Olisin halunnut tietää sen, kuinka kauan koulutuksen jälkeen saitte sijaislapsen? Kiitos jo etukäteen
Odotus ajat
6
268
Vastaukset
- Äkkiä rahaa jostakin
Laina erääntynyt?
- Tiedonhaluiselle
Hei,aikaa pari vuotta sitten. Mutta pride-koulutus oli lopuillaan kun meille tarjottiin sisaruksia ja n.kolmen kuukauden päästä he asuivat jo meillä. Ja allaolevalle tiedoksi, että ei ollut lainat erääntynyt..kun ei ole tarvittu lainaa..Hyvää Joulun jatkoa kaikille!!
- vanha sijari
Hei,
meillä useampi sijoitus jo. Mutta muistelen,että ekaa odoteltiin noin vuoden verran,sen jälkeen on mennyt n.kolmesta,kuuteen kuukauteen siitä ,kun olen ilmoittanut että uusille tulokkaille on tilaa. Nyt tosin on mennyt kohta taas vuoden verran ja meille onkin ilmoitettu ettei yksinkiertaisesti ole lapsia jotka tarvitsevat meidän kaltaista perhettä. :( Ehkä olemme jo liian vanhoja ja kulutettuja ja emme hypi sossujen pillin mukaan. - pillipää
Hei, meillä meni 7kk, seuraava siitä reilun vuoden päästä ja seuraava kahden vuoden päästä.
- sijari123
meillä meni hieman yli puoli vuotta, sijoittaja pääkaupunkiseutu ja meillä ikä plus sukupuolitoive mukana
- Helsingissä7676
Meillä meni 7kk ja 2vko:a. Mutta homma meni vähän hankalaksi ja oltiin lomallakin välissä, kun odoteltiin. Helsingin soskut hoiti kaiken tosi hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659