- Siittä mennään
ONKO RAIKUSSA BUSINEKSESSA SHAMPANJAA VAI JOTAIN KOPIOPASKAA JA ASUNTOVELKAISTEN KUOHUVIINIÄ?
- Asennetta!
Vanha sääntö: Hymyile niin sinulle hymyillään.
- markku sipilä
heh, ryanair ja palvelu. ei oikein stemmaa.
- 18+11
Jos suhteutetaan matkan hinta ja saamani palvelu Ryanairilla, päihittää se mennen tullen VR:n mörököllikonnarit tai Matkahuollon bussifirmojen murisevat bussikuskit! Näistä juna- tai bussimatkoista olen kuitenkin maksanut monta kertaa enemmän, mutta eipä ole näkynyt hyvänä asiakaspalveluna maksamani kallis hinta! Ja mielummin katselen Ryanairin kauniita tyttösiä, kuin isomahaisia keski-ikäisiä konnareita/bussikuskeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755