Siskot huutaa...

Siskot on niin =_=

...toisilleen kokoajan. Ne jakaa huoneen ja riitelee äänekkäästi TAI on ylempiä ystäviä. Nyt ne riitelee tuolla, eli karjuu toisilleen ja heittelee toistensa kamoja lattialle "omalta alueeltaan". Meidän talo on tosi pieni ja meluarvo on kivan kova. Mut kysyisin teiltä että kuinkapaljon riitelette sisarustenne kanssa? Mun tää isosisko riitelee mun kaa välillä, mutta pikkusisko ei ikinä. Nyt tuolla meni musiikki täysille ja Isosisko alko mököttämään ha näyttää kesoa sille joka sille viittii puhua. Puhun kokemuksesta. Oon siis keskimmäinen ja perheen ainut poika...

4

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+6=20

      Oisko siskoillasi kuukautiset menossa :-D

      • ywjwksbd

        :-D:-D nii sitä ne kuukautiset teettää...


    • elämäonsäälittävää

      No mulla on veli, jonka kaa en niin yhtään tuu toimeen... se on 15 ja pahin ''vaihe'' ilmeisesti menossa... (ite oon 17) sitä ei siis kiinnosta kukaan muu kun oma napa vaan, ja jokapäivä saan kuulla kuinka paska ihminen ja läski ja vammanen olen, ni kyllä se rupee näin pitemmän päälle vituttaa... Myös sen karkeet rasistiset mielipiteet ja mustavalkonen maailman kuva ottaa aivoon... Eli kyllä, meillä tapellaan keskimäärin 7 kertaa viikossa tai enemmän, mutta itte en ole aina kohteena, veli hyppii siis meidän äidinkin silmille, niin et se ei kunnioita mitään eikä tee mitään ja kehtaa törkeesti haukkuu omia vanhempia, mihin mun moraalikynnys on kyllä niin korkee et en ikinä vois loukata omaa vanhempaani, niin et se esin oli loukkaantunut mulle kaks päivää eikä nukkuis tai söis kunnolla sen takia, näin mun veli tekee kuitenkin mun äidille, eikä tajua että se syö ihmistä... Jos mä saisin päättää ja jos väkivallalla olis keinot, niin tulis kyllä omasta takaa tunti turpaan...

    • Moikka!

      Riitely kuuluu sisarusten väliseen kanssakäymiseen, vaikkakaan se ei oikeuta käyttäytymään miten tahansa. Tärkeintä on oppia sopimaan riita ja pyytämään toiselta anteeksi. Sopia voi myös ajan kanssa kunhan tilanne jossain vaiheessa ratkeaa.
      Tietävätkö siskosi että heidän riitelynsä vaivaa sinua näin paljon? Jos eivät niin voisitko kertoa sen heille? Tai vanhemillesi?

      Otaksun kirjoittamasi perusteella että siskosi ovat teini-iässä. Siinä iässä tunteet ovat jatkuvasti pinnassa ja pienetkin asiat voivat tuntua todella suurilta. Tämän pitäisi helpottaa ajan kanssa.

      Ei mitään hätää, asiat selviävät kyllä. :)

      Tv. Mirva ja Eeva-Liisa Nettisaappaasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe