Moikka,olen tässä harkitsemassa siirtymistä teräväpiirto aikaan.Kellään kokemuksia kuinka kyseinen boksi toimii Hd.nä.
Vähän netissä lueskellut kyseisestä boksista juttuja ja vähän arveluttaa siirtyminen vanhan kunnon "tavallisesta" topfieldin boksista pois.
Näyttäis vaan tämän CRC-2400 hinnan jo alemyynnissä pudonneen 295€,joten ei tarvis enää 400 maksaa näistä hd bokseista.
Kiva ois kuulla kokemuksia muilta asiasta,ennekuin teen päätöksen
Topfield CRC-2400 kaapelidigiboksi kokemuksia
5
2986
Vastaukset
- Aloita vaikka tästä
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php/80480-Topfield-CRC-2400/page42 on 42 sivua keskustelua vuosien varrelta eikä kovin vakuuttavaa ole sivut http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-192/topfield_crc2400_ja_5xx-936715/
- mikä sitten hyvä??
Mutta mikä sitten on hyvä HD-boksi? Onko sellaista edes olemassa? Jokaisessa taitaa olla pahoja puutteita. Minulla on edelleen vuoden 2005 alkupuolella ostamani TF5100PVRt käytössä... on toiminut hyvin eikä ole seonnut kertaakaan (virtalähteen kondensaattorit toki piti vaihtaa kun vähän oireili). Mutta ehkä jo pitäisi löytää korvaava, mutta aina kun testaan jotain laitetta, niin huomaan vikoja tai hitautta tai puuttuu joku tärkeä ominaisuus, tai laitetta haukutaan netissä.
Joo käynyt just noilla dvdplaza sivuilla lukemassa arvioita boksista.Itellä kun ollut kaksikin eri Topfieldin boksia TF 500 ja TF4100,aina toiminut erittäin hyvin molemmat,toinen ollut kaapelissa ja toinen antennissa.Oikeastaan ainoa vähäinen haitta ollut se et kello jätättää kun ei boksi vaikka viikkoon käytössä.No sekin korjaantuu kun panee päälle.
Sain vaan sen kuvan tuolla lueskellessani kommentteja että laatu ois huonontunut Topfieldin osalta siitä mitä oli näissä vanhemmissa.
Kai se on tässäkin asiassa et toinen tykkää jostain muusta jne.
Mut edelleen jos joku haluaa,vois ajatuksia laittaa asiasta,Kiitoksia.- Se toimii sittenkin
Olen omistanut tuon kaapeliin sopivan hd-boksin nyt muutaman kuukauden, eikä ole isompaa valittamista. Boksin toiminnassa ei ole ilmennyt pienintäkään vikaa tai häiriötä. Boksin ohjelmaopas voisi olla fiksummin suunniteltu. Sen lukeminen on hieman hankalaa ja hidasta, mutta ei kai mikään ole koskaan täydellistä.
Jotkut valittavat naksuvan kaukosäätimen äänestä, mutta itse totuin siihen muutamassa päivässä. En tosin ymmärrä, mihin naksumista tarvitaan eli mitä hyötyä suunnittelija on äänessä nähnyt.
Boksi toimitettiin hyvin vanhan ohjemiston kera. Se oli päivätty maaliskuulle 2010! Siis kaksi ja puoli vuotta vanha softa boksin mukana. Silti boksi toimi moitteettomasti. Maahantuojan nettisivuilta voi ladata uudemman, viime lokakuussa julkaistun version, jonka asentaminen sujui helposti.
Nämä hd-boksit tuntuvat olevan aika herkkiä vempaimia. Tätä mieltä oli kauppiaskin, jolla on tietysti kokemusta ihmisistä, jotka tuovat boksejaan takuuhuoltoon. Tuttavapiirissäni on kaksi sellaista, joilla on ollut erittäin pahoja ongelmia Finnsatin hd-boksin kanssa, joten itse olen ollut ainakin heitä onnekkaampi, kun Topparini ei ole maanantaikappale.
Viime syksyn elektroniikkamessuilla Helsingissä Topfieldin tallentavaa hd-boksia myytiin muuten alle 280 euron hintaan, joten esimerkiksi Mustan Pörssin 329 € ei itse asiassa ole mikään huippuhalpa hinta, mutta voi tietysti olla halvin tällä hetkellä. - parka1
Minäpä tilasin juuri tuon kyseisen boxin Mustasta Pörssistä. Vertailin hintoja ja ainakaan verkkokaupasta ei juuri tuon alle boxia saa mistään.
Aikaisemmin oli Maximum ja olin siihen muuten tyytyväinen, mutta oli alunperinkin maanantai kappale. sain siitä aikanaan hinnan hyvitystäkin.
Nyt se sanoi lopullisesti itsensä irti viikko sitten.
oli kyllä noin kuusi vuotta vanha, että ihmeen kauan oikeastaan toimi senkään vertaa mitä toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211454Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.771167Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922- 77919