te joilla on nii kertokaa, sattuuks sen reiän tekeminen kuinka paljon? :D ja muuta...
Mulla ei oo korviksiakaan, mitä mä niillä teen kun ei ne näy tän hiuspehkon alta mihinkään...
Nenäkoru
6
292
Vastaukset
- mie vaan
Mulla on ittellä ollu nenäkoru kohta 3-vuotta... Ja tykkään siit hirveesti... =) Mut laitoin sen semmosella "korvispyssyllä"joka ei kai ole suositeltavaa(kuulin jälkeen päin)Siinä onkai joku suurempi tulehdus vaara tms... Mut ei mulle ittelle ainakaan mitään tullu...Ja oli se ainaki huom.halvempi ku oikee lävistys...
Kyllähän se vähän tuntu ku se laitettiin... Oikeestaan se vaan kuumotti. Jälkeen päin se tuntu välistä vähän enempi enneku reikä "parani",mut ei siihenkään menny ku päivä pari ni se ei enää tuntunu...Nykyään sitä ei ees huomaa vaika ois nuhaki....Mut ei se kyllä miteskään niin paljoa käyny ettetkö sitä kestäs....Itte pelkään kuollaksen kaiken maailman neuloja ja silti selvisin siitä hengissä... =) Tsemppiä jos päädyt siihen.. Kysy jos tahot tietää jotain..! =)- Proppis
Mulla ihan samat kokemukset. Noi on kyl lävistäjien propagandaa noi riskijutut. Hyvin oli suhunki purru. Mä oon seurannu noit lävistyskeskusteluja ja kaikki jotka on ottanu korvispyssyllä on ollu lopputulokseen tyytyväisii. Niin mäki. Ja mun kaverit. Ja mun tutut. Ja niiden tutut....
- tin
Aluksi sattuu 10 sekuntia, sitten ei enään yhtään!:)
- Rockie
Nenäkorun laittamisesta on kulunut jo vuosia, samoin sen umpeen menemisestä.
Myöskin minä laitatin nenälävistykseni sellaisella korvipyssyllä ja se sai aikaan melkosen tulehduksen, nenäni hohti punaisena montakuukautta korun pois oton jälkeen. Harmittaa hirveästi, sillä ehdin pitää sitä vain n. kuukauden ja senki tuskallisesti. Itse lävistäminen ei sattunut.
Tämän jälkeen olen luottanut lävistys asioissa alan ammattilaiseen hyvin tuloksin ja voin olla varma,että instrumentit ovat steriilit. Eikä kävisi mielessäkään mikään muu vaihtoehto!
Lävistystä hankkiessa on tärkeää muistaa sen jälkihoito, johon saat myös tarkan ohjeistuksen Lävistäjältä. - mertsi
se hirveesti satu.... tai no ehkä vähän :)
- meri^^
Itse asiassa se sattuu jonkun verran. itse en ole valmis ottamaan uudestaan nenään mitään. kyä se sen verran tuntu. ja kaiken lisäks siihen kyllästyy melkein heti. itse haluasin sen pois ja otin sen vasta n. 5kk sitten. en kehottaisi ottamaan nenäkorua. se on niin tylsä ^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827