----CRYSTAL-----
1.100lvl Scizor
2.100lvl scyther
3.100lvl scyther
4.100lvl scyther
5.100lvl scyther
6.100lvl scyther
-----RUBY-----
1.98lvl groudon
2.95lvl Blaziken
3.97lvl alakazam
4.94lvl Golem
5.90lvl Regirock
6.85lvl machamp
-----YELLOW----
1.mewtwo 100lvl
2.Charizard 99lvl
3.Venusaur 100lvl
4.blastoise 95lvl
5.pidgey 99lvl
6.Rhydon 93lvl
-----GOLD-----
1.Quilava lvl 18 ;D
Mun poket
9
708
Vastaukset
- Määä
Tulit tänne vaan itteäs esitteleen.
- tihk
mitä järkee noissa viidessä scytherissä on?
99 tasoinen pidgey? - Mewwu
Ja mikä olikaan tämän topicin aihe? Sanoa parhaat pokési? Ok..
Crystallissa erittäin epätasapainoinen ryhmä, viisi scytheriä? Ja pidgey ei mielestäni voi olla 99 levelillä.- Entsu
Muistaisin, että jos ei halua pokémonin kehittyvän painaa pokémonin kehittyessä b nappia.
ota tostakin selityksestä selvää... - Vulla
Entsu kirjoitti:
Muistaisin, että jos ei halua pokémonin kehittyvän painaa pokémonin kehittyessä b nappia.
ota tostakin selityksestä selvää...Näin on. Kun jaksaa naputella b-nappia ei poke kehity. Tosin ihmettelen myöskin mitä hyötyä on lähemmäs 100lv. pidgeystä...No huvinsa kullakin
- niidel
Tosi hyvä tiimi Crystalissa! Erittäin tasapainoinen! Houndoom ei varmastikaan ole sinulle ongelma, puhumattakaan Moltresista!
Mutta kehut kyllä siitä, että olet jaksanut treenata Pokéjasi noin paljon :> - Umbreon
Voiko Crystalissa kopioida pokmoneja niinkuin bluessa/redissä? Jos, niin eiköhän ole nuo 5 skcytheriä sillä tavalla hankittu..
Mikä ihmeen hinku lesottaa jollain 100-levelin pokemoneilla? Eikö olisi paljon hienompaa, jos pelissä pärjäilee jollain 50-70-tason pokemoneilla? *yrittää epätoivoisesti nostaa itsensä, laiskan pelaajan, jalustalle.* Joo, eipäs nyt välitetä mun puheista, väsyttää - umppalumppa
mä en tullu esittelee itteäni enkä leuhkimaan,vaan vastaamaan.eli tässä ne sitte ois(ja muuten joitaki pokeja oon treenaannu vähäsen vaan ja kyogren sain vast eilen) sapphire:1. swampert lv 57 2.kyogre lv 49 3.anorith lv 20 4.raichu lv 26 5.starmie lv26
crystal:1.quilava lv 17 2.ledyba lv 5 3.poliwag 4.caterpie lv 5 5. rattata lv5- pokemon
pitäis olla ainaki 6 sadas ilma rare candyi ja kopioimista!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4027004Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki534093Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa302429Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava611634Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t991567SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän41563Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --61447Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631425- 1021199
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue231127