Kertokaa alla olevien toiveiden mukaan matka ehdotuksia :)

Minne ?

Elikkä oltaisiin perheen kanssa aikomassa lähteä matkalle etelän maan kohteeseen mutta minne ? Vaihto ehtoja on niin paljon ja mietitty on kaikenlaista matkavaihto ehtoa mutta sitä "oikeaa " ei tunnu olevan ? vai onko ?
Kiitos jo etukäteen :)

Kriterit:

- Lämpöä (27- 35)
- Matkakohteen tulee sopia myös lapsille (lapset 14 ja 12)
- Rannat!
- Shoppailu mahdollisuus
- Vilinää saa olla mutta ei liikaa mutta ihmisiä saa olla ihan reilustikkin.
- hinta ei saisi olla yli 5 000 € yhteensä
(- Risteilytkin käy )
jne

olisi kiva jos paikasta olisi kokemusta ja arvio hinta saisi tietoon :)

16

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minne ?

      matkan pituus olisi noin 1½ - 2 viikkoa .

    • NIISEL

      INGLESIIN.

      • Minä waan

        Olen tehnyt parikymmentä etelänmatkaa, eri paikkoihin.
        Kaikkialla on ollut ystävällisiä ihmisiä, tai lähes kaikkialla.

        Vain yhdestä paikasta olen sanonut, tämä oli ensimmäinen ja viimeinen matka tähän paikkaan. Kävin silloin Playa del Ingles:ssä.

        Epäystävällinen palvelu ja jopa haistattelu jos ei tullutkaan kauppoja.
        Kun esim. markkinoilla katselin pusakkaa, en edes sovittanut enkä ostanut vaan jatkoin kävelyä, myyjä huusi perään, saat*na pe*kele Finland.


      • Diu, sinne!
        Minä waan kirjoitti:

        Olen tehnyt parikymmentä etelänmatkaa, eri paikkoihin.
        Kaikkialla on ollut ystävällisiä ihmisiä, tai lähes kaikkialla.

        Vain yhdestä paikasta olen sanonut, tämä oli ensimmäinen ja viimeinen matka tähän paikkaan. Kävin silloin Playa del Ingles:ssä.

        Epäystävällinen palvelu ja jopa haistattelu jos ei tullutkaan kauppoja.
        Kun esim. markkinoilla katselin pusakkaa, en edes sovittanut enkä ostanut vaan jatkoin kävelyä, myyjä huusi perään, saat*na pe*kele Finland.

        Eikös nuo Kanarian saaret ole ihan out, senhän tietää jo lähtiessään, ettei siellä mitään kummoista voi olla. Juuri yksi tuttavarouva on ollut laulamassa karaokea jossain "Suomi-baarissa" Kanarialla, nähdään taas samat kuvat, mitä on nähty ties kuinka moneen kertaan vuosien aikana, tosin hieman eri asetelmissa... Ei iske mitenkään! Kallistakin on vielä ja talvella aika kylmääkin. Samalla hinnalla pääsee paljon parempiin paikkoihin.


    • Indy_72

      Millonka olisitte lähdössä? Vaikea ehdotaa mitään, kun ei tiedä meettekö kesälla vai talvella..

    • Minne ?

      Talvella (maaskuussa,joulukuussa,tammikuussa, helmikuussa )
      johonkin tuohon aikaan

      • randommatkaaja

        Jos noin lämmintä haluatte talvella, pitää lähteä kauas, Thaimaa ehkä edullisin.
        Halvemmalla pääsee esim. Egyptiin, sielläkin tarkenee, vaikkei hellettä olekaan.
        "Oikeita" vaihtoehtoja on maailma täynnä, kriteerinne täyttyvät monessa paikassa...
        Kuinka paljon olette matkustaneet, haetteko ryhmämatkaa? Omatoimimatkoja saa paljon halvemmalla, mutta vaatii enemmän järjestelyä ja sopeutumista muuttuviin olosuhteisiin.


    • laplandee

      pysykee suomesa. menkää lappii. sielä o poroja. eksoottista tarpeeks. eikä kallis. sopivasti hälinää ku viimesetki alueet tullu kännyverkkoo. hop hop

    • Jos.

      Kriteerit ovat noin vaatimattomat,niin Tukholman laivaristeily. Laivassa on lämmintä ja voi saunoa ja uida on vilinää ja siellä shoppailla.

    • Intiaan vaan!

      Tehkää omatoimimatka Intiaan. Tuo 5000€ riittää hyvin koko perheen matkaan, voi shoppailla, on rantaa ja lämmintä. Vilinää on!

      Omat kokemukset kolme lapsen kanssa (5,7 ja 16v.) kanssa matkaamisesta oli niin loistavat, että ollaan käyty sen jälkeen useampi kerta Intiassa. Goalla ei olla käyty, kun muualata löytyy parempia rantoja ja rauhallisia paikkoja. Lennot 5h perheeltä 1800-2400€ ja majoitus esim. 2vk n. 350€. Viisumit maksaa n. 320€/5h.

      • toinen kyselijä

        Mihin päin Intiaa? Kiinnostus heräsi, mutta haluaisin välttää niitä alueita, joissa on viime aikoina ollut jatkuvasti mielenosoituksia, vaikka niiden syyt kyllä ymmärrän.


      • Intiaan vaan!
        toinen kyselijä kirjoitti:

        Mihin päin Intiaa? Kiinnostus heräsi, mutta haluaisin välttää niitä alueita, joissa on viime aikoina ollut jatkuvasti mielenosoituksia, vaikka niiden syyt kyllä ymmärrän.

        Olemme lentäneet Mumbaihin ja siitä autolla n. 200km johonkin suuntaan. Olemme olleet samoissakin paikoissa matkoillamme, mutta joka kerta kuitenkin jotain uuttakin. Viime talvena olimme osan aikaa sisämaassa vuoristossa Mahabalehswaressa aivan mahtavassa paikassa, sekä tasankoalueilla.


    • 24hrs

      Mallorca. Sieltä laivaristeily Barcelonaan.

      • Minne ?

        Kiitos kaikille todella paljon ehdotuksia tuli laidasta laitaan :) varaa varata todella on.


      • Sri Lanka, Cuba jne.
        Minne ? kirjoitti:

        Kiitos kaikille todella paljon ehdotuksia tuli laidasta laitaan :) varaa varata todella on.

        Tuolla 5000€ matkakassalla teette todella hyvän matkan koko perheen voimin moneen paikkaan, jos varaatte itse lentoliput kohteeseen ja samoin majoituksen. Thaimaan lennot maksaa, mutta muita maita on paljon, mihin pääsee sopivilla hinnoilla, eikä eläminen sitten maksa juuri. Lentoja on turha pelätä ja vaihtoja, lasten kanssa ne onnistuvat hyvin, tuon ikäisten lasten kanssa on tosi helppo matkustaa.
        Meidän perheellä on aina ollut niin pieni matkakassa ja sillä on pitänyt matkustaa kauas ja pitkään. Omatoimisesti on saatu raha riittämään ja lapset tykkää tälläisestä matkailusta. Joskus on jääty jatkolennolta, mutta on katsottu sitten mitä on löytynyt ja jatkettu niillä. Kertaakaan ei olla oltu pulassa, lentoyhtiöt palvelee yleensä tosi hyvin, joskus on oltu lentoyhtiön laskuun hotellissa koko perhe.


    • Minne ?

      Kiitos tosi paljon kaikille !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe